Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506032/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00513629/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00517415/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00592533/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00552883/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00591854/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00592190/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00592318/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00592341/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00592581/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa baterii i akumulatorów w podziale na jedenaście części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 2305
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011896226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsa
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2305.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grom.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/grom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa baterii i akumulatorów w podziale na jedenaście części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-436e7309-3784-4e75-9a0f-3e6869ced7f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-41/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii wskazanych w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 20001,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii wskazanych w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 931,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii wskazanych w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 15031,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii wskazanych w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 3054,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii wskazanych w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 7886,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii wskazanych w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatora, wskazanego w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 116960,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa baterii wskazanych w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 15322,58 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatora, wskazanego w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 25500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatora, wskazanego w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 5120,09 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatorów i baterii, wskazanych w Części III- opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 612,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17136,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BORIMEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172065900
7.3.3) Ulica: BOROWA 110A
7.3.4) Miejscowość: BOROWA
7.3.5) Kod pocztowy: 39-305
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.