Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Drzewa i zieleń urządzona na Woli” – zagospodarowanie fragmentu leśnego działki nr 12/2 z obrębu 60303 - uprzątnięcie zanieczyszczeń, rekultywacja terenu, wykonanie nasadzeń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Miejskie Warszawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140910251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korkowa 170A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 612 25 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lasymiejskie.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lasymiejskie.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Drzewa i zieleń urządzona na Woli” – zagospodarowanie fragmentu leśnego działki nr 12/2 z obrębu 60303 - uprzątnięcie zanieczyszczeń, rekultywacja terenu, wykonanie nasadzeń.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec49718c-f637-4ee2-9c0a-8621ce3272ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003667/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 „Drzewa i zieleń urządzona na Woli” – zagospodarowanie fragmentu leśnego działki nr 12/2 z obrębu 60303 - uprzątnięcie zanieczyszczeń, rekultywacja terenu, wykonanie nasadzeń.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec49718c-f637-4ee2-9c0a-8621ce3272ab3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LM-W.ZP.260.24.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 20446,80 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania w ramach realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok pn. „Drzewa i zieleń urządzona na Woli” – zagospodarowanie fragmentu leśnego działki nr 12/2 z obrębu 60303 – uprzątniecie zanieczyszczeń z fragmentu działki 12/2 między ścieżka do Lasku na Kole a betonowym ogrodzeniem terenu stadniny ośrodka jeździeckiego przy ul. Kozielskiej, rekultywacja terenu pod nasadzenia. Wykonanie nasadzeń gatunkami biocenotycznymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość posiadanej polisy ubezpieczeniowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności technicznej tj. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1.1.1 Dysponuje potencjałem technicznym wykorzystywanym do realizacji zamówienia:
a) samochodem dostawczym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - 1 szt.;
b) świdrem glebowym o średnicy 15 cm – 1 szt.
Powyższe należy wykazać składając oświadczenie zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: 48 1030 1508 0000 0005 5005 6038 z dopiskiem na przelewie: „wadium - postępowanie nr LM-W.ZP.260.24.2024”
5. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a. nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
b. w gwarancji lub poręczeniu musi być nazwa i adres zamawiającego
c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
d. kwotę gwarancji/poręczenia,
e. termin ważności gwarancji/poręczenia, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy, warunek określony w ust. 1 pkt 1 Rozdziału nr 8 może zostać spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi objęte przedmiotem zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych znak sprawy: AEZ/S-140/2024
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 707 polegająca na budowie chodników, peronów autobusowych, odwodnienia, zjazdów, rowów przydrożnych, umocnienia skarp w m. Jankowice gm. Nowe Miasto Nad Pilicą"
- Dostosowanie wnętrza, remont i wymiana instalacji, naprawa powierzchni laboratoryjnej dla Grupy Badawczej BB w bud. nr 1A parter - w siedzibie Zamawiającego: Łukasiewicz-IChP
- Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni centralnego ogrzewania w Obiekcie Infrastruktury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Boruczy gm. Strachówka.
- Dostawa i wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania ITSM
- Zapewnienie usług eksperckich (10 Ekspertów) na potrzeby aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze energetyka (SRKE) - II postępowanie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanej przez Zarząd Pałacu Kultury i Nauki sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szydłowo.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Domu Pomocy Społecznej w m. Tursk
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Czarnia w 2025 r.
- Usługa w postaci odbioru odpadów komunalnych i segregowanych z terenu Szkoły Policji w Katowicach w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Godziszów
więcej: Usługi gospodarki leśnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.