eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyKonserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umkd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkd.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0173368-4942-4e5c-a5e4-7eae00ae0303

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030275/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Konserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku Kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Konserwatorska ratunkowa rewitalizacja renesansowego budynku kamienicy Górskich w Kazimierzu Dolnym”, w tym:

1) Zadanie nr 1 „Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 937/3 obręb Kazimierz Dolny (powierzchnia zabudowy łącznie z dziedzińcem 263,16 m2, szerokość budynku 10,50 m, szerokość tylnej części 5,50 m, długość budynku (front+część tylna) 18,60+12,00 m; wysokość budynku 8,33 m), w tym m.in.:
a) rozbiórka i odtworzenie istniejącej nawierzchni na czas prac termomodernizacyjnych;
b) odkopanie ścian fundamentowych i zasypanie po pracach remontowych;
c) przygotowanie ścian fundamentowych pod izolację, oczyszczenie z zagrzybień i zanieczyszczeń, naprawa elementów ściennych w przypadku występowania luźnych elementów,
d) demontaż skorodowanych elementów zadaszenia nad schodami (rynna i deska okapowa),
e) oczyszczenie schodów betonowych z zawilgoceń, zagrzybień i zabrudzeń,
f) ocieplenie ścian fundamentowych ściany elewacyjnej południowo – wschodniej oraz południowo – zachodniej w tylnej części budynku;
g) przygotowanie ścian elewacji – prace remontowe;
h) zabezpieczenie antykorozyjne krat stalowych w oknach;
i) wykonanie tynku termoizolacyjnego w trzech warstwach każda po 3 cm ściany elewacyjnej południowo – wschodniej oraz południowo – zachodniej w tylnej części budynku;
j) remont drewnianego zadaszenia schodów (oczyszczenie i zabezpieczenie istniejących elementów drewnianych);
k) remont schodów betonowych zewnętrznych;
l) termomodernizacja stropu.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
i. organizację i zagospodarowanie placu budowy;
ii. oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
iii. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
iv. Wszelkiego rodzaju zabezpieczenia robót, a w tym zabezpieczenia: pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji.
v. Naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót.
vi. gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.), zwanej dalej ustawą o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
vii. Usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ.

2) Zadanie nr 2 „Wymiana pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolny”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 937/3 o powierzchni ogółem 335,0 m2 , powierzchni zabudowy 228 m2, obręb Kazimierz Dolny (parametry techniczne budynku: wysokość 8,33m; szerokość 10,6m; szerokość tylnej części 5,5n; długość budynku (front+część tylna) – 18,6 +12,0 m; liczba kondygnacji 3 naziemne parter, piętro +poddasze nieużytkowe; powierzchnia użytkowa poddasza 127,83 m2), w tym m.in.:
a) demontaż pokrycia dachu z blachy miedzianej na Rabek,
b) demontaż pokrycia z dachówki mnich – mniszka,
c) demontaż pokrycia zadaszeń schodów z dachówki zakładkowej.
d) demontaż 30% skorodowanego deskowania na dachu,
e) demontaż zniszczonych włazów dachowych,
f) demontaż obróbek blacharskich o orynnowania miedzianego,
g) demontaż skorodowanego tynku na jednym kominie i frontowej attyce,
h) demontaż skorodowanych cegieł u wylotu kominów,
i) demontaż instalacji odgromowej i ponowny jej montaż po zakończeniu prac,
j) demontaż skorodowanych elementów pokrycia dachowego;
k) demontaż instalacji odgromowej i ponowny jej montaż,
l) wykonanie nowego pokrycia z papy podkładowej,
m) wykonanie nowego pokrycia z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi;
n) wykonanie nowego pokrycia z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi,
o) wykonanie nowych wyłazów z obróbkami,
p) remont kominów,
q) remont tylnej części gzymsu od ulicy Senatorskiej (gzyms frontowy),

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
i. organizację i zagospodarowanie placu budowy;
ii. oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
iii. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
iv. Wszelkiego rodzaju zabezpieczenia robót, a w tym zabezpieczenia: pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji.
v. Naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót.
vi. Gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.), zwanej dalej ustawą o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
vii. Usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734732,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734732,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734732,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Świderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251739994

7.3.4) Miejscowość: Bochotnica

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734732,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.