Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539679/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie naprawy ciągów pieszych na obiektach należących do Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tygodni do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie naprawy ciągów pieszych na obiektach należących do Wrocławskiego Zespołu Żłobków.z podziałem na 2 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28f57c63-5ed6-4a5a-823b-1851b7caa4cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043406/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Naprawy ciągów pieszych na obiektach należących do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałam na 2 zadania. Zadanie nr 1: Żłobek nr 15 i Żłobek nr 7.Zadanie nr 2 Żłobek nr 2 i żłobek nr 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/37/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179711,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie naprawy ciągów pieszych na obiektach należących do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 ZADANIA:2.Zadanie nr 1: Żłobek nr 15, ul. Łukowa 37, Żłobek nr 7, ul. Drukarska 9,
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe elementów starej kostki, płyt oraz elementów betonowych dróg,
2) usunięcie starej podsypki i wyrównanie podłoża,
3) roboty związane z ułożeniem podsypki stabilizowanej cementem,
4) montaż obrzeży chodnikowych,
5) roboty związane z ułożeniem kostki i płyt – kolor i kształt do uzgodnienia z Zamawiającym,
6) ubicie nawierzchni i uzupełnienie szczelin piaskiem.
4. Warunkiem koniecznym jest przedstawienie przez Wykonawcę 3 wzorów propozycji do wyboru przez Zamawiającego pod kątem kolorów i kształtów kostek brukowych i płyt chodnikowych dla wymienianych nawierzchni. Zamawiający nie wyraża zgody na kostkę brukową tzw. przemysłową.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
– załącznik nr 8 do SWZ,
2) Przedmiary robót – załącznik nr 9 do SWZ,
które zostały załączone w niniejszym postępowaniu w osobnych plikach:
„Naprawa ciągów pieszych Wrocław, ul. Łukowa 37, Żłobek nr 15”. „Naprawa ciągów pieszych Wrocław, ul. Drukarska 9, Żłobek nr 7”.
3)Wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 130113,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie naprawy ciągów pieszych na obiektach należących do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 ZADANIA:2.Zadanie nr 2: Żłobek nr 2, ul. Zemska 33, Żłobek nr 4, ul. Kłodnicka 25.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe elementów starej kostki, płyt oraz elementów betonowych dróg,
2) usunięcie starej podsypki i wyrównanie podłoża,
3) roboty związane z ułożeniem podsypki stabilizowanej cementem,
4) montaż obrzeży chodnikowych,
5) roboty związane z ułożeniem kostki i płyt – kolor i kształt do uzgodnienia z Zamawiającym,
6) ubicie nawierzchni i uzupełnienie szczelin piaskiem.
4. Warunkiem koniecznym jest przedstawienie przez Wykonawcę 3 wzorów propozycji do wyboru przez Zamawiającego pod kątem kolorów i kształtów kostek brukowych i płyt chodnikowych dla wymienianych nawierzchni. Zamawiający nie wyraża zgody na kostkę brukową tzw. przemysłową.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
– załącznik nr 8 do SWZ,
2) Przedmiary robót – załącznik nr 9 do SWZ,
Zostały załączone w niniejszym postępowaniu w osobnych plikach:
Zadanie nr 2:
„Naprawa ciągów pieszych Wrocław, ul. Zemska 33, Żłobek nr 2”.
„Naprawa ciągów pieszych Wrocław, ul. Kłodnicka 25,Żłobek nr 4”.
3) Wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 49598,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140088,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180238,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140088,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD - AGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982212474
7.3.3) Ulica: ul. Pasterska 2/44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-226
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140088,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65976,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66081,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65976,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAVEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952016053
7.3.3) Ulica: ul. Wojciecha Cybulskiego 41/23
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-205
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65976,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
4.5.5) Wartość brutto części nr 2 wynosi 61 006,13 zł
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.