eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWynajem oraz podłączenie zespołu lub pojedynczej kotłowni kontenerowej olejowej do istniejącej infrastruktury w m. Dolaszewo



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wynajem oraz podłączenie zespołu lub pojedynczej kotłowni kontenerowej olejowej do istniejącej infrastruktury w m. Dolaszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261574802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem oraz podłączenie zespołu lub pojedynczej kotłowni kontenerowej olejowej do istniejącej infrastruktury w m. Dolaszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9513704d-28eb-48c5-bc0a-d77cf93561a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083913/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Wynajem oraz podłączenie zaspołu lub pojedynczej kotłowni kontenerowej olejowej do istniejącej infrastruktury w m. Dolaszewo.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 37/z/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 422613,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem kontenerowej kotłowni olejowej o mocy min. 1,3 MW z magazynem oleju opałowego o pojemności sumarycznej min. 10 m3 wraz z doborem urządzeń, dostawą, podłączeniem, robotami towarzyszącymi oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego Skład Paliw Dolaszewo w m. Dolaszewo 70, 63-930 Dolaszewo.
2. Zakres prac będzie obejmował:
1) Dostawa i montaż kotłowni kontenerowej na potrzeby centralnego ogrzewania w skład której wchodzi:
a. Kocioł olejowy o mocy min. 1,3MW, wydajność pary do 2.5 t/h, ciśnienie robocze kotła 6.0 bar, redukcja ciśnienia na sieć do 1.3 bar
b. Zbiornik wody zasilającej, odgazowywacz, palnik olejowy, zespół odsalania kotła, zespół odmulania kotła, chłodnica odsolin i odmuli, 2 pompy zasilające pracujące w układzie 1+1, chłodnica próbek, armatura zabezpieczająca, komin, instalacja wentylacyjna
c. Magazyn oleju opałowego o pojemności min. 10 m3,
d. Dopuszcza się dostawę kotłowni i magazynu oleju jako zestaw kontenerów
e. Kotłownię należy wyposażyć w stację uzdatniania wody,
f. Kotłownia wraz z magazynem oleju musi stanowić całość z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. zasilaniu w ciepło kompleksu wojskowego. Kotłownia musi funkcjonować bez angażowania pracowników Zamawiającego.
2) Przygotowanie miejsca posadowienia, rozładunek oraz posadowienie kontenerów w uzgodnionym miejscu;
3) Podłączenie kotłowni do infrastruktury kompleksu wojskowego:
• Podłączenie kotłowni do instalacji / sieci parowej przed budynkiem nr 17 w kanale ciepłowniczym,
• Podłączenie kotłowni do istniejące instalacji kondensatu, 2 przewody kondensatu przed budynkiem nr 17 w kanale ciepłowniczym,
• Instalacja wody zimnej wraz z opomiarowaniem w piwnicy budynku kotłowni, w pomieszczeniu zbiornika kondensatu,
• Instalacja elektryczna wraz z opomiarowaniem; podłączenie z rozdzielni w budynku kotłowni,
• Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej dla potrzeb instalacji kotłowni kontenerowej,
• Podłączenie magazynu oleju do kotłów;
• Roboty towarzyszące, niezbędne do prawidłowej pracy układu.
4) Uruchomienie kotłowni i stwierdzenie w obecności Najemcy o sprawności przedmiotu najmu,
5) Dostosowanie parametrów pracy kotłowni dla potrzeb Najemcy,
6) Dokonanie próbnego rozruchu przedmiotu najmu i stwierdzenie w obecności Najemcy prawidłowości działania przedmiotu najmu,
7) Wykonanie przeglądów okresowych przedmiotu najmu, zgodnie w wymaganiami producenta,
8) Przeszkolenie uprawnionych osób w zakresie prawidłowej eksploatacji kotłowni,
9) Oznakowanie kotłowni kontenerowej tablicą informacyjną: „tymczasowy obiekt budowlany”
10) Wynajem kotłowni wraz z magazynem oleju;
11) Zapewnienie serwisu na czas trwania umowy oraz usuwanie awarii i usterek przedmiotu umowy (usunięcie usterki nastąpi do 24 h., czas na reakcje do 4 h),
12) Po zakończeniu trwania umowy demontaż instalacji tymczasowych, załadunek i transport powrotny przedmiotu umowy oraz doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

09330000-1 - Energia słoneczna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547372,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547372,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547372,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo GRAMET Sławomir Gray

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771047954

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 116

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 547372,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.