Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f051ab2a-ee21-4a92-aa30-d47ab338b950
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy Projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f051ab2a-ee21-4a92-aa30-d47ab338b9503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej za pośrednictwem e-mail: zamowienia@zim.uml.lodz.pl. Dokumenty zamówienia dostępne są pod adresem: https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/15762,Rewitalizacja-Obszarowa-Centrum-Lodzi-Projekty-1-8-zakonczenie-zadan-pelnienie-f.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [numeracja zgodna z SWZ]:
13.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
13.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
13.7. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
13.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej np. w treści wiadomości e-mail (lub w treści „Formularza do komunikacji”).
13.9.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
13.10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem e-mail: zamowienia@zim.uml.lodz.pl lub za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
13.10.1.W przypadku załączników, które są zgodnie z Ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13.10.2. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości.
13.10.3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem sprawy: ZIM-DZ.2621.14.2024.
[więcej informacji w SWZ]
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Inwestycji Miejskich, siedziba, Łódź ul. Piotrkowska 175, tel. 42 272 62 80, e-mail: zim@zim.uml.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich.
2) W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail: iod@zim.uml.lodz.pl.
Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej: zim.lodz.bip-e.pl.
3) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich obowiązków kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta Łodzi w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce na podstawie zarządzenia Nr 429/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 3 marca 2022 r. w sprawie powierzenia Zarządowi Inwestycji Miejskich realizacji zadań inwestycyjnych oraz udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Miasta Łodzi jako inwestora zadań inwestycyjnych ze zm. w związku z § 3 statutu Zarządu Inwestycji Miejskich stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXVI/650/16 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie utworzenia i nadania statutu dla jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Inwestycji Miejskich (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 1431 ze zm.), w tym między innymi niniejszego postępowania. (...)
Ciąg dalszy w SWZ, rozdział XV ust. 1 pkt 4 i następne oraz ust. 2 i 3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[numeracja zgodna z SWZ] 2.1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru nad realizacją Robót oraz zarządzanie Przedsięwzięciem pn.: „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”.
2.2. Szczegółowy zakres inwestycji nad którymi Inżynier Kontraktu będzie sprawował nadzór, opisany został w Programach Funkcjonalno-Użytkowych, Koncepcjach Wielobranżowych oraz Dokumentacji Projektowej. Obejmuje on również nadzór nad budową Sieci Monitoringu Miejskiego oraz montażem mebli miejskich. Materiały te stanowią załącznik do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 1 do SWZ) i znajdują się do pobrania pod adresem / https://zarzadinwestycjimiejskic679-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/agnieszkakowalewska_zarzadinwestycjimiejskic679_onmicrosoft_com/ElzaXG8mBIpCghN4kWARDSgBrcuTDz4YkPE19Wdbs26GWg
2.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach Umowy, usługi polegającej na funkcji Inżyniera Kontraktu tj. nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzaniu Przedsięwzięciem pn.: „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”, w zakresie którego realizowane będą:
1) Zadanie 1 – składające się z wszystkich części Zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu 1 tj.:
1. Przebudowa istniejącej zabudowy oraz rozbiórka budynków gospodarczych przy ul Rewolucji 1905r. nr 13 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
2. Przebudowa istniejącej zabudowy przy ul Rewolucji 1905r. nr 15 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
3. Przebudowa istniejącej zabudowy przy ul Rewolucji 1905r. nr 17 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
4. Przebudowa istniejącej zabudowy, w granicach działek przy ul Kilińskiego 36 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
5. Przebudowa istniejącej zabudowy w granicach działki przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 31 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną wyłącznie w zakresie opracowywanej dokumentacji projektowej.
