Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517335/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi gminnej – ul. Świętego Jana (DG 112118R Czudec-Grobla) oraz zjazdu na drogę wewnętrzną – ul. Młyńską w Czudcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6
1.5.2.) Miejscowość: Czudec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 177172100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czudec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czudec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odcinka drogi gminnej – ul. Świętego Jana (DG 112118R Czudec-Grobla) oraz zjazdu na drogę wewnętrzną – ul. Młyńską w Czudcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d482623-a1dc-46c0-a37e-f01555691ab7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071220/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa odcinka drogi gminnej – ul. Świętego Jana ( DG 112118R Czudec- Grobla) oraz zjazdu na drogę wewnętrzną – ul. Młyńską w Czudcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej wraz z przebudową zjazdu na drogę wewnętrzną oraz przebudową infrastruktury w obrębie zjazdu w Czudcu.
2) Zakres przebudowy obejmuje:
- budowę/przebudowę chodnika wzdłuż odcinka drogi gminnej – w obrębie przebudowywanego zjazdu,
- przebudowę elementów odwodnienia poprzez wykonanie odcinka kanału stanowiącego odwodnienie jezdni drogi gminnej w obrębie chodnika i przebudowywanego zjazdu,
- wykonanie przebudowy zjazdu z drogi gminnej na drogę wewnętrzną,
- zabezpieczenie istniejących telekomunikacyjnych kabli ziemnych kolidujących z projektowanym chodnikiem i układem drogowym,
- przebudowę odcinka drogi ul. Świętego Jana stanowiącej łącznik z ul. Rzeszowską polegającej na wymianie nawierzchni i wymianie barierek.
W ramach przebudowy istniejącego łącznika należy rozebrać obecną nawierzchnię i wykonać nową z kostki brukowej, w technologii zgodnej z projektem „Przebudowa odcinka drogi gminnej – ul. Świętego Jana (DG 112118R Czudec- Grobla) oraz zjazdu na drogę wewnętrzną – ul. Młyńską w Czudcu wraz z przebudową infrastruktury kolidującej”. Wykonać należy również nową barierkę wzdłuż chodnika od stronu potoku. Rama barierki powinna być wykonana ze stalowej rury ocynkowanej fi 48-fi 50 (minimalna grubość ocynku 50 mikrometrów) wypełniona pionowymi szczeblinkami z rury lub pręta okrągłego w rozstawie nie większym niż 14 cm w rozstawie malowana proszkowo. Barierka powinna być wykonana z pojedynczych przęseł połączonych ze sobą śrubami lub łącznikami, montowanymi w gruncie za pomocą zabetonowanych tulei zapewniający łatwy demontaż.
Wysokość bariery 1100-1200 mm (mierzona od powierzchni nawierzchni chodnika) i długości 1500-2000 mm.
Bariera powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 ze zmianami).
3) Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do SWZ.
UWAGA: W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.
W przypadku gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429744,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453858,31 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remonty cząstkowe chodników i innych nawierzchni brukowanych w 2025 roku
- Przebudowa infrastruktury budynku basenu krytego przy ul. Chryzantem10 w Rudzie Śląskiej
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.