Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadcz. usł. w zakr. przewozu i przechow. pojazdów zajętych oraz przewóz do magaz. Zamaw. innych ruchom. zajętych w drodze czynności wykon przez podległe IAS w Poznaniu jedn. org. wlkp admin. skarb.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadcz. usł. w zakr. przewozu i przechow. pojazdów zajętych oraz przewóz do magaz. Zamaw. innych ruchom. zajętych w drodze czynności wykon przez podległe IAS w Poznaniu jedn. org. wlkp admin. skarb.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7dad61d-9797-47e5-aadc-ee1094890236
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246979/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania pojazdów i przewozu ruchomości zajętych przez podległe IAS w Poznaniu jednostki organizacyjne wlkp. administracji skarbowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania pojazdów zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu jednostki organizacyjne wielkopolskiej administracji skarbowej na terenie powiatu: gnieźnieńskiego, obornickiego, poznańskiego, średzkiego, szamotulskiego, wrzesińskiego, miasta Poznania, chodzieskiego, czarnkowsko trzcianeckiego, pilskiego, wągrowieckiego, złotowskiego, gostyńskiego, grodziskiego, kościańskiego, leszczyńskiego, międzychodzkiego, nowotomyskiego, rawickiego, śremskiego, wolsztyńskiego oraz miasta Leszna.4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 60999,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania pojazdów zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu jednostki organizacyjne wielkopolskiej administracji skarbowej na terenie powiatu: jarocińskiego, kaliskiego, kępińskiego, kolskiego, konińskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego, ostrzeszowskiego, pleszewskiego, słupeckiego, tureckiego, miasta Kalisz i Konin.4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 58743,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie przewozu z usługą przenoszenia, załadunku, rozładunku, przeładunku z pojazdów, naczep, budynków itp. innych ruchomości (z wyłączeniem pojazdów) zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu jednostki organizacyjne wielkopolskiej administracji skarbowej, do magazynów Zamawiającego, których wykaz zawiera załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia na terenie powiatu: gnieźnieńskiego, obornickiego, poznańskiego, średzkiego, szamotulskiego, wrzesińskiego, miasta Poznania, chodzieskiego, czarnkowsko trzcianeckiego, pilskiego, wągrowieckiego, złotowskiego, gostyńskiego, grodziskiego, kościańskiego, leszczyńskiego, międzychodzkiego, nowotomyskiego, rawickiego, śremskiego, wolsztyńskiego oraz miasta Leszna.4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 49428,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.Świadczenie usług w zakresie przewozu z usługą przenoszenia, załadunku, rozładunku, przeładunku z pojazdów, naczep, budynków itp. innych ruchomości (z wyłączeniem pojazdów) zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu jednostki organizacyjne wielkopolskiej administracji skarbowej, do magazynów Zamawiającego, których wykaz zawiera załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia na terenie powiatu: jarocińskiego, kaliskiego, kępińskiego, kolskiego, konińskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego, ostrzeszowskiego, pleszewskiego, słupeckiego, tureckiego, miasta Kalisz i Konin.4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16144,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66761,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87243,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66761,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "A.M. Service" Paweł Cybal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006107762
7.3.3) Ulica: Podgórna
7.3.4) Miejscowość: Karpicko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "A.M. SERVICE" PAWEŁ CYBAL
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "A.M. SERVICE" PAWEŁ CYBAL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66761,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-28 do 2025-11-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ jedyna oferta złożona w tej części podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203946,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "A.M. Service" Paweł Cybal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006107762
7.3.3) Ulica: Podgórna
7.3.4) Miejscowość: Karpicko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-09 do 2025-11-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ jedyna oferta złożona w części nr 4 podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) od dnia 28 .1 0 .2024 r. do dnia 10 .11.2025 r. w zakresie przechowywania pojazdów, które są obecnie przechowywane u innego Wykonawcy w ramach obowiązującej umowy. Pojazdy te będą przewożone przez Wykonawcę, który je dotychczas przechowywał w okresie od dnia 28.10.2024 r. do dnia 0 9 .11.2024
2) od dnia 10 1 1.202 4 r. do dnia 10 .11.2025 w pełnym zakresie przedmiotu umowy, wskazanym w § 1 ust. 1 umowy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja połaci dachowych i stolarki okiennej DPS w Lisówkach.
- Wytworzenie 13 scenariuszy oraz 13 filmów instruktażowych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- "Modernizacja posadzek epoksydowych w zakresie przeciwspadków na Stadionie Miejskim w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 17, noszącego nazwę ENEA STADION"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Biskupicach
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadanie nr 7 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Namysłów
- OBSŁUGA STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NA TERENIE GMINY KOSAKOWO W LATACH 2025-2027
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Zorganizowanie i prowadzenie sezonowych stref płatnego parkowania na terenie Miasta Helu w roku 2025
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- Zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania oraz płatnymi parkingami na terenie Gminy Postomino
więcej: Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.