Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442303/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00452987/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczni w Gminie Łużna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łużna 634
1.5.2.) Miejscowość: Łużna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugluzna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/luzna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczni w Gminie Łużna.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76a24fd-5f5f-4702-b628-f9ab9ba80233
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009962/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Cyberbezpieczni w Gminie Łużna” - Projekt realizowany w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 547979,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów oraz sprzętu sieciowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
30237280-5 - Akcesoria zasilające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po unieważnieniu w dniu 30.09.2024r. czynności wyboru oferty Zamawiający dokonał powtórnej czynności badania i oceny ofert. W jej wyniku stwierdzono że wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, zgodnie z poniższym opisem.W postępowaniu wpłynęły trzy oferty od Wykonawców:
1) BITNET Radosław Kozłowski
ul. 11 listopada 3, 38-300 Gorlice
2) ForIP Spółka z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 2, 41-800 Zabrze
3) PROMAR IT Sp. z o.o.
ul. Plebańska 6/14, 44-100 Gliwice
1. ForIP Spółka z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 2, 41-800 Zabrze
W postępowaniu Zamawiający żądał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (bez możliwości ich uzupełnienia) na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzających wymagane parametry (np. karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.Zgodnie z pkt. 3 OPZ w specyfikacji dotyczącej „ Switch wraz z wkładkami dla JST” oraz „Switch dla jednostki podległej”, „Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą kartę produktową oferowanego urządzenia umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanego sprzętu. Wymagana jest również specyfikacja modułów”.W złożonych przez Wykonawcę przedmiotowych środkach dowodowych brak jest specyfikacji modułu światłowodowego, nie jest on również wyszczególniony w ofercie.W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.
2. PROMAR IT Sp. z o.o.
ul. Plebańska 6/14, 44-100 Gliwice
W postępowaniu Zamawiający żądał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (bez możliwości ich uzupełnienia) na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzających wymagane parametry (np. karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.Zgodnie z pkt. 3 OPZ w specyfikacji dotyczącej „ Switch wraz z wkładkami dla JST” oraz „Switch dla jednostki podległej”, „Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą kartę produktową oferowanego urządzenia umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanego sprzętu. Wymagana jest również specyfikacja modułów”.
Zgodnie z OPZ w specyfikacji dotyczącej „Serwer dla JST wraz z niezbędnymi licencjami systemu operacyjnego” zamawiający wymagał „Direct Attach Copper TAK, kompatybilny z oferowanym sprzętem” oraz dokumentów potwierdzających w pkt. 3 ww. specyfikacji „Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą kartę produktową oferowanego serwera umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanego sprzętu oraz specyfikację przewodu potwierdzającą kompatybilność”.
W złożonych przez Wykonawcę przedmiotowych środkach dowodowych brak jest specyfikacji modułu światłowodowego oraz przewodu Direct Attach Copper nie jest on również wyszczególniony w ofercie.W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.
3. BITNET Radosław Kozłowski
ul. 11 listopada 3, 38-300 Gorlice
W postępowaniu Wykonawca zaoferował produkt określony w OPZ w specyfikacji dotyczącej „Licencje do systemu kopii zapasowych” o nazwie „Veeam Backup and Replication”. Wykorzystana została stara – nieobowiązująca - nazwa produktu co uniemożliwia jednoznaczną weryfikację modelu oraz parametrów.W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu ponieważ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO - KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.