Og³oszenie z dnia 2024-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jesiotra syberyjskiego handlowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: STAWY MILICKIE SPÓ£KA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ruda Su³owska
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stawymilickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.spolka.stawymilickie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka Akcyjna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jesiotra syberyjskiego handlowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0eef47e-9bee-4d84-b96d-9807881fa572
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00591042
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zak³adce „Regulamin” (znajduj±cej siê na dole strony).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja nt. ochrony danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spó³ka Stawy Milickie S.A. reprezentowana przez Zarz±d Spó³ki, z siedzib± w Rudzie Su³owskiej 20,
56-300 Milicz, adres e-mail: biuro@stawymilickie.pl, Tel. (+48) 71/ 38 47 110;
• Inspektorem ochrony danych osobowych w Spó³ce Stawy Milickie S.A.,
z siedzib± w Rudzie Su³owskiej 20, 56-300 Milicz jest Pani Monika Czarnecka kontakt: goniacz.monika@gmail.com, telefon 71/ 38 47 110;
• Dane osób fizycznych wskazane w formularzu ofertowym, umowie b±d¼ innych dokumentach dotycz±cych zapytania ofertowego przetwarzane bêd± na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawê jesiotra syberyjskiego handlowego”;
• Odbiorcami pozyskanych danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z zapisami obowi±zuj±cego prawa i na podstawie jego wyk³adni;
• Dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres okre¶lony przepisami prawa, w tym okres przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy;
• Obowi±zek podania przez Wykonawcê/Oferenta danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby fizycznej dzia³aj±cej w imieniu w³asnym lub podmiotu handlowego, oferty, jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
• W odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawcy, których dane pozyska Zamawiaj±cy, posiadaj± nastêpuj±ce uprawnienia:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednak¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• Nie przys³uguje Wykonawcy, którego dane Zamawiaj±cy pozyska:
o w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN11/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb dla potrzeb przedsiêbiorstwa Stawy Milickie Spó³ka Akcyjna obejmuj±ca jesiotra syberyjskiego handlowego w ilo¶ci 2000,00 kg. (s³ownie: dwa tysi±ce kg), wielko¶æ ryb - min. 2 kg - max. 6 kg.
Wykonawca jest zobowi±zany do ka¿dej dostawy do³±czaæ ¶wiadectwo pochodzenia i zdrowia dostarczanych ryb, dostosowane do norm prawa krajowego obowi±zuj±cego w Polsce (dostarczony weterynaryjny numer identyfikacyjny (dla ryby z Polski) oraz ¶wiadectwo zdrowia dla handlu wewn±trzwspólnotowego). Orzeczenie musi byæ zaopatrzone w datê wykonania badañ, wystawione i opieczêtowane przez uprawniony organ.
Dostarczane ryby musz± spe³niaæ wymogi okre¶lone we w³a¶ciwych normach bran¿owych
i innych w³a¶ciwych normach – je¿eli normy takie dla danego asortymentu istniej±. To samo dotyczy ich przetrzymywania i transportu
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do obecno¶ci pracowników lub wspó³pracowników spó³ki Stawy Milickie S.A., w szczególno¶ci za¶ ichtiologów lub ichtiopatologów przy za³adunkach ryb. Osoby wymienione w zdaniu poprzedzaj±cym s± uprawnione do sprawdzania jako¶ci i ilo¶ci asortymentu bêd±cego przedmiotem zamówienia, pobierania próbek tego asortymentu, przeprowadzania niezbêdnych badañ, podejmowania wi±¿±cych decyzji co do sposobu transportu przedmiotu zamówienia.
Szczegó³owe postanowienia dotycz±ce warunków wykonania przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte we wzorze umowy stanowi±cej Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z „prawa opcji”. Warto¶æ zamówienia w ramach „prawa opcji” bêdzie nie wiêksza ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowegoDecyzjê co do mo¿liwo¶ci skorzystania z „prawa opcji” Zamawiaj±cy uzale¿nia od wielko¶ci bie¿±cego zapotrzebowania na dostawy objête zamówieniem.
Przedmiotem zamówienia w ramach “prawa opcji” jest: „dostawa jesiotra syberyjskiego handlowego.” w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
£±czn± szacunkow± ilo¶æ zamówienia w ramach “prawa opcji” Zamawiaj±cy okre¶la na 1 000 kg ( s³ownie: jeden tysi±c kg).
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ czê¶æ zamówienia okre¶lona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ani¿eli okre¶lony powy¿ej, a Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia.
Zamawiaj±cy mo¿e z „prawa opcji” korzystaæ wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilo¶ci okre¶lonej w pkt. 4.12 SWZ z zastrze¿eniem, ¿e w stosunku do zamówieñ opcjonalnych sk³adanych do 30.06.2025 roku
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca przedstawi, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³, co najmniej dwie dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy jesiotra syberyjskiego handlowego - o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ warto¶æ z³o¿onej oferty ka¿de zamówienie.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenie, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³, co najmniej dwie dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy jesiotra syberyjskiego handlowego - o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ warto¶æ z³o¿onej oferty ka¿de zamówienie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z pzp7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych.
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych z przeznaczeniem na potrzeby ¿ywieniowe do Przedszkola Samorz±dowego Nr 2 w Miechowie.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki w Zespole Placówek O¶wiatowo-Wychowawczych w Jaros³awiu.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.