eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczPrzebudowa i budowa dróg gminnych wewnętrznych w Zielonej Wsi zlokalizowanych na dz. nr 577, 543/4, 520, 320 wraz z budową oświetlenia ulicznego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa dróg gminnych wewnętrznych w Zielonej Wsi zlokalizowanych na dz. nr 577, 543/4, 520, 320 wraz z budową oświetlenia ulicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/991030

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i budowa dróg gminnych wewnętrznych w Zielonej Wsi zlokalizowanych na dz. nr 577, 543/4, 520, 320 wraz z budową oświetlenia ulicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fd380f-d704-4b99-bb98-0ae0b68e8675

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Przebudowa i budowa dróg gminnych wewnętrznych w Zielonej Wsi zlokalizowanych na dz. nr 577, 543/4, 520, 320 wraz z budową oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i budowie dróg gminnych wewnętrznych w Zielonej Wsi zlokalizowanych na dz. nr 577, 543/4, 520, 320 wraz z budową oświetlenia ulicznego w dz. nr 520. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi
w dokumentacjach projektowych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „przebudowa drogi od Stolarni do Rancha w Zielonej Wsi”.
Zadanie realizowane jest ze środków Województwa Wielkopolskiego przeznaczonych na prace związane
z ochroną, rekultywacją i poprawą jakości gruntów rolnych.
2. Zakres prac dla przebudowy i budowy drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Zielona Wieś zlokalizowanej na dz. nr 577, 543/4:
Prace polegają w szczególności na przebudowie około 486,8 m drogi w m. Zielona Wieś znajdującej się na dz.
nr 577 oraz na części dz. nr 543/4. Planowana przebudowa polegać będzie na wykonaniu jezdni z nawierzchni
z kostki brukowej betonowej i płyt betonowych ażurowych o szerokości 4,0, ograniczonej z obu stron wtopionym opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem na długości około 166,8 m oraz jezdni
z nawierzchni z kruszywa o szerokości 4,0 m i długości około 320,0 m. Pochylenie poprzeczne nawierzchni jezdni wyniesie 2%. Odprowadzenie wód roztopowych i opadowych z nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej planuje się wykonać powierzchniowo tj. poprzez nadanie nawierzchni poprzecznych i podłużnych, kierujących wody opadowe i roztopowe na pas nawierzchni przepuszczalnej oraz pobocza gruntowe i tereny zielone.
3. Zakres prac dla przebudowy drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Zielona Wieś zlokalizowanej na dz. nr 520:
Prace polegają w szczególności na przebudowie około 250 m drogi w m. Zielona Wieś znajdującej się na dz. nr 520. Planowana przebudowa polegać będzie na wykonaniu jezdni z nawierzchni z kostki brukowej betonowej
o szerokości 4,0, ograniczonej z obu stron wtopionym opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej
z oporem na długości około 83,60 m oraz jezdni z nawierzchni z kruszywa o szerokości 4,0 m i długości około 166,4 m. W ramach zadania należy wykonać zjazd na posesję z kostki brukowej betonowej. Pochylenie poprzeczne nawierzchni jezdni wyniesie 2%. Odprowadzenie wód roztopowych i opadowych planuje się wykonać powierzchniowo do rowów przydrożnych oraz na pobocze gruntowe i tereny zielone.
W ramach inwestycji należy wykonać oświetlenie uliczne tj. 2 słupy oświetleniowe z oprawą typu LED oraz oświetleniowa linia kablowa nN.
4. Zakres prac dla przebudowy drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Zielona Wieś zlokalizowanej na dz. nr 320 :
Prace polegają w szczególności na przebudowie około 260 m drogi w m. Zielona Wieś znajdującej się na dz. nr 320. Planowana przebudowa polegać będzie na wykonaniu jezdni z nawierzchni z kruszywa o szerokości 4,0 m. Pochylenie poprzeczne nawierzchni jezdni wyniesie 2%. Odprowadzenie wód roztopowych i opadowych planuje się wykonać powierzchniowo do rowów przydrożnych oraz na pobocze gruntowe i tereny zielone.
5. Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, które powinny zawierać:
a) długość: drogi, krawężników, obrzeży, oporników,
b) powierzchnię – osobno dla każdej nawierzchni: drogi, zjazdów,
c) długości linii kablowych, liczbę lamp.
2) wykonania badań stopnia zagęszczenia podłoża drogowego, które po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz,
3) uzyskania wszelkich formalnych dokumentów zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie
POZWOLENIE Nr 663/A/2024 (Le-WN.5142.3952.2.2024) z dnia 20 września 2024 roku,
4) dostosowanie wysokości oporników do istniejącego terenu i zjazdów,
5) wykończenia studni kostką trapezową,
6) transport i przekazanie Zamawiającemu materiału nadającego się do ponownego wbudowania (miejsce wskaże Zamawiający),
7) wykonanie rur osłonowych na istniejących oraz niezinwentaryzowanych sieciach lub przyłączach jeżeli zajdzie taka potrzeba,
8) wszelkie niezidentyfikowane kable lub inne urządzenia odkryte podczas prac należy traktować jako czynne
i zgłosić ich odkrycie,
9) przygotowania dokumentów wymaganych do zawiadomienia o zakończeniu budowy w 2 egzemplarzach – oryginały dokumentów,
10) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
11) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół z czynności odbiorowych),
12) Wprowadzenia lub przywrócenie stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania,
13) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.

6. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania niniejszego zamówienia określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i wizję w terenie.
7. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży elektrycznej.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy
8. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741008,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1087829,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741008,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Construction Stone Recycling Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991972226

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741008,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.