eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LutowiskaRoboty utrzymaniowe, remonty oraz przebudowy odcinków dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty utrzymaniowe, remonty oraz przebudowy odcinków dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Lutowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutowiska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lutowiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty utrzymaniowe, remonty oraz przebudowy odcinków dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7db67a1-6186-4e08-ac3e-fec26000aad6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247615/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi Polana-Wańka Dział

1.1.2 Roboty utrzymaniowe, remonty oraz przebudowy odcinków dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Lutowiska.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1015349,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje: odcinkową przebudowę nawierzchni tłuczniowej fragmentarycznie powierzchniowo zamkniętej smołami drogowymi, na nawierzchnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m grub.4cm na podbudowie z masy mineralno-emulsyjnej GE grub.8 cm oraz warstwie wyrównawczej z kruszywa łamanego 4/63 mm o grub.9 cm, wykonanie rozbiórki obustronnych poboczy gruntowo-żwirowych o szer. 0,75 m do głębokości 0,30 m i wykonanie 3 warstwowej konstrukcji poboczy: z pospółki grub. w-wy 20 cm, kruszywa łamanego 31,5/63 mm grub.20 cm oraz warstwą twardego kruszywa łamanego frakcji 4-63 mm grub. 9 cm z wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów przepustów na zjazdach oraz w ciągu drogi w km 0+224, wymianę uszkodzonych 8 szt. drewnianych wodospustów na stalowe z profili C 120x60x4 mm. Zakres obejmuje również uzupełnienie tłuczniem miejscowych pojedynczych wyboi oraz naprawę uszkodzonej w kilku miejscach istniejącej nawierzchni bitumicznej od km 0+729 do km 1+053

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 897038,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II. Remont odcinków drogi leśnej Sękowiec – Rajskie, nr inwent, 242/31 (od km 0+047 do km 3+060, oraz od km 7+890 do km 8-040)
Zakres robót obejmuje: wykonanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowej o długości odcinków: 340, 315, 208, 82, 204, 81, 45, 154, 250, 200, uzupełnienie ubytków podbudowy tłuczniowej w pasmach kolein o średniej grubości ok.11 cm na długości odcinków: 22, 10, 110, 60, 32, 28, 124, 105 m, uzupełnienia ubytków uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowej grub.8 cm o długości: 42, 18, 204, 81, 48, 55, 154, 150, uzupełnienie tłuczniem miejscowych pojedynczych wybojów głębokości do 10 cm łącznie ok. 8,92 m3 kruszywa po zagęszczeniu, wykonanie w konstrukcji nawierzchni tłuczniowej 3 szt. sączków poprzecznych z kruszywa drogowego o łącznej długości 28 m, a także mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów oraz wymianę 3 szt. uszkodzonych drewnianych wodospustów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 132251,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część III. Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz składów drewna w Nadleśnictwie Lutowiska do 31 grudnia 2024 r.
Zakres robót obejmuje: wykonywanie mechanicznego profilowania i zgęszczania zdeformowanych lub zahumusowanych odcinków poboczy i jezdni tłuczniowych, uzupełnienia niewielkich ubytków lub odkształceń uszkodzonych odcinków nawierzchni tłuczniowych, mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych, studni wpadowych i przepustów, wymianą uszkodzonych odcinków rurociągów żelbetowych na rurociągi PE lub PEHD, zabudowę niewielkich uszkodzeń nasypów drogowych i naprawy niewielkich ubytków nawierzchni bitumicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 185716,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część IV. Wymiana drewnianych wodospustów typu korytkowego w nawierzchniach tłuczniowych dróg leśnych (wykonanych na budowie wg wzoru Nadleśnictwa Lutowiska)
Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni tłuczniowej przy wodospuście, demontaż drewnianego wodospustu, wyrównanie i zagęszczenie podbudowy tłuczniowej, montaż nowego wodospustu, ustawienie i ustabilizowanie kruszywem drogowym, uzupełnienie nawierzchni tłuczniowej przy wodospuście, wykonanie rowka odpływowego przez pobocze zgodnie ze spadkiem terenu .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 33959,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980323,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980323,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980323,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871659018

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 74

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980323,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113760,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154570,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113760,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP SERWIS HUBERT WILCZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891125389

7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska nr 89

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113760,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165496,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213346,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165496,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP SERWIS HUBERT WILCZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891125389

7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska nr 89

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA BUDOWLANO TRANSPORTOWA
HENRYK BIŁAS
ZAWADKA 50
38-711 ROPIENKA


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113760,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia zamówienie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Oferta złożona przez Firmę Usługi Leśne Transportowe i Rolnicze Andrzej Gudz została odrzucona na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Dla części IV postępowania nie złożono innych ofert, które nie podlegałyby odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33456,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33456,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.