Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zimowe dróg powiatowych - zamówienie udzielane w okolicznościach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 765 32 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zimowe dróg powiatowych - zamówienie udzielane w okolicznościach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a8b615-499a-4041-ab24-a0002c7b262b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068279/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych - zamówienie z wolnej ręki (zamówienie na rok 2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 tej ustawy. Niżej wskazany Wykonawca jest Wykonawcą, któremu odpowiednio w dniach 13.12.2023r. oraz 16.01.2024r. Zamawiający udzielił podstawowego zamówienia publicznego na wykonywanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w ramach postępowań nr ZP.272.14.2023 oraz ZP.272.17.2023. Zamówienie objęte niniejszym ogłoszeniem przewidziane było w ogłoszeniach o zamówieniu dla zamówień podstawowych, jest zgodne z ich przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówień podstawowych. W opisie zamówień podstawowych wskazano zakres usług , które mogą zostać udzielone w ramach zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem oraz warunki, na jakich one zostaną udzielone.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 321870,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych (ZUD) na terenie powiatu nowodworskiego. Zamówienie będzie realizowane na terenie gmin: Zakroczym, Pomiechówek, Nasielsk i Czosnów.
Wszystkie prace objęte niniejszym zamówieniem należy wykonywać zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg. Zimowym utrzymaniem dróg objęto 182,23 km dróg. Prace polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej prowadzone będą w zróżnicowanym zakresie w zależności od występujących potrzeb i faktycznie panujących warunków pogodowych. W trakcie realizacji zamówienia na drogach powiatowych będą obowiązywać dwa standardy ich zimowego utrzymania:
1) I standardem objęto – 158,99 km,
2) II standardem objęto – 23,24 km.
Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem podzielony został na trzy części obejmujące odpowiednio:
Część nr 1: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin Zakroczym oraz części gminy Pomiechówek – ilość dróg administrowanych przez Zarząd Powiatu Nowodworskiego, na których przewidziane jest realizowanie zadania: 81,80 km.
Część nr 2: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy
Nasielsk oraz części gminy Pomiechówek – ilość dróg administrowanych przez Powiat Nowodworski, na których przewidziane jest realizowanie zadania: 74,75 km.
Część nr 3: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin Czosnów – ilość dróg administrowanych przez Powiat Nowodworski, na których przewidziane jest realizowanie zadania: 25,68 km.
Planowany zakres prac w poszczególnych częściach zamówienia:
1. Część 1:
1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (drogi):
a) odśnieżanie (osprzęt Wykonawcy): 150,00 km,
b) zwalczanie śliskości (osprzęt Wykonawcy): 300,00 km;
2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (chodniki): 900,00 m2;
3) wywóz śniegu z dróg przebiegających przez miasta: 5,00 m3;
4) praca ciężkiego sprzętu (uruchamiane w wyjątkowych sytuacjach):
a) równiarka: 5 r-g,
b) ładowarka: 5 r-g.
2. Część 2:
1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (drogi):
a) odśnieżanie (osprzęt Wykonawcy): 150,00 km,
b) zwalczanie śliskości (osprzęt Wykonawcy): 270,00 km;
2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (chodniki): 900,00 m2;
3) wywóz śniegu z dróg przebiegających przez miasta: 5,00 m3;
4) praca ciężkiego sprzętu (uruchamiane w wyjątkowych sytuacjach):
a) równiarka: 5 r-g,
b) ładowarka: 5 r-g.
3. Część 3:
1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (drogi):
a) odśnieżanie (osprzęt Wykonawcy): 60,00 km,
b) zwalczanie śliskości (osprzęt Wykonawcy): 100,00 km;
2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (chodniki): 1 900,00 m2;
3) wywóz śniegu z dróg przebiegających przez miasta: 5,00 m3;
4) praca ciężkiego sprzętu (uruchamiane w wyjątkowych sytuacjach):
a) równiarka: 5 r-g,
b) ładowarka: 5 r-g.
Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych do wykonania prac w danym asortymencie z uwagi na nieprzewidywalność warunków pogodowych, zakres usług w poszczególnych asortymentach może ulec zmianie. Faktyczna ilość prac w danym asortymencie wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z faktycznych warunków pogodowych, a płatność ustalona zostanie na podstawie cen jednostkowych uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dla danego asortymentu w trakcie prowadzonych negocjacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółowymi warunkami jego realizacji, w odniesieniu do każdej z części wchodzących w zakres zamówienia, zawarty jest w załącznikach do zaproszenia do negocjacji, przekazanego Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.