Og³oszenie z dnia 2024-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 6
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330388589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gnie¼nieñska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-736
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 342 51 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp6koszalin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp6koszalin.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Szko³a podstawowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci w Koszalinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9287b8da-934d-4d98-9995-9b141797271f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00590410
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00554533/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Koszalinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9287b8da-934d-4d98-9995-9b141797271f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Mariola Tomanek, e-mail: m.tomanek@sp6koszalin.eu, tel. 94 314 01 74.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
9. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
(pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 6, im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci , ul. Gnie¼nieñska 3, 75-736 Koszalin, e-mail: iod@sp6koszalin.eu , telefon 535 895 551,
w imieniu której dzia³a Przemys³aw Chojnowski, zwany dalej „Administrator”;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci w Koszalinie”;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakoñczenia realizacji umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.MT.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci w Koszalinie w zakresie:
1) rozbiórka instalacji c.o. (w tym wykonanie klapy rewizyjnej i zaworów odcinaj±cych);
2) rozbiórka czê¶ci istniej±cego kana³u technologicznego do poziomu istniej±cej posadzki;
3) wykonania podk³adu betonowego / chudziaka zbrojonego siatk±;
4) wykonania warstwy kontaktowej szlamem uszczelniaj±cym;
5) wykonania grubowarstwowej hydroizolacji polimerowo-cementowej;
6) wykonania dwóch warstw rozdzielaj±cych z folii PE;
7) wykonania ¶cianek pod monta¿ grzejników wraz z tynkiem i malowaniem oraz monta¿em grzejników panelowych;
8) wykonania nowej instalacji c.o.;
9) wykonania izolacji termicznej z p³yt styropianowych;
10) wykonania dwóch warstw rozdzielaj±cych z folii PE;
11) wykonania jastrychu cementowego zbrojonego w³óknami;
12) wykonania systemowej posadzki sportowej obejmuj±cej: foliê paroizolacyjn±, piankê poliuretanow± gr. 15 mm, panele ze sklejki brzozowej gr. 15 mm (³±czenia na podwójny zamek) oraz winylow± wyk³adzinê sportow± gr. 6,2 mm + wykonania drewnianej listwy przy¶ciennej wentylowanej;
13) dostosowania rzêdnej drugich drzwi do rzêdnej nowej posadzki oraz prze³o¿enia i dostosowania p³ytek na korytarzu
UWAGA: sala gimnastyczna posiada rozebran± nawierzchnie do poziomu istniej±cej wylewki betonowej.
2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia opisuj±cy potrzeby Zamawiaj±cego zosta³ zawarty w Opisie Technicznym , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Przedmiarze Robót – Za³±czniki nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub remoncie lub modernizacji obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 PLN brutto.2) Dysponuj± Kierownikiem Budowy (jedna osoba) – posiadaj±cym: ³±cznie, co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, gdzie roboty zawiera³y ³±cznie zakres bran¿y ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej; uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeñ do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; osoba wpisana na dzieñ sk³adania ofert na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi nastêpuj±ce dokumenty:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi:
1) wykaz minimum jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub remoncie lub modernizacji obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 PLN brutto, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie pracami projektowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych; pe³nomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spó³ki cywilne. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one w formie orygina³u w takiej samej formie jak sk³adana oferta tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ te¿ opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.2) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie, w tym przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub z powodu:1) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli s± one korzystne dla Zamawiaj±cego;
2) wyst±pienia robót zamiennych, których wykonanie skutkuje zmian± zakresu robót;
3) zmiany technologii wykonania robót je¿eli zmiany konieczne s± ze wzglêdów technicznych je¿eli proponowane rozwi±zania s± lepsze od przyjêtych w dokumentacji projektowej;
4) warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót w terenie np. silne opady deszczu lub ¶niegu, niskie temperatury powietrza;
5) na prowadzone równolegle projekty przez Zamawiaj±cego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest mo¿liwe lub nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego,
6) wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, o ile takie dzia³anie powoduje, ¿e nie jest mo¿liwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
7) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, skutkuj±cej konieczno¶ci± wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê,
8) wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji technicznej, co spowodowa³o wstrzymanie wykonania robót budowlanych lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych,
9) zmiany po up³ywie sk³adania ofert powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, które mia³y wp³yw na mo¿liwo¶æ wykonania Umowy w terminie w niej ustalonym,
10) wyst±pienia warunków si³y wy¿szej, które uniemo¿liwi³y wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie
- termin Umowy mo¿e ulec zmianie o czas, w jakim wy¿ej wskazane okoliczno¶ci wp³ynê³y na termin wykonania Umowy przez Wykonawcê, to jest uniemo¿liwi³y Wykonawcy terminow± realizacjê przedmiotu Umowy
2. Zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ, w przypadku:
1) urzêdowej zmiany stawki podatku VAT na roboty instalacyjno-budowlane,
2) spe³nienia siê innych okoliczno¶ci uprawniaj±cych do zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 i je¿eli maj± one wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia. W takim wypadku zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w zakresie, w jakim zmiany te maj± wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. Wynagrodzenie ulega zmniejszeniu o warto¶æ robót wy³±czonych z przedmiotu umowy.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminy roboty budowlanej w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêd± one mia³y wp³yw na realizacjê zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ na platformê https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-26
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprz±tanie pomieszczeñ Centrum Us³ug Spo³ecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- ¦wiadczenie us³ug gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancj± i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszaliñskiej
- Rozbudowa zasiêgu sieci Eduroam w oparciu o istniej±c± infrastrukturê Alcatel-Lucent
- Sprz±tanie pomieszczeñ budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- Remont ³azienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.