eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/usk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61a7c058-429b-4342-ae78-9a5dad88c7b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061331/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.32 Dostawa komputerów z oprogramowaniem - bieżące potrzeby szpitala i utrzymanie infrastruktury

1.2.33 Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - bieżące potrzeby szpitala i utrzymanie infrastruktury

1.2.46 Zakup licencji oprogramowania biurowego oraz dostawa różnych akcesoriów i podzespołów komputerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 68 / ZP.261.2-INF.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: Drukarek laserowych A4 monochromatycznych oraz urządzeń wielofunkcyjnych A4 laserowych, monochromatycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia- zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotu zamówienia: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

4.5.5.) Wartość części: 76350,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych
dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia- zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotu zamówienia: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 92700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: akcesoriów komputerowych:
a) Klawiatura przewodowa,
b) Mysz przewodowa,
c) Przełącznik sieciowy zarządzalny,
d) Listwa zasilająca komputerowa antyprzepięciowa 3m,
e) Napęd optyczny zewnętrzny USB,
f) Dysk SSD,
g) Dysk zewnętrzny USB,
h) Pendrive,
i) Czytnik kodów 2D,
dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia- zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotu zamówienia: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy. Termin dostawy w Części nr 3 stanowi kryterium oceny ofert opisane w punkcie XXII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30233132-5 - Napędy dyskowe

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 46601,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania: pakiet biurowy dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 4 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia- zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 4 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotu zamówienia: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy. Termin dostawy w Części nr 4 stanowi kryterium oceny ofert opisane w punkcie XXII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

4.5.5.) Wartość części: 24370,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88683,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88683,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88683,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417

7.3.3) Ulica: ul. Energetyczna 15

7.3.4) Miejscowość: Kowale

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88683,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do postępowania w Części nr 2 nie wpłynęła ani jedna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do postępowania w Części nr 3 nie wpłynęła ani jedna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20264,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20264,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20264,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softflix Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543312747

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 53/13

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 46-020

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20264,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.