6. Przebudowa istniejącej zabudowy w granicach działki przy ul. Wschodniej 45 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
2) Zadanie 2 – składające się z części Zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu 4 tj.:
1. Przebudowa istniejącej zabudowy przy ul. Wschodniej 35 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
2. Przebudowa istniejącej zabudowy, w granicach działki przy ul. Północnej 7 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
3. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków przy ul. Zachodniej 56 w Łodzi, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
3) Zadanie 3 – składające się z części Zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu 5 tj.:
1. Przebudowa i remont budynków przy ul. Piotrkowskiej 118 wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną i rozbiórkami
2. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z adaptacją do nowych funkcji budynków przy ul. Sienkiewicza 63, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
3. Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków na podstawie PFU wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 61a
4. Budowa drogi łączącej ul. Nawrot z Placem Komuny Paryskiej – Zadanie nr 2 wg. PFU, wraz z infrastrukturą techniczną i meblami miejskimi
4) Zadanie 4 – składające się z części Zadań inwestycyjnych wchodzących w skład Projektu 7 tj.:
1. Remont konserwatorski i przebudowa lokali mieszkalnych, w tym wprowadzenie funkcji mieszkania chronionego w kamienicy usytuowanej w Łodzi przy ul. Mielczarskiego 22 wraz z zagospodarowaniem podwórka
Ponadto w zakresie ośmiu projektów ROCŁ zadaniem Inżyniera Kontraktu będzie nadzór nad usuwaniem usterek i realizacją wykonawstwa zastępczego w ramach inwestycji, dla których Wykonawca uchyla się od realizacji swoich podstawowych obowiązków. Lista zadań zrealizowanych w ramach projektów dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://rewitalizacja.uml.lodz.pl/rewitalizacja/wybrane-projekty-rewitalizacji/rewitalizacja-obszarowa-centrum-lodzi-projekty-1-8/
UWAGA!!!
Przedsięwzięcie jest w trakcie realizacji – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje nadzór nad już trwającymi zadaniami inwestycyjnymi, zarówno w zakresie opracowania dokumentacji projektowej jak i robotami budowlanymi oraz inwestycjami zakończonymi w zakresie nadzoru nad usuwaniem usterek.
Wykonawca obligatoryjnie wykorzysta dokumenty wytworzone w trakcie dotychczasowego sposobu rozliczania inwestycji tj.: Harmonogramy rzeczowo – finansowe (wraz z harmonogramem danego projektu stanowiącym podsumowanie wszystkich harmonogramów rzeczowo-finansowych), załączniki do faktury: specyfikacje kosztów kwalifikowalnych oraz niekwalifikowalnych podzielonych na odpowiednie komponenty pomocy publicznej, itp.
Ciąg dalszy w SWZ, rozdział I pkt 2.4.
2.5. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w Rozdziale I pkt 2 SWZ, Załączniku nr 1 do SWZ – uzupełnienie Opisu przedmiotu zamówienia (opis stanu zaawansowania zadań inwestycyjnych, dokumentacja projektowa dla zadań niezakończonych) oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Eksperta ds. rozliczeń
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
[numeracja zgodna z SWZ]:3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
3.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4.zdolności technicznej lub zawodowej
3.4.1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
3.4.1.1. Przedstawiciel Inżyniera Kontraktu
Przedstawiciel Inżyniera Kontraktu - osoba uprawniona do składania i przyjmowania oświadczeń woli oraz oświadczeń wiedzy w imieniu i na rzecz Inżyniera Kontraktu.
UWAGA:
Dopuszcza się, aby stanowisko przedstawiciela Inżyniera Kontraktu i Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu pełniła ta sama osoba, jeśli posiada wymagane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje dla spełnienia warunku określonego w pkt 3.4.1.1 i 3.4.1.2.
3.4.1.2. Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu:
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
Doświadczenie zawodowe:
a) minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu i zarządzaniu projektami inwestycyjnymi,
oraz
b) minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru lub/i w kierowaniu robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
tj. łącznie minimum 10 lat.
3.4.1.3. Inspektor nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej:
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
Doświadczenie zawodowe: minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub w pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności drogowej.
3.4.1.4. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (wymagane 3 osoby):
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Doświadczenie zawodowe: minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub w pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
3.4.1.5. Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru bez ograniczeń;
Doświadczenie zawodowe: minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub w pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
UWAGA:
Dopuszcza się, aby stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych pełniła ta sama osoba, jeśli posiada wymagane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje.
3.4.1.6. Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Doświadczenie zawodowe: minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
3.4.1.7. Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń telekomunikacyjnych:
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
Doświadczenie zawodowe: minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
UWAGA:
Dopuszcza się, aby stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych pełniła ta sama osoba, jeśli posiada wymagane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje.
