eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa kart mikroprocesorowych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kart mikroprocesorowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15

1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df365505-2818-45a0-b203-141ffb49e4fb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kart mikroprocesorowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df365505-2818-45a0-b203-141ffb49e4fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031463/44/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Zakup kart mikroprocesorowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 85/1.2.27/24/SZP/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 550000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart mikroprocesorowych w ilości: 2 500 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 2 500 szt. w ramach zamówienia opcjonalnego (łącznie 5 000 szt.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.1 do SWZ (Formularz cenowy – określający jednocześnie wymogi techniczne minimalne) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, nieużywany i pochodził
z oficjalnej dystrybucji producenta.
5. Wykonawca winien w załączniku nr 1.1 do SWZ (formularz cenowy) podać w szczególności producenta, typ, model oferowanego asortymentu lub inne oznaczenie pozwalające na jednoznaczne zidentyfikowanie zaoferowanego produktu w celu oceny spełniania minimalnych wymogów określonych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym
w szczególności w § 1 ust. 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, w szczególności:
1) Zamawiający może z opisanego prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części;
2) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać;
4) zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego;
5) Zamawiający zastrzega, ze ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego
w trakcie trwania umowy.
7. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości.
8. Umowa zostanie zawarta na okres 6 miesięcy.
9. Przedmiot umowy zostanie zrealizowany w formie zamówień cząstkowych.
10. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: Magazyn Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin.
11. Odbiór jakościowy i ilościowy będzie przeprowadzony według zasad określonych w § 3 ust. 6 wzoru umowy. Dodatkowo dostarczone Zamawiającemu karty będą podlegały procedurze testowej, w celu weryfikacji współpracy karty z posiadanym przez Policję Centralnym Policyjnym Systemem Autoryzacji.
Procedura testowa będzie realizowana w następującym zakresie (wzór procedury):
Lp. Rodzaj testu Wynik testu pozytywny (TAK/NIE)
1. Zaprogramowanie karty w Punkcie Rejestracji
2. Autoryzacja w systemie BTUU z wykorzystaniem zaprogramowanej karty
3. Autoryzacja w systemie SWD z wykorzystaniem zaprogramowanej karty
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek.
13. Forma i termin płatności faktury VAT – przelew, 21 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury VAT.
14. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną.
15. Jeżeli wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego umieści następujący symbol: LB3C00.
16. W nawiązaniu do art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
17. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz
ust. 3 Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237131-6 - Karty elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261029614

7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.