Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503130/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00517861/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00529699/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00540211/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00561912/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych w Bielsku Podlaskim poprzez budowę oświetlenia i systemu monitoringu miejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych w Bielsku Podlaskim poprzez budowę oświetlenia i systemu monitoringu miejskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e37bc56c-8458-4693-9c2c-1e98397ff395
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032059/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych poprzez budowę oświetlenia i systemu monitoringu miejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia i systemu monitoringu miejskiego w ramach realizacji projektu pn. „Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych w Bielsku Podlaskim poprzez budowę oświetlenia i systemu monitoringu miejskiego”.
2. W ramach zamówienia zostanie wybudowane oświetlenie Placu Zabaw przy ul. Rejtana - dz. nr 4157 oraz chodnika dla pieszych łączącego ulicę Rejtana z ulicą Piłsudskiego od południowej strony placu zabaw. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Zamówienie polegające na budowie monitoringu obejmuje:
3.1. Dostawę z montażem, uruchomieniem i konfiguracją elementów monitoringu miejskiego w ośmiu lokalizacjach na terenie Bielska Podlaskiego:
- budynek Urzędu Miasta Bielsk Podlaski przy ul. Kopernika 1 – obserwacja skrzyżowania ulic Mickiewicza i Kopernika oraz parku Królowej Heleny – montaż 2 szt. kamer,
- budynek Urzędu Miasta Bielsk Podlaski przy ul. Kopernika 3 – obserwacja przejścia dla pieszych przy ul. Kopernika oraz parku Królowej Heleny – montaż 2 szt. kamer,
- budynek II Liceum Ogólnokształcące z Białoruskim Językiem Nauczania im. Bronisława Taraszkiewicza przy ul. Kopernika 4 – obserwacja parku Królowej Heleny – montaż 2 szt. kamer,
- budynek Szkoły Podstawowej nr 3 z Dodatkową Nauka Języka Białoruskiego przy ul. Józefa Poniatowskiego 9 – obserwacja terenu boiska przy ul. Józefa Poniatowskiego – montaż 1 kamery,
- budynek Szkoły Podstawowej nr 4 im. Adama Mickiewicza ul. Adama Mickiewicza 126 – obserwacja skrzyżowania ulic Mickiewicza i Widowskiej oraz przejść dla pieszych w rejonie szkoły przy ulicach Mickiewicza i Widowska – montaż 3 szt. kamer,
- budynek Szkoły Podstawowej nr 5 im. Szarych Szeregów przy ul. Tadeusza Kościuszki 21 – obserwacja skrzyżowania ulic Kościuszki i 11-go Listopada oraz przejść dla pieszych w rejonie szkoły przy ulicach Kościuszki i 11-go Listopada – montaż 2 szt. kamer,
- budynek Pływalni Miejskiej Wodnik przy ul. Kazimierzowskiej 3B – obserwacja placu zabaw – montaż 2 szt. kamer,
- budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Kazimierzowskiej 4 – obserwacja skrzyżowania ulic Jagiellońskiej i Kazimierzowskiej – montaż 1 kamery.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż 15 szt. kamer obrotowych w technologii IP oraz systemu do rejestracji obrazów z kamer.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa Charakterystyka systemu monitoringu wizyjnego, stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ - zmiana z dnia 10.10.2024 r.
3.2. Usługę serwisowania elementów wykonanego monitoringu miejskiego przez okres 4 lat od dnia podpisania protokołu odbioru wykonanych robót.
Dokładny opis prowadzenia działań serwisowych określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ - zmiana z dnia 10.10.2024 r.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia/ przedmiarze wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca wykonuje przedmiot umowy z materiałów własnych oraz nowych. Jeżeli użyte nazwy w dokumentach postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. W celu zachowania zasad neutralności technologicznej i konkurencyjności dopuszcza się rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny, niż podany sposób, za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic niewpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację potwierdzającą, że spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego. Dodatkowo, wszędzie tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy (poza wyjątkami gdzie nie ma możliwości zastosowania rozwiązań równoważnych). Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór materiałów i urządzeń, aby uzyskać wymagane parametry techniczne dla poszczególnych obiektów objętych przedmiotem zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy.
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381915 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381915 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infinity Group spzoo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422971160
7.3.3) Ulica: Składowa 12
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie oświetlenia Placu Zabaw przy ul. Rejtana oraz chodnika dla pieszych łączącego ulicę Rejtana z ulicą Piłsudskiego.
Podwykonawca: TELKAM Mirosław Kamiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin wykonania zamówienia w zakresie usług serwisowych monitoringu miejskiego – od dnia następnego po końcowym uruchomieniu instalacji i podpisaniu protokołów przekazania systemu przez okres 4 lat. Początek okresu ustala się na dzień 01.01.2025 r. Wykonanie zamówienia w tym zakresie obejmuje okres 01.01.2025 r. - 31.12.2028 r.
3. Przedmiot zamówienia obejmujący budowę oświetlenia oraz budowę monitoringu miejskiego jest dofinansowane z Rządowego programu ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022-2024 edycja 2024 r.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIELSK PODLASKI
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. KRYNICZNEJ W BIELSKU PODLASKIM.
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
- USŁUGA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW (PEŁEN OBIAD) DLA ŚWIADCZENIOBIORCÓW MOPS
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.