Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427683/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00462139/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00479793/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Konserwacja i restauracja kapliczek przydrożnych na terenie Gminy Radzyń Podlaski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzyn Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radzynpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=352
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74c71187-817a-4ca9-9ebb-51c9170d96a51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Konserwacja i restauracja kapliczek przydrożnych na terenie Gminy Radzyń Podlaski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74c71187-817a-4ca9-9ebb-51c9170d96a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016887/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 ”Konserwacja i restauracja kapliczek przydrożnych na terenie Gminy Radzyń Podlaski”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje program prac konserwatorskich i restauratorskich dla 4 kapliczek tj:
1) Kapliczka z figura NMP w ZPP , zlokalizowana w msc. Branica Radzyńska dz. ew. nr 174/1
2)Krzyż w ZPP, zlokalizowany w msc. Branica Radzyńska dz. ew. nr 166
3) Kapliczka przy wjeździe do ZPP zlokalizowana w msc. Białka dz. nr ew. 681/1 przy nr 156
4)Kapliczka z figura NMP zlokalizowana w msc./ Białka dz. ew. 743 przy nr 4 (44)
4.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7 do SWZ
(dokumentacja techniczna). Składają się na niego następujące dokumenty:
1) program prac konserwatorskich i restauratorskich
2) przedmiar robót
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 4.1.2. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 4.1.2.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”
4.1.3 Wymagania podstawowe:
a) Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego.
UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XVII niniejszej SWZ
b) Wykonawca nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Wykonawca wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia.
c) Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. b) oznacza, że Wykonawca akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu.
d) Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to, czy zostały określone, czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach dokumentacji projektowej. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia.
e) Zamawiający żąda przedstawienia kosztorysu przy podpisaniu umowy.
f) wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia oraz muszą być zgodne z obowiązującymi, w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. 2021 poz. 1213). Realizacja zamówienia musi być prowadzona zgodnie z ww. wymaganiami, oraz zasadami sztuki budowlanej.
g) Wykonawca, po zakończeniu realizacji zadania, przedłoży Zamawiającemu odpowiednie protokoły odbiorów, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały itp;
4.1.4 Ze względu na to, że z przedmiotu zamówienia będą korzystały m.in. osoby fizyczne Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania umowy zawartej w taki sposób aby umożliwić osobom z niepełnoprawnościami na korzystanie z przedmiotu zamówienia na zasadzie równości z innymi osobami.
4.2 POLISA OC
Wykonawca zobowiązuje się do posiadana przez cały okres realizacji kontraktu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wynagrodzenie wynikające z niniejszej umowy.
4.2.1 Przed przekazaniem placu budowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii polis ubezpieczeniowych, o których mowa w ust. 4.2
4.2.2 W przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w ust. 4.2.1, Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy.
4.2.3 Ewentualna zwłoka w prowadzeniu robót z powodu, o którym mowa w ust. 4.2.2, będzie obciążać w całości Wykonawcę.
4.2.4 Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegają akceptacji Zamawiającego.
4.2.5 W przypadku, gdy ważność przedłożonej polisy OC kończy się przed zakończeniem realizacji kontraktu, Wykonawca najpóźniej na 5 dni przed końcem ważności polisy przedstawia kolejną polisę na dalszy okres realizacji kontraktu. Postanowienia ust. 4.2.4 stosuje się odpowiednio.
4.2.6 Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej, o których mowa w ust. 4.2.1 lub 4.2.5 może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew strzelczyk Konserwacja Zabytków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970115984
7.3.3) Ulica: Głogowiany Stara Wieś 21D
7.3.4) Miejscowość: Książ
7.3.5) Kod pocztowy: 32-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBIGNIEW STRZELCZYK KONSERWACJA ZABYTKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZBIGNIEW STRZELCZYK KONSERWACJA ZABYTKÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz szachtu windy osobowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSP w Radzyniu Podlaskim - I Etap
- Utrzymanie dróg leśnych w 2025 roku.
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.