eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokEOP.332.38.24 Dostawa opatrunków hydro¿elowych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2024-11-13

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.38.24 Dostawa opatrunków hydro¿elowych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EOP.332.38.24 Dostawa opatrunków hydro¿elowych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e691397-277d-493c-afff-7dca72475a4d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00592253

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa materia³ów jednorazowego u¿ytku: rêkawic jednorazowego u¿ytku, gazików do dezynfekcji i materia³ów opatrunkowych i opatrunków hydro¿elowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e691397-277d-493c-afff-7dca72475a4d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6e691397-277d-493c-afff-7dca72475a4d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e- Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6e691397-277d-493c-afff-7dca72475a4d. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ
równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e691397-277d-493c-afff-7dca72475a4d.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Wykonawca przygotowuje ofertê na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu „Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne
dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: 1. Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, tj.:
a. próbek asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy tj. po 1 szt. do ka¿dej pozycji:
i. Próbki musz± byæ identyczne jak oferowane wyroby.
ii. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanych próbek za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
iii. Próbki powinny zostaæ zapakowane w jednostkowe opakowanie handlowe. Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbki w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.38.24.
iv. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowany wyrób spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ, porównuj±c próbki z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ. Niezgodno¶æ próbek z ww. tre¶ci± spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
v. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
vi. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
vii. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia pkt. 2 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postepowania.
4. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (zwanym dalej „r.p.¶.d.”) oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.38.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków hydro¿elowych, szczegó³owo wyspecyfikowanych w Za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia Formularz cenowy.
2. Podane w formularzu cenowym ilo¶ci s± warto¶ciami szacunkowymi/prognozowanymi, które w trakcie obowi±zywania umowy mog± ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy w okresie obowi±zywania umowy gwarantuje wykorzystanie minimum 40% asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ (dotyczy zamówienia podstawowego).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, tj. zwiêkszenia w okresie realizacji umowy ilo¶ci zamawianego asortymentu do maksymalnie 40% w stosunku do ilo¶ci stanowi±cych przedmiot zamówienia podstawowego w danej pozycji. Wykonawca zobowi±¿e siê w takim przypadku umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu zakup dodatkowych ilo¶ci asortymentu na takich samych zasadach jak dostawy objête zamówieniem podstawowym. Wszystkie wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. Maksymalna ilo¶æ przewidziana do zakupu przedmiotu zamówienia w danej pozycji w ramach prawa opcji podana jest w Za³±czniku nr 3 do SWZ - ZAMÓWNIENIE W RAMACH PRAWA OPCJI.
2. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego odbêdzie siê na podstawie pisemnego o¶wiadczenia Zamawiaj±cego z³o¿onego Wykonawcy na minimum 4 dni robocze przed dniem, w którym zamówienie objête prawem opcji ma zostaæ uruchomione. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie odrêbnej umowy nie bêd± wymagane.
3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zam. bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
2. Cena ofertowa (Cof) - waga 60 pkt: Cof = (C min* / C of bad) x 100 pkt x 60%
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wyk. w FO.
3. Termin dostawy (T) - waga 30 pkt
Termin dostawy podawany jest w dniach roboczych, tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Termin nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wyk. w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- termin dostawy 1 dzieñ roboczy - 30 pkt
- termin dostawy 2 dni robocze - 20 pkt
- termin dostawy 3 dni robocze- 10 pkt
- termin dostawy 4 dni robocze - 0 pkt
Maks. wymagany przez Zam. termin dostawy wynosi 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wyk. terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W wypadku oznaczenia przez Zam. w zamówieniu, dostawy jako pilnej, Wyk. zobowi±zany bêdzie wykonaæ dostawê w terminie 1 dnia roboczego od chwili z³o¿enia zamówienia, pomimo zadeklarowania przez Wyk. w formularzu oferty terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 1 dzieñ. Zam. wskazuje, i¿ „dostaw pilnych” w okresie obowi±zywania umowy nie bêdzie wiêcej ni¿ 2.
4. Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru (Pof) - waga 10 pkt
Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru jest podawany w miesi±cach oraz jest liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.
Wyk. w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru: od 24 m-cy i wzwy¿ - 10 pkt
- termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru: od 18 m-cy do 23 m-cy - 8 pkt
- termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru: od 16 m-cy do 17 m-cy - 6 pkt
- termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru: od 13 m-cy do 15 m-cy - 4 pkt
- termin przydatno¶ci do u¿ycia towarui: 12 m-cy - 0 pkt
Najkrótszy mo¿liwy termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi 12 m-cy.
