Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00556869/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe, zimowe oczyszczanie dróg, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie gminy Luzino.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11
1.5.2.) Miejscowość: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 678 20 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_aw@luzino.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9986781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe, zimowe oczyszczanie dróg, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie gminy Luzino.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6512a963-3615-4407-a9db-74a96e58dbfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057916/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie gminy Luzino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług zimowego oczyszczania odpowiednio: dróg, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i innych miejsc wskazanych na terenie Gminy Luzino.Wykonawca, podejmujący się świadczenia przedmiotowych usług, przejmuje na siebie obowiązek likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury. Część nr 1 zamówienia - Część północna terenu gminy Luzino.
Część północna, terenu gminy Luzino, obejmuje miejscowości: Zielnowo, Zelewo Kochanowo i Kębłowo do drogi wojewódzkiej nr 468.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz wymagania jakościowe, odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, a także sposób i technika wykonania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 2a do niniejszej SWZ, pod nazwą: Szczegółowy opis zasad prowadzenia działań oraz organizacji zimowego oczyszczania dróg, chodników i innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Luzino – część północna.
Długości dróg, chodników oraz powierzchnie parkingów, placów, o których mowa w załączniku nr 2a do niniejszej SWZ są ilościami orientacyjnymi, przedstawionymi w celu przygotowania oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tych ilości, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, nie więcej niż o 10 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 290015,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług zimowego oczyszczania odpowiednio: dróg, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i innych miejsc wskazanych na terenie Gminy Luzino.Wykonawca, podejmujący się świadczenia przedmiotowych usług, przejmuje na siebie obowiązek likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury.
Część nr 2 zamówienia - Część południowa terenu gminy Luzino.
Część południowa, terenu gminy Luzino, obejmuje miejscowości: Tępcz, Wyszecino, Barłomino, Milwino, Sychowo, Dąbrówkę, Robakowo, Luzino i Kębłowo od strony miejscowości Luzino do drogi wojewódzkiej nr 468.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz wymagania jakościowe, odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, a także sposób i technika wykonania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 2b do niniejszej SWZ, pod nazwą: Szczegółowy opis zasad prowadzenia działań oraz organizacji zimowego oczyszczania dróg, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Luzino – część południowa.
Długości dróg, chodników, ścieżek rowerowych oraz powierzchnie parkingów, placów, o których mowa w załączniku nr 2b do niniejszej SWZ są ilościami orientacyjnymi, przedstawionymi w celu przygotowania oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tych ilości, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, nie więcej niż o 10 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 717376,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284742,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284742,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284742,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Gromada Dariusz groth
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882308084
7.3.3) Ulica: Wiśniowa 3
7.3.4) Miejscowość: Zelewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ GROTH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ GROTH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284742,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703360,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 703360,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703360,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Jóżef Formela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881518810
7.3.3) Ulica: Łąkowa 49
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703360,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUZINO
- Usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Luzino w 2025 roku
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.