Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00561572/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE DWÓCH ZESTAWÓW HYDRAULICZNYCH NARZĘDZI RATOWNICZYCH ZASILANYCH AKUMULATOROWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343477100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10037531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE DWÓCH ZESTAWÓW HYDRAULICZNYCH NARZĘDZI RATOWNICZYCH ZASILANYCH AKUMULATOROWO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-633f887c-9a17-4aa4-afd7-415612ee2458
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054789/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa narzędzi hydraulicznych zasilanych akumulatorowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269503,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych zasilanych akumulatorowo wraz z osprzętem.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis jednego zestawu) stanowi załącznik nr 1 do swz
3.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech).
4.Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.
5.Zaoferowane hydrauliczne narzędzia ratownicze muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
6.Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającą to 24 miesięcy - (kryterium oceniane) liczone od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Maksymalny punktowany okres gwarancji - 60 miesięcy.
7.Wymagany okres rękojmi -24 miesięcy.
8.Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatny serwis i przeglądy na dostarczone przedmioty w zaoferowanym okresie gwarancji.
9.Podczas ostatniego przeglądu gwarancyjnego Sprzedawca wymieni akumulatory do zakupionych zestawów na fabrycznie nowe. Koszt wymiany akumulatorów obciąża Sprzedawcę.
10.Oferowany do sprzedaży towar winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, bez jakichkolwiek przeróbek.
11.Przedmiot zamówienia objęty jest 23% stawką podatku od towarów i usług.
12.Transport i dostawę do siedziby Zamawiającej zapewnia Wykonawca.
13. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 6 pracowników Zamawiającej w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu. Termin szkolenia uzgodniony zostanie najpóźniej w trakcie odbioru towaru.
14. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającej
tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
15. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru faktycznego i doręczenia faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiająca dokonując opisu przedmiotu zamówienia jako jeden z parametrów nożyc hydraulicznych określiła, iż przedmiotowe narzędzie musi posiadać „rozwarcie ostrzy powyżej 180 mm”. Jednocześnie wymagała, iż zaoferowane narzędzia hydrauliczne muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej a tym samym muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13204. Zamawiająca w opisie nie doprecyzowała czy wymagany parametr ma być maksymalnym, minimalnym czy też nominalnym rozwarciem ostrzy, które określane jest w Świadectwie Dopuszczenia wydawanym przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej dla hydraulicznych nożyc ratowniczych, dodatkowo nie określiła sposobu pomiaru niniejszego parametru. Mając na uwadze powyższe zapisy, Zamawiająca mogła wprowadzić Wykonawców w błąd co do wymaganych parametrów, a tym samym nie jest w stanie określić czy zaoferowane przez Wykonawców nożyce spełniają wymagania określone przez Zamawiającą w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym należy uznać, iż przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207703,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- W.SZ.S.DEZ.26.022.2025 - Generator molibdenowo-technetowy do wykonywania badań scyntygraficznych oraz radiofarmaceutyki dla potrzeb Zakładu Medycyny Nuklearnej - Pracowni Izotopowej WSzS.
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- "Wymiana kotłów gazowych C.O. i C.W.U.z zamkniętą komorą spalania na kotły kondensacyjne o mocy 24kW w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni ulicy Limanowskiej od nr 1 do ulicy Ostrowskiej - IL
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i ubrań w ramach projektu "Zakup samochodu oraz wyposażenia szansą dla OSP Krajno na osiągnięcie gotowości do włączenia do Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego"
- Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych oraz na wyposażenie obiektów i sprzętu w obszarze działania SZI.
- Aparaty ucieczkowe.
- aparaty ucieczkowe.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.