eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ¦wiêtokrzyski"Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I Stopnia w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim - cz.2"



Og³oszenie z dnia 2024-11-13

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I Stopnia w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim – cz.2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PAÑSTWOWA SZKO£A MUZYCZNA I ST. W OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276802

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. I³¿ecka 47

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psm.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://psm.ostrowiec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Kancelaria Doradztwo-Przetargi Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833449821

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Wa³y Piastowskie 1/1508

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Gdañsk

1.11.5.) Kod pocztowy: 80-855

1.11.6.) Województwo: pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.doradztwo-przetargi.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I Stopnia w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim – cz.2”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bdcaed4b-88b3-44e1-81ef-3679395354ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00591880

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00571196/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa instrumentów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdcaed4b-88b3-44e1-81ef-3679395354ac

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-zamówienia.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga:
1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2) Szczegó³owy sposób przygotowania oferty znajduje siê na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny
3) Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiaj±cy udostêpnia poni¿ej informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych
danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z
Platformy: Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
4) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .rtf .docx .xls .xlsx ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
5) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip, .7Z.
Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków).
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt B), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie poprzez Platformê dostêpn± pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Formularz do komunikacji - Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ
sk³adane s± przez Wykonawcê jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawców (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 ze zmianami) oraz okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¿eli ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/ wys³ania na Platformie.
Forma i zasady sk³adania dokumentów i o¶wiadczeñ w tym dotycz±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (za wyj±tkiem oferty i o¶wiadczeñ o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i o¶wiadczeñ o braku podstaw wykluczenia z postêpowania) .

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowa Szko³a Muzyczna I stopnia w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, ul. I³¿ecka 47, 24-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Panem Jerzym Tofelem, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@psm.ostrowiec.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2024/18/PSM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cze¶æ 1: Dostawa fortepianów gabinetowych oraz ³aw fortepianowych.
Lista instrumentów oraz szczegó³owy opis zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
„Cena oferty brutto” – C
„Okres gwarancji” – G
„Jako¶æ oferowanego fortepianu” – J

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ oferowanego fortepianu

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cze¶æ 2: Dostawa saksofonów altowych oraz gitar.
Lista instrumentów oraz szczegó³owy opis zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37313300-8 - Gitary

37312400-2 - Saksofony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
„Cena oferty brutto” – C
„Okres gwarancji” – G
„Jako¶æ oferowanego fortepianu” – J

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ oferowanego fortepianu

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej:

Czê¶æ 1:
-1 zamówienie polegaj±ce na dostawie fortepianów, o ³±cznej warto¶ci dostawy brutto, nie mniejszej ni¿ 200000,00 z³otych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie do¶wiadczenia Wykonawca zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
W przypadku dostaw, które s± wci±¿ wykonywane, warto¶ci wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu, musz± byæ osi±gniête na dzieñ sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w wykazie nale¿y wskazaæ dostawy, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

9.1. W przedmiotowym postêpowaniu, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± poni¿ej wskazane przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
Czê¶æ 1:
-próbka – 1 sztuka fortepianu gabinetowego, spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w Za³±czniku nr 1a w poz. 1 - dostawa z wniesieniem do sali w której bêd± przeprowadzane próby/ocena ofert, przygotowanie do u¿ytkowania wraz ze strojeniem.
-próbka – 1 sztuka fortepianu gabinetowego, spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w Za³±czniku nr 1a w poz. 2, dostawa z wniesieniem do sali w której bêd± przeprowadzane próby/ocena ofert, przygotowanie do u¿ytkowania wraz ze strojeniem.
-w przypadku pozostawienia próbki jako docelowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zdemontuje, wniesie do wskazanych sal lekcyjnych oraz ponownie zmontuje i nastroi fortepiany.
-materia³y potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych fortepianów oraz ³awy do fortepianów wymienionych w Za³±czniku nr 1a w poz. 1 – 3, z opisem przedmiotu zamówienia. Materia³y musz± potwierdzaæ wszystkie parametry i wymagania wskazane w OPZ.
-materia³y potwierdzaj±ca kryteria równowa¿no¶ci dla oferowanego fortepianu lub ³awy (je¿eli dotyczy).
Próbki fortepianów stanowi± równie¿ przedmiotowy ¶rodek dowody na Kryterium oceny ofert.
Zgodnie z ustaw± art. 107 ust 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oceniane w ramach kryterium oceny ofert nie podlegaj± uzupe³nieniu.