W przypadku podania przez Wyk. terminu przydatno¶ci do u¿ycia towaru krótszego ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
£±czna liczba punktów jak± otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + Dof + Pof
4. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zam. udzieli zamówienia Wyk., którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
6. Je¿eli nie mo¿na bêdzie dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e zostan± z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zam. wezwie Wyk., którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Oferty dodatkowe nie mog± zawieraæ cen wy¿szych ni¿ uprzednio.
7. Je¿eli nie mo¿na bêdzie wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zam. wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zam. wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zam. wezwie Wyk., którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zam. ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
10. W toku oceny ofert Zam. mo¿e ¿±daæ od Wyk. wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wyk. bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zam. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, tj.:
a. próbek asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy tj. po 1 szt. do ka¿dej pozycji:
i. Próbki musz± byæ identyczne jak oferowane wyroby.
ii. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanych próbek za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
iii. Próbki powinny zostaæ zapakowane w jednostkowe opakowanie handlowe. Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbki w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.38.24.
iv. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowany wyrób spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ, porównuj±c próbki z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ. Niezgodno¶æ próbek z ww. tre¶ci± spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
v. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
vi. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
vii. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia pkt. 2 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postepowania.
4. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (zwanym dalej „r.p.¶.d.”) oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Próbka asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy tj. 1 szt.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
a. Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ]
b. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 2 do SWZ]
c. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe - tj.: próbki (po 1 szt. do ka¿dej pozycji), o których mowa w Rozdziale X pkt 1). Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania próbek za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
d. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
e. W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w przypadkach, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian Umowy wynika:
a. z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b. ze zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy.
2. Zgodnie z art. 439 Ustawy Pzp, wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w §4 ust. 2 c) mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
a. jako podstawê maksymalnej warto¶ci zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 2 c) przyjmuje siê zmianê wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w pierwszym pó³roczu og³aszany komunikatem na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70) przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego - publikowanego w Monitorze Polskim i Biuletynie Statystycznym GUS [dalej: CPI],
b. maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 2 c) nastêpowaæ bêdzie pod warunkiem osi±gniêcia przez Wska¼nik CPI poziomu wiêkszego ni¿ 1,12 lub poziomu ni¿szego ni¿ 1,0;
c. przewiduje siê, ¿e pierwsza waloryzacja mo¿e nast±piæ po up³ywie 6 – miesiêcy od dnia zawarcia Umowy i bêdzie dotyczy³a dostaw, które bêd± zrealizowane po tym terminie; maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 c) zostanie obliczona jako iloczyn nale¿nego wynagrodzenia i zmiany Wska¼nika CPI. Do obliczenia zmiany wynagrodzenia zostanie przyjêty Wska¼nik CPI otrzymany w wyniku podzielenia wska¼nika opublikowanego przez 100;
d. maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, nie mo¿e przekroczyæ 5% warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 c);
e. je¿eli Umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzieñ otwarcia ofert;
f. przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów, okre¶lon± Wska¼nikiem, o którym mowa w pkt a) rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
g. postanowieñ umownych w zakresie zmiany wynagrodzenia nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu wynosz±cego 5% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 2 c);
h. wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego o wprowadzenie zmian okre¶lonych w § 7 ust. 2 wymaga uzasadnienia, w tym wykazania stosownymi dokumentami zaistnienia podstaw do zmiany Umowy. Zamawiaj±cy lub Wykonawca mo¿e ¿±daæ dodatkowych wyja¶nieñ;
i. zmiana umowy w zakresie, o którym mowa wy¿ej wymaga zawarcia Aneksu;
j. w przypadku braku porozumienia co do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia lub braku akceptacji dla proponowanej zmiany, ka¿da ze Stron mo¿e wypowiedzieæ umowê za 3-miesiêcznym okresem wypowiedzenia, liczonym od miesi±ca nastêpuj±cego po tym, w którym z³o¿ono o¶wiadczenie o wypowiedzeniu umowy. W okresie wypowiedzenia obowi±zywaæ bêdzie dotychczasowe wynagrodzenie.
3. Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu wymagaj± zgody obu stron i pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.