Og³oszenie z dnia 2024-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.41.24 Dostawa odzie¿y na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EOP.332.41.24 Dostawa odzie¿y na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7350e6c1-23c1-4bbc-a9f5-711164f141cd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00592372
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa odzie¿y, obuwia roboczego i ochronnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7350e6c1-23c1-4bbc-a9f5-711164f141cd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7350e6c1-23c1-4bbc-a9f5-711164f141cd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ . Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-
Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7350e6c1-23c1-4bbc-a9f5-711164f141cd . Postêpowanie
mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy ”) – identyfikator
postêpowania: ocds-148610-7350e6c1-23c1-4bbc-a9f5-711164f141cd . Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert,
odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e Zamówienia. Do
korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia
wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w
postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o
którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Sk³adanie ofert odbywa siê w sposób okre¶lony w rozdziale XIII. Wykonawca przygotowuje ofertê
na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i
zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca powinien pobraæ „Formularz
ofertowy”, zapisaæ go na dysku komputera u¿ytkownika, uzupe³niæ danymi wymaganymi przez Zamawiaj±cego i ponownie zapisaæ
na dysku komputera u¿ytkownika oraz podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego. Wykonawca sk³ada ofertê za
po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po
wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych,
w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z
dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i
inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane
wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym
wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i
Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce
„Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust
1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, tj.: [...] 1.2. Próbek do ka¿dej czê¶ci tj. 1 i 2 w ka¿dej pozycji zgodnie z za³±czniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy po 1 szt. Próbka musi byæ identyczna jak oferowane wyroby. Zamawiaj±cy dopuszcza przes³anie próbek bez LOGO Zamawiaj±cego.
a) Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania
u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanych próbek za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
b) Próbka powinna zostaæ zapakowana w jednostkowe opakowanie handlowe. Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbkê w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.41.24.
c) Próbkê nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO")
informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego
prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74
Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.41.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania w Czê¶ci 1 jest dostawa odzie¿y ochronnej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku,
szczegó³owo wyspecyfikowanej w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. W sk³ad Czê¶ci 1 wchodz±:
Ubranie letnie (bluza i spodnie), Ubranie ocieplane (kurtka i spodnie) i Bluza polarowa/podpinka do kurtki.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 60%
Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:
Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.
b) TERMIN DOSTAWY (T) – waga 20%
Termin dostawy podawany jest w dniach kalendarzowych i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Nale¿y podaæ w pe³nych dniach. Najkrótszy mo¿liwy termin wynosi 1 dzieñ kalendarzowy. Najd³u¿szy dopuszczalny termin wynosi 42 dni kalendarzowe. W zwi±zku z powy¿szym, Wykonawcy w punkcie 2 formularza ofertowego powinni wskazaæ oferowany termin realizacji dostaw mieszcz±cy siê w przedziale od 1 do 42 dni kalendarzowych. Im krótszy termin dostawy, tym wiêksza ilo¶æ przyznanych punktów. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 42 dni kalendarzowe, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi – od 1 do 14 dni – 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 15 do 27 dni – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 28 do 34 dni – 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 35 do 42 dni – 0 pkt
c) OKRES GWARANCJI (G) – WAGA 20%
Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy. W przypadku podania w ofercie krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ. Maksymaln± ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ to 20 pkt.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 12 do 14 miesiêcy – 0 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 15 do 18 miesiêcy – 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 19 do 24 miesiêcy – 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 25 do 30 miesiêcy – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 31 do 36 miesiêcy – 16 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 37 do 46 miesiêcy i d³u¿ej – 20 pkt
Suma punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego zostanie policzona wed³ug wzoru:
SUMA = Cof + T + G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania w Czê¶ci 2 jest dostawa odzie¿y ochronnej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku,
szczegó³owo wyspecyfikowanej w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. W sk³ad Czê¶ci 2 wchodz±: koszulki.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 60%
Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:
Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.
