Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00545904/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00550530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/usk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61a7c058-429b-4342-ae78-9a5dad88c7b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061331/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.32 Dostawa komputerów z oprogramowaniem - bieżące potrzeby szpitala i utrzymanie infrastruktury
1.2.33 Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - bieżące potrzeby szpitala i utrzymanie infrastruktury
1.2.46 Zakup licencji oprogramowania biurowego oraz dostawa różnych akcesoriów i podzespołów komputerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 68 / ZP.261.2-INF.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: Drukarek laserowych A4 monochromatycznych oraz urządzeń wielofunkcyjnych A4 laserowych, monochromatycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia- zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotu zamówienia: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.5.) Wartość części: 76350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: zestawów komputerowychdla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia- zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotu zamówienia: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 92700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: akcesoriów komputerowych:a) Klawiatura przewodowa,
b) Mysz przewodowa,
c) Przełącznik sieciowy zarządzalny,
d) Listwa zasilająca komputerowa antyprzepięciowa 3m,
e) Napęd optyczny zewnętrzny USB,
f) Dysk SSD,
g) Dysk zewnętrzny USB,
h) Pendrive,
i) Czytnik kodów 2D,
dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia- zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotu zamówienia: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy. Termin dostawy w Części nr 3 stanowi kryterium oceny ofert opisane w punkcie XXII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30233132-5 - Napędy dyskowe
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 46601,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania: pakiet biurowy dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 4 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia- zestawienie parametrów minimalnych dla Części nr 4 (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Realizacja przedmiotu zamówienia: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy. Termin dostawy w Części nr 4 stanowi kryterium oceny ofert opisane w punkcie XXII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
4.5.5.) Wartość części: 24370,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88683,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88683,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88683,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.3) Ulica: ul. Energetyczna 15
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88683,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania w Części nr 2 nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania w Części nr 3 nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20264,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20264,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20264,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softflix Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543312747
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 53/13
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 46-020
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20264,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2025 r. - SOKI
- Dostawa wyposażenia tj. wózków.
- Sprzedaż i dostawa osłony głowicy do mikroskopu Vivascope VS3000 na potrzeby badań naukowych medycznych w INM
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej na dachu budynku nr 954b w Jasionce.
- Sprzedaż i dostawa 3 foteli biurowych do Biura Kanclerza UR
- Dostawa energii elektrycznej w 2025 r. (2 części) na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa
- Dostawa sprzętu komputerowego dla PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Zakup sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Gminy Biały Dunajec
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.