eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e02a8c2-ed1b-46d8-816a-3119056028b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.38.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia, wymienionych w załącznik nr 1b i 1c do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), z podziałem na I i II kolejność zimowego utrzymania dróg oraz utrzymanie interwencyjne polegające na zapewnieniu przejezdności dróg, ich odśnieżania i likwidacji śliskości, w sposób ciągły, do czasu likwidacji skutków zimy.
Uruchomienie wykonywania usług utrzymania zimowego dróg zleca Zamawiający drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy (lub w pilnych przypadkach telefonicznie, co zostanie potwierdzone e-mailem). W zleceniu określa się kolejność dróg do odśnieżania i likwidacji śliskości.
Zlecenie wykonania określonych usług wydają, w godzinach od 7:30 do 15:30, wyznaczeni pracownicy Wydziału Dróg i Transportu Urzędu Miasta Inowrocławia, natomiast
w godzinach od 15:30 do 7:30 oraz w dni wolne od pracy zlecenia wydaje dyżurny Straży Miejskiej, telefonicznie, co potwierdza wiadomością e-mail przesłaną do Wykonawcy oraz Wydziału Dróg i Transportu Urzędu Miasta Inowrocławia.
Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do usuwania śniegu i oblodzeń z jezdni dróg:
- wyznaczonych do I kolejności zimowego utrzymania – w terminie nie dłuższym niż
2-godzinny, licząc od chwili otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego,
- wyznaczonych do II kolejności zimowego utrzymania – niezwłocznie, tj. nie dłużej niż
0,5 godz., po zakończeniu prac na jezdniach I kolejności zimowego utrzymania,
- z dróg interwencyjnego zimowego utrzymania - po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego potwierdzonym e-mailem; niezwłocznie po wykonaniu prac dla I i II kolejności odśnieżania.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania prac wyłącznie na drogach jednej kolejności (tj. I lub II lub interwencyjne) lub na poszczególnych określonych drogach w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć prace zgodnie z zaoferowanym czasem reakcji dla kolejności I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664405,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664405,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664405,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o. o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367846155

7.3.4) Miejscowość: Sikorowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664405,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.