Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498045/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00508105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00512759/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d669988-3ac7-4da0-bb79-84d0cdd22a97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067959/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3" w ramach Funduszy Europejskich Dolnego Śląska 2021 – 2027 współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1A do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5A do SWZ. Część 1 - Monitory interaktywne dla ZSZ w Wołowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1B do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5B do SWZ. Część 2 - Sprzęt multimedialny do pracowni urządzeń technik komputerowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30231300-0 - Monitory ekranowe
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237450-8 - Tablety graficzne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.5.5.) Wartość części: 76339,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1C do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5C do SWZ. Część 3 - Część 3 - Licencje programów dla Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48320000-7 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania
48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów
48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1D do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5D do SWZ. Część 4 - Sprzęt multimedialny do Studia dźwięku i obrazu i Strefy ciszy i relaksu w Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym.4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237450-8 - Tablety graficzne
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30213100-6 - Komputery przenośne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
37453300-1 - Dyski
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 18272,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1E do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5E do SWZ. Część 5 - Sprzęt multimedialny do pracowni mechatronicznej i ekonomiczno – logistycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33195100-4 - Monitory
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 93487,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1F do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5F do SWZ. Część 6 - Licencje programów dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wołowie (geodezyjne).4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48326000-9 - Pakiety oprogramowania do odwzorowywania
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1G do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5G do SWZ. Część 7 - Licencje programów dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wołowie (dla gastronomii).4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszej części przedmiotu zamówienia doszło do powstania wady postępowania poprzez naruszenie przez Zamawiającego przepisów art. 99 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia, dotyczący opisu monitora interaktywnego, w którym Zamawiający nie wskazał, wg jakiej skali twardości szkła żądał ekranu monitora, godzi w zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, a także byłoby sprzeczne z zasadą przejrzystości, ponieważ w oparciu o ten opis Wykonawcy Ci złożyli nieporównywalne oferty w ww. postępowaniu, kierując się różnymi skalami w oferowanych sprzętach.
Wystąpienie wspomnianych okoliczności stanowi podstawę do stwierdzenia wystąpienia wady postępowania powodującej niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. W chwili obecnej, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na zmianie opisu przedmiotu zamówienia, w taki sposób, by doszło do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (sygn. akt KIO 1343/21 oraz KIO 2176/19).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11622,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszej części przedmiotu zamówienia doszło do powstania wady postępowania poprzez naruszenie przez Zamawiającego przepisów art. 99 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia, dotyczący opisu monitora interaktywnego, w którym Zamawiający nie wskazał, wg jakiej skali twardości szkła żądał ekranu monitora, godzi w zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, a także byłoby sprzeczne z zasadą przejrzystości, ponieważ w oparciu o ten opis Wykonawcy Ci złożyli nieporównywalne oferty w ww. postępowaniu, kierując się różnymi skalami w oferowanych sprzętach.
Wystąpienie wspomnianych okoliczności stanowi podstawę do stwierdzenia wystąpienia wady postępowania powodującej niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. W chwili obecnej, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na zmianie opisu przedmiotu zamówienia, w taki sposób, by doszło do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (sygn. akt KIO 1343/21 oraz KIO 2176/19).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70054,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123075,70 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszej części przedmiotu zamówienia do terminu składania ofert tj. do 26.09.2024 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22994,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22994,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22994,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572506821
7.3.3) Ulica: Ul. Głowackiego 7/7
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-368
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22994,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszej części przedmiotu zamówienia doszło do powstania wady postępowania poprzez naruszenie przez Zamawiającego przepisów art. 99 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia, dotyczący opisu monitora interaktywnego, w którym Zamawiający nie wskazał, wg jakiej skali twardości szkła żądał ekranu monitora, godzi w zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, a także byłoby sprzeczne z zasadą przejrzystości, ponieważ w oparciu o ten opis Wykonawcy Ci złożyli nieporównywalne oferty w ww. postępowaniu, kierując się różnymi skalami w oferowanych sprzętach.
Wystąpienie wspomnianych okoliczności stanowi podstawę do stwierdzenia wystąpienia wady postępowania powodującej niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. W chwili obecnej, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na zmianie opisu przedmiotu zamówienia, w taki sposób, by doszło do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (sygn. akt KIO 1343/21 oraz KIO 2176/19).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89485,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165647,60 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta, która przekracza znacznie kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszej części przedmiotu zamówienia do terminu składania ofert tj. do 26.09.2024 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.