eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceOdbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych oraz z nieruchomości mieszanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych oraz z nieruchomości mieszanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390309577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mała 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgzm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b8705ff-82c9-42a1-a87f-09ce587e4996

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych oraz z nieruchomości mieszanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b8705ff-82c9-42a1-a87f-09ce587e4996

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053398/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych oraz z nieruchomości mieszanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp pozwala na udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki gdy zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art.5 ust.1 pkt 1 osobie prawnej jeżeli spełnione są przesłanki w nim wymienione.
Uzasadnienie faktyczne: zgodnie z art. 6d ustawy z 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach „Wójt, burmistrz lub prezydent miasta jest obowiązany udzielić zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o których mowa w art. 6c albo zamówienia publicznego na odbieranie i zagospodarowanie tych odpadów.”. Podmiot, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia jest spółką prawa handlowego, wpisaną do KRS pod nr 0000435578 i posiada osobowość prawną. Związek, posiada 100% udziałów w spółce–Polkowicka Dolina Recyklingu Sp. z o.o. Wskaźnik zależności ekonomicznej Spółki od Związku za okres 2021-2023r. wynosi 90,54%
Uzasadnienie zawarto w dokumentach postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są następujące usługi:
1) odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkanych oraz z nieruchomości mieszanych położonych na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego (dalej: „Związek”),
2) odbiór odpadów komunalnych segregowanych z osiedlowych punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (dalej: „osiedlowe PSZOK” lub „OPSZOK”),
3) odbiór przeterminowanych leków z aptek,
4) usługi dodatkowe polegające na dostarczaniu na teren zgłoszonej nieruchomości na obszarze Związku i odbieraniu kontenerów na:
a) inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe,
b) bioodpady,
c) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
d) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
oraz ich transporcie do miejsca zagospodarowania,
5) usługi dodatkowe polegające na odbiorze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wystawionego luzem przed zgłoszoną nieruchomością,
6) transport wszystkich ww. odpadów do Instalacji Komunalnej – Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach przy ul. Działkowej 20,
7) przekazanie ww. odpadów do zagospodarowania do Instalacji Komunalnej – Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach przy ul. Działkowej 20,
8) prowadzenie Biura Obsługi Klienta (dalej BOK),
9) raportowanie, sprawozdawczość i bieżące przekazywanie informacji Zamawiającemu,
10) świadczenie innych usług oraz realizację innych obowiązków opisanych w dalszej części niniejszego OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polkowicka Dolina Recyklingu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020116033

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41652273,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2028-11-30
2024-11-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.