Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507517/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane oraz nasadzenia drzew związanych z budową ogrodu społecznego parcelowego przy ul. Orlej wraz z pielęgnacją roślin w 2025 roku, w ramach projektu CoFarm4Cities, dla ZZM w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122010240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane oraz nasadzenia drzew związanych z budową ogrodu społecznego parcelowego przy ul. Orlej wraz z pielęgnacją roślin w 2025 roku, w ramach projektu CoFarm4Cities, dla ZZM w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5315ca21-09b0-4093-94e9-32d16862ed7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Roboty budowlane związane z realizacją ogrodu parcelowego przy ul. Orlej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„CoFarm4Cities”, realizowany w ramach Programu Interreg Europa Środkowa 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.78.24.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49737,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych oraz nasadzeń drzew związanych z budową ogrodu społecznego parcelowego przy ul. Orlej wraz z pielęgnacją roślin w 2025 roku, w ramach projektu CoFarm4Cities, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.78.24.BM
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania ZZM/O1.12/23 CoFarm4Cities – budowa ogrodu społecznego parcelowego przy ul. Orlej w Krakowie, obejmująca wycinkę i pielęgnację drzew, roboty budowlane, budowa przyłącza wodociągowego oraz elektroenergetycznego, nasadzenia zastępcze, budowę nawierzchni mineralnych, budowę ogrodzenia panelowego oraz elementów małej architektury.
1.2.1 Realizacja zadania prowadzona jest w oparciu o obejmującej niezbędne opinie, uzgodnienia, w tym:
1.2.1.1 Decyzję Nr 452/K/2024 z dnia 10.06.2024 r. dotyczącej zgody na usunięcie 2 szt. drzew rosnących na działce nr 78 obr. 19 Krowodrza,
1.2.1.2 Zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 1 sierpnia 2024 r. nr AU-01.7.6743.644.2024.API.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części przysługujących Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.4.1 Usunięcie 2 szt. drzew oraz pielęgnację pozostałej zieleni istniejącej,
1.4.2 Nasadzenia drzew w ramach nasadzeń zastępczych: Lipa drobnolistna ‘Greenspire’ 2 szt,
1.4.3 Pielęgnacja istniejącej zieleni,
1.4.4 12-miesięczną pielęgnację drzew po posadzeniu,
1.4.5 Budowę ogrodzenia panelowego (133,3 mb) wraz z furtkami (3 szt).
1.5 W zakresie prawa opcji 1 zamówienie obejmuje budowę przyłącza elektroenergetycznego.
1.6 W zakresie prawa opcji 2 zamówienie obejmuje budowę przyłącza wodociągowego oraz punkty pobory wody.
1.7 W zakresie prawa opcji 3 zamówienie obejmuje budowę nawierzchni mineralnej wraz z obrzeżami, montaż drewnianych obrzeży poletek, przygotowanie gruntu pod uprawę.
1.8 W zakresie prawa opcji 4 zamówienie obejmuje zakup i montaż małej architektury: stoły piknikowe (3 szt.), kosz na śmieci (2 szt.), kompostownika 1 szt., budowa drewnianej altany rekreacyjnej oraz drewnianej obudowy strefy toi toi.
1.9 W zakresie prawa opcji 5 zamówienie obejmuje roboty budowlane związane z zakupem i montażem elementów placu zabaw: zestawu ze zjeżdżalnią 1 szt, podwójnej huśtawki 1 szt., karuzeli 1 szt., pieńków drewnianych 1 kpl., budowa nawierzchni ze zrębków wraz z palisadą drewnianą, montaż ogrodzenia niskiego oraz furtki.
1.10 Wszystkie elementy małej architektury należy oznakować zgodnie ze standardami znakowania RFID.
1.11 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 15.01.2025r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 15.01.2025r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.12 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.13 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.14 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.15 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419797,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419797,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419797,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Landsca Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783194270
7.3.3) Ulica: ul. Mrozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419797,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-31 do 2025-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość niezleconych opcji na dzień podpisania umowy:
a) wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych w zakresie opcji nr 1 wynosi kwotę 53.352,60 zł brutto,
b) wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych w zakresie opcji nr 2 wynosi kwotę 70.780,04 zł brutto,
c) wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych w zakresie opcji nr 3 wynosi kwotę 48.731,79 zł brutto,
d) wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych w zakresie opcji nr 4 wynosi kwotę 89.888,40 zł brutto,
e) wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych w zakresie opcji nr 5 wynosi kwotę 98.814,39 zł brutto,
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie robót budowlanych części pomieszczeń Apteki szpitalnej - ZP-11/25
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)
- dostawa proszków specjalnych dla WIMiC - DE-dzp.272-237/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW Z PROGRAMÓW LEKOWYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa leków
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Brama Wodna w Grudziądzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.