b) TERMIN DOSTAWY (T) – waga 20%
Termin dostawy podawany jest w dniach kalendarzowych i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Nale¿y podaæ w pe³nych dniach. Najkrótszy mo¿liwy termin wynosi 1 dzieñ kalendarzowy. Najd³u¿szy dopuszczalny termin wynosi 42 dni kalendarzowe. W zwi±zku z powy¿szym, Wykonawcy w punkcie 2 formularza ofertowego powinni wskazaæ oferowany termin realizacji dostaw mieszcz±cy siê w przedziale od 1 do 42 dni kalendarzowych. Im krótszy termin dostawy, tym wiêksza ilo¶æ przyznanych punktów. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 42 dni kalendarzowe, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi – od 1 do 14 dni – 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 15 do 27 dni – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 28 do 34 dni – 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi - od 35 do 42 dni – 0 pkt
c) OKRES GWARANCJI (G) – WAGA 20%
Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy. W przypadku podania w ofercie krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ. Maksymaln± ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ to 20 pkt.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 12 do 14 miesiêcy – 0 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 15 do 18 miesiêcy – 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 19 do 24 miesiêcy – 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 25 do 30 miesiêcy – 12 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 31 do 36 miesiêcy – 16 pkt
- je¿eli zaoferowany termin gwarancji wynosi od 37 do 46 miesiêcy i d³u¿ej – 20 pkt
Suma punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego zostanie policzona wed³ug wzoru:
SUMA = Cof + T + G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w ci±gu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, licz±c wstecz od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, wykona³ lub wykonuje, tj. zrealizowa³ lub realizuje co najmniej 1 umowê, obejmuj±c± swoim zakresem:
a) w odniesieniu do czê¶ci 1:
- dostawie odzie¿y ochronnej – medycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 80 000 z³ brutto;
b) w odniesieniu do czê¶ci 2:
- dostawie odzie¿y ochronnej medycznej – koszulek o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000 z³ brutto; a dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE (sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego)
• Wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych (w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych) w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot ma rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 6 do SWZ)
UWAGA: Przez dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostaw stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia uwa¿a siê minimum jedno zamówienie (umowa) polegaj±ce na:
a) w odniesieniu do czê¶ci 1:
- dostawie odzie¿y ochronnej – medycznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 80 000 z³ brutto;
b) w odniesieniu do czê¶ci 2:
- dostawie odzie¿y ochronnej medycznej – koszulek o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000 z³ brutto.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, tj.:1. W celu weryfikacji zaoferowanego asortymentu co do zgodno¶ci z Opisem Przedmiotu Zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga:
1.1. Skanu dokumentu potwierdzaj±cego wymagan± wielko¶æ gramatury materia³ów u¿ytych do wykonania poszczególnych elementów odzie¿y wymienionych w Za³±czniku nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia w czê¶ci 1 i 2, np. specyfikacjê tkaniny pochodz±c± od producenta. Plik powinien zostaæ zatytu³owany w sposób umo¿liwiaj±cy rozpoznanie, którego elementu odzie¿y dotyczy:
1) Ubranie letnie - Bluza (poz. 1 w Czê¶ci 1),
2) Ubranie letnie - Spodnie (poz. 1 w Czê¶ci 1),
3) Ubranie ocieplane - Kurtka (poz. 2 w Czê¶ci 1),
4) Ubranie ocieplane - Spodnie (poz. 2 w Czê¶ci 1)
5) Ubranie ocieplane - Bluza polarowa/podpinka do kurtki (poz. 3 w Czê¶ci 1)
6) Koszulki (Czê¶æ 2)
1.2. Próbek do ka¿dej czê¶ci tj. 1 i 2 w ka¿dej pozycji zgodnie z za³±czniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy po 1 szt. Próbka musi byæ identyczna jak oferowane wyroby. Zamawiaj±cy dopuszcza przes³anie próbek bez LOGO Zamawiaj±cego.
a) Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania
u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanych próbek za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
b) Próbka powinna zostaæ zapakowana w jednostkowe opakowanie handlowe. Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbkê w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.41.24.
c) Próbkê nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Skan dokumentu potwierdzaj±cego wymagan± wielko¶æ gramatury materia³ów u¿ytych do wykonania poszczególnych elementów odzie¿y wymienionych w Za³±czniku nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia w czê¶ci 1 i 2.2. Próbki do ka¿dej czê¶ci tj. 1 i 2 w ka¿dej pozycji zgodnie z za³±czniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy po 1 szt.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy nie stworzy³ na potrzeby niniejszego postêpowania formularza interaktywnego. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ];
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 4 do SWZ];
3) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe tj.:
a) Skan dokumentów potwierdzaj±cych wymagan± wielko¶æ gramatury materia³ów u¿ytych do wykonania poszczególnych elementów odzie¿y wymienionych w Za³±czniku nr 1 do SWZ OPZ w czê¶ci 1 i 2, np. specyfikacjê tkaniny pochodz±c± od producenta. Plik powinien zostaæ zatytu³owany w sposób umo¿liwiaj±cy rozpoznanie, którego elementu odzie¿y dotyczy:
1) Ubranie letnie - Bluza (poz. 1 w Czê¶ci 1),
2) Ubranie letnie - Spodnie (poz. 1 w Czê¶ci 1),
3) Ubranie ocieplane - Kurtka (poz. 2 w Czê¶ci 1),
4) Ubranie ocieplane - Spodnie (poz. 2 w Czê¶ci 1),
5) Ubranie ocieplane - Bluza polarowa/podpinka do kurtki (poz. 3 w Czê¶ci 1),
6) Koszulki (Czê¶æ 2).
b) próbki do ka¿dej czê¶ci tj. 1 i 2 w ka¿dej pozycji okre¶lonej w za³±czniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy po 1 szt. Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania próbek za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5) W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia
dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie
potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z
Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj±
poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowyw przypadkach, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian Umowy wynika:
a) z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o
przewidzieæ, ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci
zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) ze zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy.
2. Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu wymagaj± zgody obu stron i pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-20
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Szkolenie z zakresu rewitalizacji w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Dostawa 2 routerów do transmisji danych na potrzeby Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Us³uga bie¿±cego sprz±tania placu zewnêtrznego i utrzymania terenów zielonych
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie profilaktycznych badañ lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku w latach 2025-2026
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawê jednorazowej odzie¿y medycznej, ob³o¿eñ operacyjnych i materia³ów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- EOP.332.41.24 Dostawa odzie¿y na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- DOSTAWY ¦RODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ
- Dostawa odzie¿y ochronnej
wiêcej: Odzie¿ medyczna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.