Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140187435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pańska 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@artmuseum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1acd038e-b29d-4ddb-97a8-a494a750efe0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://artmuseum.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne opisano w SWZ zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych w treści SWZ
zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MSN/48/PU/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu dokumentacji projektowej, realizacji prac budowlanych i instalacyjnych związanych z planowaną nową aranżacją oraz dostawie części wyposażenia i sprzętu w zakresie:
• Zmiana aranżacji (układu pomieszczeń) części zaplecza socjalnego, biurowego oraz
zaplecza w celu dostosowania do nowych potrzeb użytkownika
• Wydzielenie z sali głównej pomieszczeń technicznych
• Zmiana wykończenia posadzki w sali głównej na posadzkę drewnianą
• Wykonanie dodatkowych ustrojów akustycznych oraz montaż elementów stałej
zabudowy (regały wysokiego składowania; wydzielenia przestrzeni technicznych)
• Zmiana systemu wentylacji w celu ograniczenia zużycia energii oraz w celu
dostosowania do nowych potrzeb użytkownika
• Dostosowanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych do potrzeb użytkownika
• Remont elewacji (wymiana i uszczelnienie uszkodzonych płyt wraz z malowaniem)
• Wymiana ślusarki okienno-drzwiowej wraz z uszczelnieniem i dociepleniem
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71510000-6 - Usługi badania terenu
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w następującym zakresie:A. Kompleksowa naprawa tarasów zewnętrznych
B. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
C. Dostawa i montaż kurtyn akustycznych wraz ze sterowaniem i podkonstrukcją
D. Wykonanie nowych zabudów meblowych w kawiarni: lada i regał
E. Wykonanie podwieszanego elementu akustycznego w kawiarni
F. Dostawa i montaż nowego neonu „TANIEC”
Zamawiający może zlecać wykonanie prac/dostaw w ramach prawa opcji w częściach.
Zamawiający podejmie decyzję o tym, czy będzie korzystał w ramach realizacji Umowy z prawa opcji w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia Umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji Przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji w formie pisemnej. Termin realizacji prawa opcji nie przekroczy terminu realizacji umowy.
Korzystanie z prawa opcji stanowi prawo Zamawiającego i nie jest jego obowiązkiem. Nieskorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie w wymiarze mniejszym niż wskazany w ust. 7 nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, zwłaszcza odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: Zamawiający nie określa
przedmiotowego warunku.
d. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
A. W okresie 8 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – zrealizowali minimum 1 pracę polegającą na budowie/przebudowie lub remoncie ogólnodostępnego obiektu kulturalnego zgodnie z kwalifikacją obiektów budowlanych PKOB 1261 (z wyłączaniem kasyn, cyrków, sal tanecznych i dyskotek, estrad, schronisk dla zwierząt, ogrodów zoologicznych i
botanicznych) lub PKOB 1262, o wartości robót co najmniej 5 000 0000 zł brutto.
B. W trakcie realizacji zamówienia skierują do wykonania zamówienia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia tj.:
a. 1 (jedną) osobę do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, która posiada doświadczenie przy realizacji min. jednego obiektu instytucji kultury posiadającego salę dla publiczności dla co najmniej 100 widzów (miejsca siedzące).
b. 1 (jedną) osobę Architekta, która posiada doświadczenie przy projektowaniu min. jednego ogólnodostępnego obiektu kulturalnego zgodnie z kwalifikacją obiektów budowlanych PKOB 1261 (z wyłączaniem kasyn, cyrków, sal tanecznych i dyskotek, estrad, schronisk dla zwierząt, ogrodów zoologicznych i botanicznych) lub PKOB 1262, o powierzchni całkowitej obiektu min. 1 000 m 2.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w § 7 ust. 1. lit. d. SWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu opisanych w § 7a SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ zgodnie z art. 117 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi czy dostawy wykonają ̨ poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy w sposób jednoznaczny wskażą jaki zakres dostaw i usług będą wykonywać, tak aby było możliwe jednoznaczne określenie zakresu realizowanego dla danego Wykonawcy występującego wspólnie.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenia tych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 4a do SWZ oraz zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych
środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1.2. potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4
ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie
od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w § 7 ust 1 lit. d. – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ zgodnie z art. 117 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi czy dostawy wykonają ̨ poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy w sposób jednoznaczny wskażą jaki zakres dostaw i usług będą wykonywać, tak aby było możliwe jednoznaczne określenie zakresu realizowanego dla danego Wykonawcy występującego wspólnie.
Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych
środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1. potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, tj.
a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
b) wykazu osób składanego, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający przewiduje odbycie wizji lokalnej w celu sprawdzenia stanu faktycznego przedmiotu zamówienia w celu złożenia przygotowania rzetelnej kalkulacji cenowej.1) Termin wizji lokalnej będzie ustalany każdorazowo z zainteresowanym wykonawcą.
2) Udział w wizji lokalnej należy zgłosić najpóźniej na 3 dni przed wyznaczonym terminem składania ofert za pośrednictwem Platformy podając:
a) nazwę oferenta i NIP
b) listę imienną osób biorących udział w wizji
c) adres e-mail do kontaktu
3) Osoby biorące udział w wizji lokalnej będą musiały, przed odbyciem wizji, potwierdzić swoją tożsamość na podstawie ważnego dowodu osobistego.
4) Zamawiający informuje, że z każdej wizji lokalnej sporządzany będzie indywidualnie dla każdego Wykonawcy „Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej”, jako potwierdzenie jej odbycia.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy w wizji lokalnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w § 7 ust. 1. lit. d. SWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy musi zostać wykazany
przez każdego z Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ zgodnie z art. 117 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi czy dostawy wykonają ̨ poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy w sposób jednoznaczny wskażą jaki zakres dostaw i usług będą wykonywać, tak aby było możliwe jednoznaczne określenie zakresu realizowanego dla danego Wykonawcy występującego wspólnie.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 13. Projektowanych Postanowień Umownych - załącznik nr. 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych znak sprawy: AEZ/S-140/2024
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 707 polegająca na budowie chodników, peronów autobusowych, odwodnienia, zjazdów, rowów przydrożnych, umocnienia skarp w m. Jankowice gm. Nowe Miasto Nad Pilicą"
- Dostosowanie wnętrza, remont i wymiana instalacji, naprawa powierzchni laboratoryjnej dla Grupy Badawczej BB w bud. nr 1A parter - w siedzibie Zamawiającego: Łukasiewicz-IChP
- Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni centralnego ogrzewania w Obiekcie Infrastruktury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Boruczy gm. Strachówka.
- Dostawa i wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania ITSM
- Zapewnienie usług eksperckich (10 Ekspertów) na potrzeby aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze energetyka (SRKE) - II postępowanie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania Budowa pawilonu Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego DiM w Lublinie
- Modernizacja dachu i szybu windy Lecznictwa Kolejowego - s.p.z.o.z. Bielsku- Białej przy Placu Wolności 5 w Czechowicach-Dziedzicach Modernizacja Instalacji odgromowej w Obwodzie Lecznictwa ..
- "Modernizacja energetyczna Miejskiego Ośrodka Kultury w Zambrowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Szlakiem Kultury Żywiecczyzny - Renowacja Pałacu Kępińskich" - drugie postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projekt.-koszt. oraz nadzór autorski zadania pn "Modernizacja budynku kotłowni WSZ w Płocku, polegająca na rozbiórce i przebud. budynku wraz z zagospodarowaniem terenu" - II
- Modernizacja pomieszczeń przychodni celem Utworzenia Działu Rehabilitacji w Niedźwiadzie - 3 zadania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.