Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525104/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00540804/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i wyposażenie żłobka w miejscowości Wielgie, gm. Wielgie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielgie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starowiejska, 8
1.5.2.) Miejscowość: Wielgie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-603
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0542897380
1.5.8.) Numer faksu: 0542897795
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wielgie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i wyposażenie żłobka w miejscowości Wielgie, gm. Wielgie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4aca97b-44a8-4945-9181-f87c10632657
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039187/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa i wyposażenie żłobka w miejscowości Wielgie, gm. Wielgie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w związku z uczestniczeniem w realizacji projektu FERS współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSR.271.13.2024.KG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji powstanie budynek, który będzie pełnił funkcję żłobka dwuoddziałowego. Wejście główne zaprojektowano od strony południowej i zadaszono przeszklonym daszkiem systemowym. Przy wejściu głównym do budynku zaprojektowano wyprofilowaną nawierzchnię utwardzoną umożliwiającą wygodny podjazd wózkami do budynku.
Po wejściu do budynku zlokalizowano duży przedsionek, w którym przewidziano miejsce na pozostawione wózki dziecięce. Z przedsionka zaprojektowano wejście do doświetlonej światłem dziennym szatni dla dzieci. W szatni zaprojektowano przewijaki umożliwiające rozebranie dzieci młodszych, oraz szafki z ławkami dla dzieci starszych. Szatnię zaprojektowano jako przejściową z wyjściem na komunikację ogólną.
Blisko strefy wejściowej zlokalizowano mniejszą salę zajęć (pom. 04) dla 10 dzieci. Zapewniono doskonałe doświetlenie światłem dziennych, ponieważ sala zlokalizowana jest od strony południowej i zachodniej. Zaprojektowano duże okna oraz drzwi przeszklone z wyjściem bezpośrednio na zewnątrz budynku. Przy Sali zajęć zlokalizowano łazienkę dla dzieci ( pom. 06), z częściowo przeszklonymi drzwiami co zapewnia podgląd opiekunom, W łazience zaprojektowano dwie dziecięce kabiny ustępowe, brodzik najazdowy, trzy umywalki dziecięce, oraz stanowisko z wanienką i przewijakiem dla dzieci małych. W łazience zapewniono także miejsce do przechowywania nocników w szafie.
Z Sali zajęć zapewniono także bezpośredni dostęp do wydzielonej sali pobytu (pom.05) w której zlokalizowano łóżeczka dziecięce (10 szt.) do leżakowania i snu. Pomieszczenie oddzielono całkowicie przeszklonymi drzwiami zapewniającymi wgląd do Sali.
Drugą salę pobytu dla 14 dzieci, wraz z towarzyszącymi pomieszczeniami Sali pobytu do leżakowania(pom.14), oraz łazienką (pom.15) zlokalizowano w głębi korytarza, od strony północno zachodniej. Zapewniono doświetlenie światłem dziennym w sposób ponadnormatywny. Z przeprowadzonej analizy nasłonecznienia wynika że zapewniono bezpośrednie doświetlenie promieniami słonecznymi w dniach równonocy przez ponad 3 godziny, między 8.00 -16.00.
Na terenie żłobka zaprojektowano również pomieszczenia wc dla personelu : wc dla osób niepełnosprawnych, pełniące również funkcję wc damskiego (pom.11), oraz wc męski wraz z przedsionkiem (pom.09 i 10). Zaprojektowano również pomieszczenie porządkowe (pom. 12), oraz magazyn (pom.07).
Dla pracowników zaprojektowano pomieszczenie socjalne (pom.16), oraz pomieszczenie biurowe (17).
W żłobku zaprojektowano także pomieszczenie kuchni kateringowej (pom. 18), a przy niej wydzieloną zmywalnię (pom.20), oraz pomieszczenie na odpadki z dostępem z zewnątrz (pom.21). Dostarczanie posiłków na teren żłobka będzie odbywać się z kuchni istniejącej na terenie szkoły poprzez istniejący łącznik i przedsionek dostaw. W pomieszczeniu kuchni zaprojektowano blaty robocze, lodówki, oraz strefę do wydawania posiłków. Przewidziano również zakup wyposażenia żłobka jak również wyposażenia do prowadzenia zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45442100-8 - Roboty malarskie
45262310-7 - Zbrojenie
45410000-4 - Tynkowanie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2934903,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4481010,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2934903,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa JANBUD Andrzej Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931163659
7.3.3) Ulica: 15 Sierpnia 17
7.3.4) Miejscowość: Tłuchowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-605
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU " JANBUD" ANDRZEJ JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FHU " JANBUD" ANDRZEJ JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2934903,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI WIELGIE
więcej: przetargi WIELGIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.