Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503368/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umkd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkd.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0173368-4942-4e5c-a5e4-7eae00ae0303
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030275/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Konserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku Kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Konserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym”, w tym:
1) Zadanie nr 1 „Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 937/3 obręb Kazimierz Dolny (powierzchnia zabudowy łącznie z dziedzińcem 263,16 m2, szerokość budynku 10,50 m, szerokość tylnej części 5,50 m, długość budynku (front+część tylna) 18,60+12,00 m; wysokość budynku 8,33 m), w tym m.in.:
a) rozbiórka i odtworzenie istniejącej nawierzchni na czas prac termomodernizacyjnych;
b) odkopanie ścian fundamentowych i zasypanie po pracach remontowych;
c) przygotowanie ścian fundamentowych pod izolację, oczyszczenie z zagrzybień i zanieczyszczeń, naprawa elementów ściennych w przypadku występowania luźnych elementów,
d) demontaż skorodowanych elementów zadaszenia nad schodami (rynna i deska okapowa),
e) oczyszczenie schodów betonowych z zawilgoceń, zagrzybień i zabrudzeń,
f) ocieplenie ścian fundamentowych ściany elewacyjnej południowo – wschodniej oraz południowo – zachodniej w tylnej części budynku;
g) przygotowanie ścian elewacji – prace remontowe;
h) zabezpieczenie antykorozyjne krat stalowych w oknach;
i) wykonanie tynku termoizolacyjnego w trzech warstwach każda po 3 cm ściany elewacyjnej południowo – wschodniej oraz południowo – zachodniej w tylnej części budynku;
j) remont drewnianego zadaszenia schodów (oczyszczenie i zabezpieczenie istniejących elementów drewnianych);
k) remont schodów betonowych zewnętrznych;
l) termomodernizacja stropu.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
i. organizację i zagospodarowanie placu budowy;
ii. oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
iii. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
iv. Wszelkiego rodzaju zabezpieczenia robót, a w tym zabezpieczenia: pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji.
v. Naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót.
vi. gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.), zwanej dalej ustawą o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
vii. Usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ.
2) Zadanie nr 2 „Wymiana pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolny”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 937/3 o powierzchni ogółem 335,0 m2 , powierzchni zabudowy 228 m2, obręb Kazimierz Dolny (parametry techniczne budynku: wysokość 8,33m; szerokość 10,6m; szerokość tylnej części 5,5n; długość budynku (front+część tylna) – 18,6 +12,0 m; liczba kondygnacji 3 naziemne parter, piętro +poddasze nieużytkowe; powierzchnia użytkowa poddasza 127,83 m2), w tym m.in.:
a) demontaż pokrycia dachu z blachy miedzianej na Rabek,
b) demontaż pokrycia z dachówki mnich – mniszka,
c) demontaż pokrycia zadaszeń schodów z dachówki zakładkowej.
d) demontaż 30% skorodowanego deskowania na dachu,
e) demontaż zniszczonych włazów dachowych,
f) demontaż obróbek blacharskich o orynnowania miedzianego,
g) demontaż skorodowanego tynku na jednym kominie i frontowej attyce,
h) demontaż skorodowanych cegieł u wylotu kominów,
i) demontaż instalacji odgromowej i ponowny jej montaż po zakończeniu prac,
j) demontaż skorodowanych elementów pokrycia dachowego;
k) demontaż instalacji odgromowej i ponowny jej montaż,
l) wykonanie nowego pokrycia z papy podkładowej,
m) wykonanie nowego pokrycia z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi;
n) wykonanie nowego pokrycia z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi,
o) wykonanie nowych wyłazów z obróbkami,
p) remont kominów,
q) remont tylnej części gzymsu od ulicy Senatorskiej (gzyms frontowy),
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
i. organizację i zagospodarowanie placu budowy;
ii. oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
iii. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
iv. Wszelkiego rodzaju zabezpieczenia robót, a w tym zabezpieczenia: pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji.
v. Naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót.
vi. Gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.), zwanej dalej ustawą o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
vii. Usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734732,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734732,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734732,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Świderski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251739994
7.3.4) Miejscowość: Bochotnica
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734732,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.