Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408783/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00421353/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00432318/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00479059/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00484153/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00514225/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00547447/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00563120/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00584495/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLIMÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147863
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Łowicka 9
1.4.2.) Miejscowość: Bolimów
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-417
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.7.) Numer telefonu: 46 838 03 05
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.sekretariat@bolimow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bolimow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592176
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00408783
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie” w formule zaprojektuj-wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i przebudowę budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz z halą sportową polegającą na jego termomodernizacji.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) pozyskanie map do celów projektowych oraz opracowanie projektu budowlanego w niezbędnych branżach, a także uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, decyzji, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu przez odpowiedni organ architektoniczno-budowlany,
2) uzyskanie opinii ornitologicznej i chiropterologicznej (jeśli będą wymagana),
3) sporządzenie przedmiarów robót,
4) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji inwestycji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
6) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę,
7) pokrycie kosztów związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót budowlanych, w tym opłat za zajęcia pasów drogowych i innych terenów, jeżeli będzie taka konieczność,
8) uzyskanie wszystkich innych decyzji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami prawa,
9) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych obiektów w użytkowanie – jeżeli zachodzi taka konieczność,
10) nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia,
11) zapewnienie wymaganych nadzorów właścicielskich oraz specjalistycznych, w tym konserwatorskich, archeologicznych, ornitologicznych, chiropterologicznych lub innych wymaganych stosownymi przepisami , o ile takie zaistnieją,
12) organizację i zabezpieczenie placu budowy, w tym poniesie wszelkich kosztów związanych z organizacją placu budowy oraz zaplecza budowy, w tym kosztów mediów, ogrodzenia terenu budowy. Wykonawca zobowiązany jest ogrodzić teren budowy w sposób nie pozwalający na wejście osób trzecich, w szczególności dzieci. Wszelkie umowy przyłączeniowe na okres wykonywania robót budowlanych zawierać będzie Wykonawca,
13) uporządkowanie terenu po budowie,
14) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
15) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub/oraz dokonanie zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z zapisami stosownych decyzji i obowiązujących przepisów prawa oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu przez właściwy organ do dokonanego zgłoszenia (o ile będzie wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane),
16) inne czynności, prace i roboty określone w Programie funkcjonalno-użytkowym,
17) oraz wszelkie inne prace i czynności nieobjęte SWZ, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określa specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie” w formule zaprojektuj-wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i przebudowę budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz z halą sportową polegającą na jego termomodernizacji.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) pozyskanie map do celów projektowych oraz opracowanie projektu budowlanego w niezbędnych branżach, a także uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, decyzji, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz pozwoleniem na budowę (jeżeli będzie wymagane zgodnie z przepisami prawa) lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane zgodnie z przepisami prawa) wraz z uzyskaniem zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu przez odpowiedni organ architektoniczno-budowlany,
2) uzyskanie opinii ornitologicznej i chiropterologicznej (jeśli będą wymagana),
3) sporządzenie przedmiarów robót,
4) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji inwestycji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (jeżeli będzie wymagane zgodnie z przepisami prawa),
6) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę,
7) pokrycie kosztów związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót budowlanych, w tym opłat za zajęcia pasów drogowych i innych terenów, jeżeli będzie taka konieczność,
8) uzyskanie wszystkich innych decyzji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami prawa,
9) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych obiektów w użytkowanie – jeżeli zachodzi taka konieczność,
10) nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia,
11) zapewnienie wymaganych nadzorów właścicielskich oraz specjalistycznych, w tym konserwatorskich, archeologicznych, ornitologicznych, chiropterologicznych lub innych wymaganych stosownymi przepisami , o ile takie zaistnieją,
12) organizację i zabezpieczenie placu budowy, w tym poniesie wszelkich kosztów związanych z organizacją placu budowy oraz zaplecza budowy, w tym kosztów mediów, ogrodzenia terenu budowy. Wykonawca zobowiązany jest ogrodzić teren budowy w sposób nie pozwalający na wejście osób trzecich, w szczególności dzieci. Wszelkie umowy przyłączeniowe na okres wykonywania robót budowlanych zawierać będzie Wykonawca,
13) uporządkowanie terenu po budowie,
14) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
15) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub/oraz dokonanie zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z zapisami stosownych decyzji i obowiązujących przepisów prawa oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu przez właściwy organ do dokonanego zgłoszenia (o ile będzie wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane),
16) inne czynności, prace i roboty określone w Programie funkcjonalno-użytkowym,
17) oraz wszelkie inne prace i czynności nieobjęte SWZ, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określa specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
27
Po zmianie:
24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ.
