Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495177/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00506020/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW PSYCHIATRYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Nowowiejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowowiejska 27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-665
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 221165357
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalnowowiejski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9798071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cc8c76c-2b6e-4fab-8797-7dbade614882
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233527/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/DZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 290346,73 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 283401,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego” w zakresie części nr 1, w związku z przyznaniem Szpitalowi Nowowiejskiemu przez Województwo Mazowieckie dotacji celowej na realizację zadania polegającego na podniesieniu jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień.2. Zamówienie realizowane jest w związku z zawartą z Województwem Mazowieckim Umową Nr W/UMWM-UU/UM/ZD/6696/2024, w ramach realizacji zadań wynikających z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 2151 ze zm.) oraz Wojewódzkim Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022–2025, stanowiącego załącznik do uchwały nr 35/22 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 marca 2022 r. (Rozdział VI, Obszar 3, Cel szczegółowy obszaru 3, Działanie 1), w związku z art. 114 ust. 1 pkt 5 i art.115 ust. 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 799). Województwo udzieliło dotacji celowej na realizację zadania polegającego na podniesieniu jakości udzielonych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 47510,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego” w zakresie części nr 2, w związku z przyznaniem Szpitalowi Nowowiejskiemu przez Województwo Mazowieckie dotacji celowej na realizację zadania polegającego na podniesieniu jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień.2. Zamówienie realizowane jest w związku z zawartą z Województwem Mazowieckim Umową Nr W/UMWM-UU/UM/ZD/6696/2024, w ramach realizacji zadań wynikających z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 2151 ze zm.) oraz Wojewódzkim Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022–2025, stanowiącego załącznik do uchwały nr 35/22 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 marca 2022 r. (Rozdział VI, Obszar 3, Cel szczegółowy obszaru 3, Działanie 1), w związku z art. 114 ust. 1 pkt 5 i art.115 ust. 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 799). Województwo udzieliło dotacji celowej na realizację zadania polegającego na podniesieniu jakości udzielonych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 48930,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego” w zakresie części nr 3, w związku z przyznaniem Szpitalowi Nowowiejskiemu przez Województwo Mazowieckie dotacji celowej na realizację zadania polegającego na podniesieniu jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień.2. Zamówienie realizowane jest w związku z zawartą z Województwem Mazowieckim Umową Nr W/UMWM-UU/UM/ZD/6696/2024, w ramach realizacji zadań wynikających z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 2151 ze zm.) oraz Wojewódzkim Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022–2025, stanowiącego załącznik do uchwały nr 35/22 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 marca 2022 r. (Rozdział VI, Obszar 3, Cel szczegółowy obszaru 3, Działanie 1), w związku z art. 114 ust. 1 pkt 5 i art.115 ust. 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 799). Województwo udzieliło dotacji celowej na realizację zadania polegającego na podniesieniu jakości udzielonych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 186961,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51310,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51310,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51310,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalowiec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521451789
7.3.3) Ulica: Fabryczna 2
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51310,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49376,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59175,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49376,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49376,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-25Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 3, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na to, iż wszystkie złożone w postępowaniu na Część 3 oferty nr 1, 3, 5, 6, 7 i 9 zostały odrzucone (uzasadnienie podstaw faktycznych i prawnych odrzucenia zostało zawarte w treści pisma nr Z/DZP/235/2024 z dnia 22.10.2024 r.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Utworzenie 96 nowych miejsc opieki w Żłobku Publicznym nr 3 przy ul. Klonowej w Bielawie
- Remont pomieszczeń przeznaczonych na pożywkarnię na terenie ODiZZB WIHE - Etap II
- "Zakup wyposażenia, w tym sprzętu i aparatury medycznej do Apteki Szpitalnej w SPZZOZ - Szpital w Iłży"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.