eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokTermomodernizacja budynku oraz dostosowanie do przepisów p.poż. Zespołu Szkół nr 16, ul. Zwycięstwa 28 wraz z modernizacją sali gimnastycznej oraz pomieszczeń czytelni i biblioteki



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku oraz dostosowanie do przepisów p.poż. Zespołu Szkół nr 16,
ul. Zwycięstwa 28 wraz z modernizacją sali gimnastycznej oraz pomieszczeń czytelni i biblioteki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: din@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku oraz dostosowanie do przepisów p.poż. Zespołu Szkół nr 16,
ul. Zwycięstwa 28 wraz z modernizacją sali gimnastycznej oraz pomieszczeń czytelni i biblioteki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58d613ad-f65d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036906/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Zdrowo - sportowo - bezpiecznie w Zespole Szkół nr 16, ul. Zwycięstwa 28 - modernizacja sali gimnastycznej - roboty ogólnobudowlane

1.1.42 Termomodernizacja budynku oraz dostosowanie do przepisów ppoż. Zespołu Szkół nr 16 , ul. Zwycięstwa 28

1.1.43 Rozwój, edukacja, relaks - nowa funkcjonalność pomieszczeń w Zespole Szkół 16, ul. Zwycięstwa 28 - roboty ogólnobudowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-III.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9332912,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlanych w Zespole Szkół nr 16, ul. Zwycięstwa 28 w Białymstoku w tym:
1) Wykonanie termomodernizacji budynku oraz dostosowanie do przepisów p.poż.,
2) Wykonanie w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego 2021 r. pn. „Zdrowo – sportowo – bezpiecznie w ZS 16 w Białymstoku” modernizacji sali gimnastycznej,
3) Wykonanie w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego 2023 r. pn. „Rozwój, edukacja, relaks – nowa funkcjonalność pomieszczeń w ZS 16” modernizacji pomieszczeń czytelni i biblioteki.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez Pracownię Projektową AUTORIS, ul. Pogodna 9 lok. 19, 15-354 Białystok (załącznik nr 7 do SWZ),
3. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie.
4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ).
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.
6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu.
7. Po wykonaniu robót, na terenie inwestycji w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, należy zamontować 2 tablice informacyjne o zrealizowaniu zadań ze środków Budżetu Obywatelskiego.

UWAGI:
1) Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wymiana instalacji c.o. i c.w. ma się odbywać poza okresem grzewczym.
2) Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach: A17, A18, Kuchnia2, B03, B04, B05, B06, B07, Pokój nauczycielski, Toaleta 2.1, Toaleta 3.1, Toaleta 5.1. Pom. gospodarcze, C01, C02, C03, C06, C07, C08, Pedagog.
3) Wykonawca winien uzgodnić z dyrekcją placówki i skoordynować swoje prace z zaplanowanymi na lipiec 2024 r. robotami elektrycznymi w salach C01, C02, C03.
4) Wykonanie robót najbardziej uciążliwych i niebezpiecznych wykonawca winien planować w uzgodnieniu z dyrekcją placówki.
5) Prace wewnątrz szkoły będą prowadzone etapami, wydzielając poszczególne sekcje szkoły z zakazem wstępu uczniów na obszar wyłączonej sekcji.
6) Wykonawca ma obowiązek przygotować pomieszczenia przed rozpoczęciem wykonywania w nich prac, tj. zdemontować i usunąć meble, urządzenia i inne elementy wyposażenia, przenieść w miejsca wskazane przez dyrekcję lub innego przedstawiciela użytkownika, a po zrealizowaniu robót budowlanych wnieść do odpowiednich pomieszczeń i zamontować.
7) Wytwórcą i posiadaczem odpadów w postaci złomu (stal/żelazo) powstałych w trakcie realizacji robót jest Miasto Białystok, w imieniu którego działa Urząd Miejski w Białymstoku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10585137,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16637415,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10585137,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "GENO" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 545-180-68-77

7.3.3) Ulica: Witosa 135

7.3.4) Miejscowość: Sokółka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10585137,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.