Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495282/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z renowacją stolarki okiennej w Ratuszu Miasta Zielona Góra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 22
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 45 64 100
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 45 64 455
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b636d83-43a8-42ec-be0c-9a0ed7ba23051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z renowacją stolarki okiennej w Ratuszu Miasta Zielona Góra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b636d83-43a8-42ec-be0c-9a0ed7ba2305
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206753/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowlane związane z renowacją stolarki okiennej w Ratuszu Miasta Zielona Góra.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO-ZP.271.85.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 401634,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją stolarki okiennej w Ratuszu Miasta Zielona Góra przy ul. Stary Rynek 1, 65-001 Zielona Góra w pomieszczeniach nr 1, 2, 3, 10, 11, 12, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 zaznaczonych na rzutach nr I1R, I2R oraz I4R [w zestawieniu stolarki okiennej] oraz okna typu: jedno okno O21, dwa okna O22 oraz jedno okno O24 (5 okien do wymiany i 34 okien do renowacji).
2. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie:
a) demontaż wszystkich przewidzianych do konserwacji okien i przewiezienie ich na warsztat;
b) zabezpieczenie otworów okiennych na czas konserwacji okien płytą OSB;
c) wykonanie sratygrafii nawarstwień malarskich celem ustalenia pierwotnej kolorystyki;
d) wymianie 18 sztuk wtórnej stolarki okiennej na nowe okna drewniane na wzór historycznych;
e) przy wymienianej stolarce okiennej wykonanie nowych parapetów okiennych;
f) przy stolarce okiennej poddanej renowacji wykonanie konserwacji parapetów okiennych;
g) po zamontowaniu stolarki okiennej – uzupełnienie tynków na ościeżach, roboty konserwatorskie i malarskie;
h) wykonanie robót porządkowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz
w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SWZ.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.6 do SWZ. W załączniku nr I.6 do SWZ zamieszczony został również przedmiar robót. Zamawiający informuje, iż ww. przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy - ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SWZ.
5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 30.2. SWZ.
6. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych
i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego
w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
7. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej.
8. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
9. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
10. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
11. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane
z realizacją zamówienia, polegające na wykonaniu: robót budowlanych związanych z renowacją stolarki okiennej w Ratuszu Miasta Zielona Góra, tj. robót związanych z konserwacją stolarki okiennej, robót związanych z wymianą stolarki okiennej oraz osób związanych z robotami malarskimi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób, zawierające informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ.
12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie
z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 43 SWZ.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr I.5 do SWZ, uwzględniającym wymagania Uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (RM-06111-230-22) oraz Regulaminu edycji 2. Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, dostępnych na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow-edycja-druga/#c28984 .
14. Wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć kosztorys szczegółowy dla przedmiotowego zadania uwzględniający wszystkie elementy składowe. Kosztorys szczegółowy zostanie opracowany w oparciu o przedmiar robót, który przedstawiony jest tylko w celu informacyjnym (o którym mowa w pkt 3.5 SWZ).
15. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo – finansowy, uwzględniający kosztorys, o którym mowa w pkt 3.15 SWZ.
16. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 11 ust. 7 wzoru umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45421132-8 - Instalowanie okien
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493670,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493670,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Gorbacz- Marzena Gorbacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291608193
7.3.3) Ulica: Zimna 5B
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-707
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "GORBACZ" MARZENA GORBACZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "GORBACZ" MARZENA GORBACZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493670,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDW w Zielonej Górze Zad. 2 - RDW w Kożuchowie Zad. 3 - RDW w Kłodawie
- Dostawa materiałów promocyjnych.
- Przygotowanie i dostarczanie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 5 w Zielonej Górze
- Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- SERWIS, NAPRAWA I PRZEGLĄDY OKRESOWE SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GDDKiA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachu i szybu windy Lecznictwa Kolejowego - s.p.z.o.z. Bielsku- Białej przy Placu Wolności 5 w Czechowicach-Dziedzicach Modernizacja Instalacji odgromowej w Obwodzie Lecznictwa ..
- "Modernizacja energetyczna Miejskiego Ośrodka Kultury w Zambrowie"
- Remont dachu budynku remizy OSP w miejscowości Krępa.
- "Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Czymanowo i Opalino"
- Wymiana warstwy ścieralnej na ul. Dolnej.
- Remont Oddziału Diabetologii Dziecięcej z wymianą sufitów podwieszonych w budynku nr 2 oraz przebudowa pomieszczenia nr 003/1075 w budynku nr 3, Klinika Pediatrii, Diabetologii i Endokrynologii
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.