Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508061/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont klatki schodowej nr 1 oraz budowa przejścia pomiędzy klatkami nr 1 i 2 w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Brackiej 4 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrips.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/174702/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont klatki schodowej nr 1 oraz budowa przejścia pomiędzy klatkami nr 1 i 2 w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Brackiej 4 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8db75ee-3a5c-4b11-9b44-480edafd037c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225770/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont klatki schodowej w budynku przy ul.Brackiej 4 (kl. 1.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Pomocy Technicznej programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego na lata 2024-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2711.16.2024.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3631892,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 539947,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej nr 1 oraz budowa przejścia pomiędzy klatkami nr 1 i 2 w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Brackiej 4 w Warszawie.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Projekt architektoniczno-budowlany budowy przejścia stanowiący załącznik nr 3a do SWZ;
3) Projekt techniczny budowy przejścia stanowiący załącznik nr 3b do SWZ;
4) Projekt architektoniczno-budowlany (remont klatki schodowej) stanowiący załącznik nr 3c do SWZ;
5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 4a (budowa przejścia);
6) STWiOR (instalacje elektryczne) stanowiąca załącznik nr 4b do SWZ;
7) STWiOR (projekt remontu klatki) stanowiąca załącznik nr 4c do SWZ;
8) Wizualizacje i rzuty (część rysunkowa dokumentacji projektowej) stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ;
9) Przedmiar stanowiący załącznik nr 6a (budowa przejścia) oraz załącznik nr 6b (remont klatki schodowej).
UWAGA - Zamawiający informuje, że załączone przedmiary są dokumentami
pomocniczymi, które mogą posłużyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania
(rozliczenie ryczałtowe). W celu prawidłowej wyceny oferty należy zapoznać się
szczegółowo z projektami budowlanymi oraz STWiOR. W cenie oferty należy
uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonania robót.
3. Przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu
zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich
informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty.
3.1 Zamawiający informuje, że udział w wizji jest nieobowiązkowy.
3.2 Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej, które odbędą się w dniach
25 września 2024 r. oraz 26 września 2024 r., o godz. 11:00 pozostawiając do wyboru Wykonawcy, z którego ze wskazanych terminów skorzysta.
3.3 Innego terminu wizji lokalnej nie przewiduje się.
4. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga aby na cały okres realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązał się skierować do wykonywania czynności polegających na remoncie klatki schodowej oraz budowy przejścia pomiędzy klatkami nr 1 i 2, osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.), w wymiarze co najmniej 0,5 etatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie Zamawiający odstąpił od dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert wykonawców pozostałych w postępowaniu.Podstawa prawna: art 255 pkt 7 z uwzględnieniem art 263 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566715,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.