Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541321/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00552016/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaaf2af1-ed7b-4e32-8ad8-2b2fc1e8901c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/43/HL/M-5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107242,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na sześć części zamówienia:1) część nr 1 - sukcesywna dostawa mięsa świeżego i wyrobów mięsnych I;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 1 zamówienia:
• 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
• 15110000-2 Mięso,
• 15119000-5 Mięsa różne,
• 15131000-5 Konserwy i przetwory z mięsa,
• 15131100-6 Produkty mięsno – wędliniarskie,
• 15113000-3 Wieprzowina,
• 15115100-8 Jagnięcina,
• 15111200-1 Cielęcina,
• 15112000-6 Drób,
• 15119300-8 Dziczyzna,
• 15111100-0 Wołowina,
• 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2.1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego
postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15119000-5 - Mięsa różne
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15113000-3 - Wieprzowina
15115100-8 - Jagnięcina
15111200-1 - Cielęcina
15112000-6 - Drób
15119300-8 - Dziczyzna
15111100-0 - Wołowina
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 78657,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na sześć części zamówienia:1. część nr 2 - sukcesywna dostawa mięsa świeżego i wyrobów mięsnych II;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 2 zamówienia
• 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
• 15110000-2 Mięso,
• 15119000-5 Mięsa różne,
• 15131000-5 Konserwy i przetwory z mięsa,
• 15131100-6 Produkty mięsno – wędliniarskie,
• 15112000-6 Drób,
• 15119300-8 Dziczyzna,
• 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
• 15111100-0 Wołowina,
• 15115100-8 Jagnięcina,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2.2 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego
postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15119000-5 - Mięsa różne
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15112000-6 - Drób
15119300-8 - Dziczyzna
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15111100-0 - Wołowina
15115100-8 - Jagnięcina
4.5.5.) Wartość części: 4159,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na sześć części zamówienia:1. część nr 3 - sukcesywna dostawa mięsa mrożonego III;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 3 zamówienia:
• 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
• 15110000-2 Mięso,
• 15119000-5 Mięsa różne,
• 15115100-8 Jagnięcina,
• 15112000-6 Drób,
• 15119300-8 Dziczyzna,
• 15111100-0 Wołowina,
• 15111200-1 Cielęcina,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2.3 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego
postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15119000-5 - Mięsa różne
15115100-8 - Jagnięcina
15112000-6 - Drób
15119300-8 - Dziczyzna
15111100-0 - Wołowina
15111200-1 - Cielęcina
4.5.5.) Wartość części: 3926,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na sześć części zamówienia:1, część nr 4 - sukcesywna dostawa mięsa świeżego i wyrobów mięsnych IV;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 4 zamówienia:
• 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
• 15110000-2 Mięso,
• 15119000-5 Mięsa różne,
• 15111200-1 Cielęcina,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2.4 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego
postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15119000-5 - Mięsa różne
15111200-1 - Cielęcina
4.5.5.) Wartość części: 4887,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na sześć części zamówienia:1. część nr 5 - sukcesywna dostawa mięsa świeżego i wyrobów mięsnych V;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 5 zamówienia:
• 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
• 15110000-2 Mięso,
• 15119000-5 Mięsa różne
• 15113000-3 Wieprzowina.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2.5 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego
postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15119000-5 - Mięsa różne
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 282,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na sześć części zamówienia:1. część nr 6 - sukcesywna dostawa mięsa świeżego i wyrobów mięsnych VI.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 6 zamówienia:
• 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
• 15110000-2 Mięso,
• 15119000-5 Mięsa różne,
• 15111100-0 Wołowina.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2.6 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego
postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15119000-5 - Mięsa różne
15111100-0 - Wołowina
4.5.5.) Wartość części: 14120,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3356,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3356,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3356,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farutex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921987110
7.3.3) Ulica: Graniczna 8F
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-610
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3356,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.