Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529156/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowo – konserwacyjne elewacji budynków wraz z poprawą efektywności cieplnej w części budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych w Gołdapi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000181289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaćwieska 14
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zszgoldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszgoldap.superszkolna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-908a200e-bc56-484b-b642-9b301b4b129b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowo – konserwacyjne elewacji budynków wraz z poprawą efektywności cieplnej w części budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908a200e-bc56-484b-b642-9b301b4b129b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00523290/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty remontowo - konserwacyjne elewacji budynków wraz z poprawą efektywności cieplnej w części budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZ.2600.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowo – konserwacyjne elewacji budynków wraz z poprawą efektywności cieplnej w części budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi
Zamówienie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) W części dotyczącej projektowania:
a) pozyskanie, zebranie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej i późniejszej realizacji prac budowlanych;
b) przeprowadzenie badań konserwatorskich wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej i sformułowaniem programu prac konserwatorskich
c) wykonanie inwentaryzacji elementów opracowania
d) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia prac i uzyskania stosownych decyzji administracyjnych
e) Uzgodnienie sporządzonych dokumentacji z Warmińsko- Mazurskim Urzędem Ochrony Zabytków delegatura w Ełku. Uzyskanie pozwolenia lub zgody organu administracyjnego na wykonanie prac
f) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonania prac budowlanych w Starostwie Powiatowym w Gołdapi
g) Opracowanie przedmiaru, kosztorysu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
h) wykonanie następującej ilości egzemplarzy projektów:
projekt budowlany– 5 egz.
projekt techniczny – 3 egz.
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egz.
przedmiar – 2 egz.
kosztorys – 1 egz.
pozostałe elementy dokumentacji projektowej (opinie, uzgodnienia, itp.) – po 1 egz.
i) Powyższą dokumentację (w ilości pomniejszonej o egzemplarze pozostawione w Starostwie oraz u Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), wraz z pozwoleniem na budowę/skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać dla Zamawiającego.
j) Jednocześnie powyższą dokumentacje przedłoży w formie elektronicznej na płytce CD/DVD lub nośniku pendrive.
k) uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów wyjściowych do projektowania, w tym:
aktualną mapę sytuacyjną- wysokościową do celów projektowych,
inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
l) konsultowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej z Zamawiającym na każdym etapie projektowania.
m) Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 w zw. z ust. 4 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określa, iż Wykonawca dokumentacji projektowej jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w ten sposób, iż projekt architektoniczno-budowlany będzie uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
2) - w części dotyczącej robót budowlanych:
Na podstawie uzyskanych pozwoleń oraz opracowanej i odebranej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w szczególności należy wykonać:
a) Prace dokumentacyjne, konserwatorskie, budowlane i uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych dla wszystkich obiektów.
b) Konserwację i renowację elewacji ceglanych budynków nr. 1, 3, 4 Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi.
c) Konserwacja i renowacja balustrady klatki schodowej w budynku nr 4.
d) Wymiana stolarki okiennej PCV.
e) Prace remontowe w piwnicy budynku nr 4. – pomieszczenie komunikacyjne wraz z pomieszczeniem „skład opału”.
f) Transport i utylizacja odpadów.
g) Odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót,
h) Uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
i) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej,
j) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji, w szczególności sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD lub pendrive oraz w formie papierowej w ilości 3 egz.
k) W przypadku rozbieżności między regulacjami/wymaganiami w programie funkcjonalno – użytkowym a w niniejszej umowie, należy przyjąć zakres wynikający z niniejszej umowy.
l) (Uwaga: Pozycja nie ujęta w przedmiarze!) Zakup i montaż jednostronnej tablicy informacyjnej o wymiarach 128 x 120 cm, sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.) według wzoru zamieszczonego na stronie:
https://www.bgk.pl/files/public/Pliki/Fundusze_i_programy/Polski_Lad/Odbudowa_zabytkow/tablica__fundusz_180x120_v2.pdf
Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej i zamontowana na dwóch słupkach ocynkowanych o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio załącznik nr 15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1986788,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2707314,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1986788,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Revita Art Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363634522
7.3.3) Ulica: Dewajtis 5/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-815
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1986788,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie opracowania dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Ełckiej w Gołdapi
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Gminy Gołdap
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.