2. Do projektowanych postanowień umowy zostały wprowadzone zapisy wymagane regulaminem Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dotyczące:
1) dokonanie płatności za zrealizowany przedmiot zamówienia nastąpi w 3 częściach, na postawie faktur częściowych i faktury końcowej. Zakres i wartość poszczególnych części zostanie ustalona w harmonogramie rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy (§ 10 ust. 2 projektowanych postanowień umowy),
2) zasad podziału płatności, tj.:
a) pierwsza część wynagrodzenia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 9 ust. 1 umowy, zostanie wypłacona po zrealizowaniu pierwszego etapu, określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym – faktura częściowa,
b) druga część wynagrodzenia w wysokości 45% wartości wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 9 ust. 1 umowy, zostanie wypłacona po zrealizowaniu drugiego etapu określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym – faktura częściowa,
c) trzecia część wynagrodzenia w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 9 ust. 1 umowy, zostanie wypłacona po zrealizowaniu całości przedmiotu umowy – faktura końcowa
(§ 10 ust.3 pkt 1-3 projektowanych postanowień umowy),
3) terminu płatności, tj.: pierwsza i druga część wynagrodzenia płatne będą w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, trzecia część wynagrodzenia płatne będą w terminie 30 dni od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy i złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT faktury w siedzibie Zamawiającego (§ 10 ust.9 i 10 projektowanych postanowień umowy),
4) zapewnienie przez Wykonawcę finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy posiadanej przez Zamawiającego, z jednoznacznym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym przedmiotu umowy (§ 10 ust. 11 projektowanych postanowień umowy),
5) zobowiązania do poddania ewentualnych sporów w relacjach Zamawiający- Wykonawca o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu (§ 19 ust. 4 projektowanych postanowień umowy).
3. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniku nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ.
2. Do projektowanych postanowień umowy zostały wprowadzone zapisy wymagane regulaminem Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dotyczące:
1) dokonanie płatności za zrealizowany przedmiot zamówienia nastąpi w 3 częściach, na postawie faktur częściowych i faktury końcowej. Zakres i wartość poszczególnych części zostanie ustalona w harmonogramie rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy (§ 10 ust. 2 projektowanych postanowień umowy),
2) zasad podziału płatności, tj.:
a) pierwsza część wynagrodzenia w wysokości 10% wartości wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 9 ust. 1 umowy, zostanie wypłacona po zrealizowaniu pierwszego etapu, określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym – faktura częściowa,
b) druga część wynagrodzenia w wysokości 40% wartości wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 9 ust. 1 umowy, zostanie wypłacona po zrealizowaniu drugiego etapu określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym – faktura częściowa,
c) trzecia część wynagrodzenia w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 9 ust. 1 umowy, zostanie wypłacona po zrealizowaniu całości przedmiotu umowy – faktura końcowa
(§ 10 ust.3 pkt 1-3 projektowanych postanowień umowy),
3) terminu płatności, tj.: pierwsza i druga część wynagrodzenia płatne będą w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, trzecia część wynagrodzenia płatne będą w terminie 30 dni od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy i złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT faktury w siedzibie Zamawiającego (§ 10 ust.9 i 10 projektowanych postanowień umowy),
4) zapewnienie przez Wykonawcę finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy posiadanej przez Zamawiającego, z jednoznacznym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym przedmiotu umowy (§ 10 ust. 11 projektowanych postanowień umowy),
5) zobowiązania do poddania ewentualnych sporów w relacjach Zamawiający- Wykonawca o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu (§ 19 ust. 4 projektowanych postanowień umowy).
3. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniku nr 7 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-18 10:00
Po zmianie:
2024-11-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-18 10:30
Po zmianie:
2024-11-29 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-17
Po zmianie:
2024-12-28
INNE PRZETARGI BOLIMÓW
więcej: przetargi BOLIMÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.