3.4.1.8. .Inspektor ds. nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej spełniający warunki określone w art. 37c ust.1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1292),
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej spełniający warunki określone w art. 37c ust.1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
Doświadczenie zawodowe: minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu / nadzorowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
3.4.1.9. Inspektor ds. Geodezji:
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych wymagane ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne
Doświadczenie zawodowe: minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.
3.4.1.10. Inspektor ds. terenów zieleni
Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe rolnicze, ogrodnicze, leśne, ochrony środowiska lub pokrewne lub wykształcenie wyższe inżynierskie rolnicze, ogrodnicze, leśne, ochrony środowiska lub pokrewne lub technik rolnictwa, ogrodnictwa, leśnictwa, ochrony środowiska lub pokrewne
Doświadczenie zawodowe: minimum 2-letnie doświadczenie w nadzorze / kierowaniu robotami przy pielęgnacji lub realizacji terenów zielonych.
3.4.1.11. Inspektor BHP i ppoż.
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia Inspektora ds. BHP i ppoż.
Doświadczenie zawodowe: min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora ds. BHP i ppoż.
3.4.1.12. Inspektor ds. materiałowych - technolog:
Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe techniczne, budownictwo lądowe.
Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata doświadczenia zawodowego w badaniu materiałów budowlanych przy realizacji robót drogowych
3.4.1.13. Radca Prawny:
Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe prawnicze
Doświadczenie zawodowe: min. 3 letnie doświadczenie w zakresie doradztwa w obszarze zamówień publicznych, prawidłowości realizacji umów zawierających zewnętrzne źródła finansowania
3.4.1.14. Ekspert ds. rozliczeń:
Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie techniczne lub ekonomiczne (wyższe lub średnie).
Doświadczenie zawodowe: min. 5 lat doświadczenia w rozliczaniu inwestycji, w tym minimum dwóch projektów inwestycyjnych finansowanych lub współfinasowanych z zewnętrznych źródeł dla których instytucja finansująca prowadziła kontrolę prawidłowości realizacji inwestycji i wydatkowania przyznanych środków.
3.4.1.15. Specjalista do nadzoru nad projektem zadania inwestycyjnego:
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 3 lata doświadczenia w projektowaniu i/lub pełnieniu nadzoru nad realizacją inwestycji.
3.4.2. Uprawnienia o których mowa w pkt 3.4.1. powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej jako „ustawa Pb”) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do projektowania i pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
[więcej informacji w SWZ]
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg zał. nr 10 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 11 do SWZ (wzór),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Wykaz doświadczenia Przedstawiciela Inżyniera kontraktu, który będzie realizował zamówienie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZb )Wykaz doświadczenia Eksperta ds. rozliczeń, który będzie realizował zamówienie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ.
c) Wykaz doświadczenia Inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej, który będzie realizował zamówienie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ
d) Wykaz doświadczenia Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie realizował zamówienie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 16 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg zał. nr 7 do SWZ (wzór).
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Dot. Sekcji II pkt 2.14.)Inwestycja dotyczy projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020:
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 7,5 ha ograniczony ulicami: Wschodnią, Rewolucji 1905 r., Kilińskiego, Jaracza wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.” - WND-RPLD.06.03.03-10-0002/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2” - WND-RPLD.06.03.01-10-0003/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 32,5 ha ograniczony ulicami: Zachodnią, Podrzeczną, Stary Rynek, Wolborską, Franciszkańską, Północną, Wschodnią, Rewolucji 1905 r., Próchnika wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.”- WND-RPLD.06.03.03-10-0001/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 5” - WND-RPLD.06.03.01-10-0001/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 14 ha ograniczony ulicami: Ogrodową, Gdańską, Legionów, Cmentarną wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.” - WND-RPLD.06.03.03-10-0004/17
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 7 ha ograniczony ulicami: Ogrodową, Zachodnią, Legionów, Gdańską wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.” - WND-RPLD.06.03.03-10-0003/17
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/15762,Rewitalizacja-Obszarowa-Centrum-Lodzi-Projekty-1-8-zakonczenie-zadan-pelnienie-f.html
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.