eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruciane-NidaWymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Ruciane - Nida



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Ruciane - Nida

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUCIANE-NIDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671544

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Wczasów 4

1.5.2.) Miejscowość: Ruciane-Nida

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@ruciane-nida.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruciane-nida.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25991b04-e20e-4460-a912-641abdb91dd9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Ruciane - Nida

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25991b04-e20e-4460-a912-641abdb91dd9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011390/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Ruciane - Nida

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Ruciane - Nida w ilości 501 szt. oraz utylizacja starych opraw w następujących miejscach :
Ruciane-Nida:
1. Rzemieślnicza 3 szt. na 35 w
2. Ogrodnicza 7 szt. na 35 W
3. Pionierska 5 szt. na 35 w
4. Cicha 8 szt. na 35 W
5. Mazurska 29 – na 35 W
6. Boczna 4 szt. na 35 W
7. Nadbrzeżna 24 szt. na 35 W
8. Rybacka 1 szt. na 50 W
9. Zielona 10 szt. na 35 W
10. 11-tego Listopada 12 szt. na 35 W
11. Klonowa 2 szt. na 35 W
12. Kolejowa 16 szt. na 35 W
13. Polna 3 szt. na 35 W
14. Słoneczna 11 szt. – na 35 W
15. Krajeckiego 11 szt. na 35 W
16. Gałczyńskiego 8 szt. na 35 W
17. Słowiańska 6 szt. na 35 W
18. Dworcowa 2 szt. na 75 W
19. Guzianka 12 szt. na 35 W
RAZEM: 174 szt.
Pozostałe miejscowości:
1. Osiniak-Piotrowo 24 szt. na 35 W
2. Wojnowo 44 szt. na 35 W
3. Ukta 64 szt. na 50 W – 3 szt. na 35 W 61 szt.
4. Nowa Ukta 10 szt. na 35 W
5. Ładne Pole 16 szt. – na 35 W
6. Śwignajno Małe 12 szt. na 35 W
7. Wygryny 26 szt. na 35 W
8. Warnowo 6 szt. na 35 W
9. Onufryjewo 15 szt. na 35 W
10. Wejsuny 14 szt. na 35 W
11. Końcewo 15 szt. na 35 W
12. Głodowo 7 szt. – na 35 W
13. Szeroki Bór 7 szt. na 35 W
14. Krzyże 18 szt. na 35 W
15. Karwica 27 szt. na 35 W
16. Gałkowo 16 szt. na 35 W barwa światła ciepła
17. Śwignajno Wielkie 1 szt. na 50 W
18. Iznota 5 szt. na 35 W
RAZEM: 327
zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w: projektach budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 7 do SWZ, projektowanych warunkach umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
3. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiary robót mają charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024, poz. 725 ze zm.). Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Do wskazanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 3-5 Ustawy Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639030,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848367,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848367,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272704077

7.3.3) Ulica: Aleja J. Ch. Szucha 11B lok. H2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848367,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.