Og³oszenie z dnia 2024-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Vistula-Park ¦wiecie Sp. z o.o.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Vistula-Park
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092386150
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@vistulapark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: vistulapark.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Grzegorz Modrzejewski
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761026980
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Dêbowa 31
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz
1.11.5.) Kod pocztowy: 86-300
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: modrzej244@wp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.vistulapark.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5fb34d70-8450-4607-a51c-604c3dd15888
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00590424
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00098515/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug utrzymania porz±dku i czysto¶ci wewn±trz obiektu Parku Wodnego w ¦wieciu oraz kompleksowe sprz±tanie Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Sienkiewicza 3 w ¦wieciu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fb34d70-8450-4607-a51c-604c3dd158883.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu znak sprawy: 1.3.1/2024
1.1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
1.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
1.3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
pozosta³e zapisy w swz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
1.11. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± pzp lub Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
1.12. Zamawiaj±cy zaleca:
1.13. - stosowanie podpisu wewnêtrznego, który polega na tym, ¿e jest zapisany ³±cznie z podpisywanym dokumentem (tworz± jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu);
1.14. - u¿ycie znacznika czasu.
pozosta³e zapisy w swz
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1.3.1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 1; ¦wiadczenie us³ug utrzymania porz±dku i czysto¶ci wewn±trz obiektu Parku Wodnego w ¦wieciu - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1b do SWZ oraz plan obiektu za³±cznik nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Czê¶æ 2; Kompleksowe sprz±tanie Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Sienkiewicza 3 w ¦wieciu – szczegó³owy opis stanowi specyfikacja techniczna stanowi±ca za³±cznik nr 1c do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³ – dotyczy czê¶ci 1 i czê¶ci 2.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
- Czê¶æ 1; a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje:
- co najmniej 1 (jedn±) us³ugê polegaj±c± na sprz±taniu (utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci) pomieszczeñ wielkopowierzchniowych o powierzchni ³±cznej minimum 2.000 m2 w sposób ci±g³y w okresie minimum 6 miesiêcy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100) brutto zrealizowanej us³ugi i udokumentuje nale¿yte jej wykonanie;
- co najmniej 1 (jedn±) us³ugê polegaj±c± na sprz±taniu (utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci) pomieszczeñ w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej (baseny i/lub p³ywalnie kryte i/lub hale sportowe) o powierzchni ³±cznej minimum 1.500 m2 w sposób ci±g³y w okresie minimum 6 miesiêcy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) brutto zrealizowanej us³ugi i udokumentuje nale¿yte jej wykonanie.
b) Wykonawca dysponuje minimum nastêpuj±cym sprzêtem (narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi), dostêpnym Wykonawcy, w celu wykonania zamówienia publicznego:
1. jednotarczowa maszyna czyszcz±ca, przeznaczona do gruntownego czyszczenia, wyposa¿ona w uchwyt do padów, o mocy minimalnej 1.300 W,
2. maszyna myj±co-czyszcz±ca, wyposa¿ona w uchwyt do padów, o mocy minimalnej 550 W,
3. odkurzacz do pracy na sucho, o mocy minimalnej 1.000 W,
4. karcher o mocy minimum 2,8 kW
5. odkurzacz do pracy na mokro ekstrakcyjny, do zbierania zabrudzeñ podczas doczyszczania, o mocy minimalnej 1.000 W,
6. wózki podrêczne wielofunkcyjne – min. 1 sztuka,
7. mopy akrylowe – min. 10 sztuk,
8. mopy pojedyncze – min. 10 sztuk.
Wykonawca zobowi±zany jest do doboru sprzêtu w liczbie i w sposób gwarantuj±cy mo¿liwo¶æ realizacji us³ug z nale¿yt± staranno¶ci±.
Wykonawca musi dysponowaæ sprawnym sprzêtem, a przypadku jego awarii dokonaæ naprawy lub wymiany najpó¼niej w ci±gu 48 godzin.
- Czê¶æ 2; a) Wykonawca wyka¿e wykonane (zakoñczone) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwie (2) us³ugi kompleksowego sprz±tania obiektu o podobnej charakterystyce o powierzchni nie mniejszej ni¿ 3.700 m2, z podaniem warto¶ci us³ugi, daty i miejsca jej wykonania. Prawid³owo¶æ wykonania powy¿szych us³ug winna zostaæ odpowiednio udokumentowana (np. referencjami), potwierdzaj±cymi, i¿ us³ugi powy¿sze wykonane zosta³y nale¿ycie.
b) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym:
Wykonawca wyka¿e dysponowanie narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi dla Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia stanowi±cego przedmiot Postêpowania, w tym co najmniej:
• 1 urz±dzeniem (maszyn± do czyszczenia i konserwacji parkietu posiadaj±c± odpowiednie atesty, certyfikaty z przeznaczeniem do konserwacji i eksploatacji pod³óg z drewna do zastosowañ sportowych firmy HARO;
• 1 szorowark± do czyszczenia powierzchni wyk³adzin PCV, posiadaj±c± funkcjê zdzierania zu¿ytych pow³ok polimerowych;
• 1 urz±dzeniem (maszyn±) do polerowania i uzupe³niania pow³ok polimerowych (polimerowa pow³oka zabezpieczaj±ca) dla pod³óg wykonanych z linoleum;
• 1 urz±dzeniem (maszyn±) do czyszczenia i prania wyk³adzin;
• 1 rusztowaniem na kó³kach gumowych, mopami (typu no¿yce), wózkami podrêcznymi wielofunkcyjnymi, mopami pojedynczymi oraz innym niezbêdnym sprzêtem do wykonania przedmiotu umowy.
Uwaga! Zamawiaj±cy udostêpni odkurzacz centralny wraz z instrukcj± obs³ugi oraz przeszkoli pracowników Wykonawcy w zakresie pos³ugiwania siê w/w urz±dzeniem.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców .
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: jak w swz
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: jak w swz
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
jak w swz6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawieranej Umowy, w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z zapisami Dzia³u VII Rozdzia³u 3 ustawy Pzp, a w szczególno¶ci w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci i na warunkach okre¶lonych poni¿ej:1) w zakresie obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie, przy czym inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca, a zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wp³ynie na termin wykonania Umowy i spowoduje zmianê wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie bez zmian;
2) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji w zakresie stosowania przepisów dotycz±cych ochrony i przetwarzania danych osobowych, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, przy czym inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca, a zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wp³ynie na termin wykonania Umowy ani nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê przedmiotu Umowy;
pozosta³e zapisy w swz
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w ¦wieciu o now± siedzibê CZP
- Dzier¿awa analizatora biochemicznego wraz z dostaw± odczynników, materia³ów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w ¦wieciu w oparciu o system monitoringu wewnêtrznego i zewnêtrznego
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C D±brówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA I UTRZYMANIA CZYSTO¦CI POWIERZCHNI WEWNÊTRZNYCH NA 5 I 6 PIÊTRZE BUDYNKU PRZY UL. M£YNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprz±tanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnêtrznych i zieleni Oddzia³u regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w Gdañsku oraz podleg³ych Placówek Terenowych.
- Us³uga sprz±tania nieruchomo¶ci stanowi±cych w³asno¶æ gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ¶cie¿ek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ i obiektów Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
- Kompleksowa us³uga sprz±tania w najmowanych lokalach na potrzeby dzia³alno¶ci ROPS, WOA i CIC w roku 2025
wiêcej: Us³ugi sprz±tania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.