Czê¶æ 2:
-materia³y potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych instrumentów muzycznych wymienionych w Za³±czniku nr 1a w poz. 1 – 3, z opisem przedmiotu zamówienia. Materia³y musz± potwierdzaæ wszystkie parametry i wymagania wskazane w OPZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych (nie dotyczy próbek sk³adanych na kryterium oceny ofert) lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie jednokrotnie odpowiednio do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza Oferty oraz Za³±cznika 1a – Opis przedmiotu zamówienia dla danej Czê¶ci, których wzór stanowi Za³±cznik nr 1 i 1a do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanych przez Zamawiaj±cego wzorów, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty oraz Za³±czniku 1a – Opis przedmiotu zamówienia.
Do oferty: Formularz oferty oraz Uzupe³niony i podpisany za³±cznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dokumenty nie podlegaj±ce uzupe³nieniu) nale¿y do³±czyæ:
1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
4. O¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ – Czê¶æ 1.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – zgodnie z Rozdz. VIb pkt 10.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Spe³nianie warunków udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, konsorcjum.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum Wykonawców dokumenty wymienione w pkt VIb ppkt 4.1. SWZ sk³ada ten Wykonawca, cz³onek konsorcjum, który wykazuje spe³nienie odpowiedniego warunku udzia³u w postêpowaniu. Oznacza to, ¿e Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, konsorcjum Wykonawców, wykazuj± spe³nienie warunków:
-przez jednego wykonawcê w zakresie posiadanego do¶wiadczenia.
Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy, wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie wg wzoru Wykonawcy).

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, korzystania z potencja³u Podmiotu Trzeciego, oraz podwykonawców nie bêd±cych Podmiotem trzecim, o¶wiadczenie:
-o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców, oraz podmiot trzeci na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca,
-potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, który/którzy spe³nia/j± dany warunek w postêpowaniu oraz podmiot trzeci (je¿eli dotyczy), na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy, przewiduje równie¿ nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania zmiany zawartej umowy z uwzglêdnieniem art. 455 ustawy Pzp, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy:
a) realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzêdów administracji pañstwowej (np. urzêdu celnego), a z przyczyn niezale¿nych od Stron niemo¿liwe by³o uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcê stosowanego dokumentu z urzêdu. W takim przypadku strony ustal± nowy termin realizacji zamówienia.
2) dla zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia:
a) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci:
1. niedostêpno¶æ na rynku produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, spowodowan± zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku produktu. Zaoferowany produkt nie mo¿e mieæ parametrów gorszych ni¿ okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: o¶wiadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji produktu zaoferowanego wraz z materia³ami producenta po¶wiadczaj±cymi spe³nienie wymaganych parametrów.;
2. pojawieniem siê na rynku produktu nowszej generacji (b±d¼ w nowszej technologii) pozwalaj±cego na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany produkt nie mo¿e mieæ parametrów gorszych ni¿ okre¶lono w za³±czniku nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: o¶wiadczenie od producenta o rozpoczêciu i prowadzeniu produkcji produktu nowej generacji lub nowej technologii wraz z materia³ami producenta po¶wiadczaj±cymi spe³nienie wymaganych parametrów.;
3. zmianê umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikn± w okresie realizacji umowy i nie by³y mo¿liwe do przewidzenia przez ¿adn± ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objêto¶ci lub gramatury towaru – je¿eli dotyczy). Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: o¶wiadczenie od producenta lub dystrybutora, potwierdzaj±ce wprowadzony zakres zmian dla danego produktu;
3) nie stanowi istotnej zmiany umowy w szczególno¶ci:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców);
b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami.
3. Wszelkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. W przypadku ka¿dej zmiany, o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci. Powy¿sze zmiany do umowy winny byæ wprowadzone poprzez zmianê do umowy – w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem ust. 4.
4. Zmiany wymienione w ust. 2 pkt 3) nie wymagaj± aneksu. Strony sk³adaj± wnioski o konieczno¶ci wprowadzenia nieistotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny za³±cznik do umowy, a jego tre¶æ zastêpuje pierwotnie zawart± umowê tylko w zmienionych punktach.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dodatkowe wykluczenie wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.