eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielgieBudowa i wyposażenie żłobka w miejscowości Wielgie, gm. Wielgie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i wyposażenie żłobka w miejscowości Wielgie, gm. Wielgie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielgie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starowiejska, 8

1.5.2.) Miejscowość: Wielgie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-603

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0542897380

1.5.8.) Numer faksu: 0542897795

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wielgie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i wyposażenie żłobka w miejscowości Wielgie, gm. Wielgie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4aca97b-44a8-4945-9181-f87c10632657

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039187/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa i wyposażenie żłobka w miejscowości Wielgie, gm. Wielgie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w związku z uczestniczeniem w realizacji projektu FERS współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GSR.271.13.2024.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji powstanie budynek, który będzie pełnił funkcję żłobka dwuoddziałowego. Wejście główne zaprojektowano od strony południowej i zadaszono przeszklonym daszkiem systemowym. Przy wejściu głównym do budynku zaprojektowano wyprofilowaną nawierzchnię utwardzoną umożliwiającą wygodny podjazd wózkami do budynku.
Po wejściu do budynku zlokalizowano duży przedsionek, w którym przewidziano miejsce na pozostawione wózki dziecięce. Z przedsionka zaprojektowano wejście do doświetlonej światłem dziennym szatni dla dzieci. W szatni zaprojektowano przewijaki umożliwiające rozebranie dzieci młodszych, oraz szafki z ławkami dla dzieci starszych. Szatnię zaprojektowano jako przejściową z wyjściem na komunikację ogólną.
Blisko strefy wejściowej zlokalizowano mniejszą salę zajęć (pom. 04) dla 10 dzieci. Zapewniono doskonałe doświetlenie światłem dziennych, ponieważ sala zlokalizowana jest od strony południowej i zachodniej. Zaprojektowano duże okna oraz drzwi przeszklone z wyjściem bezpośrednio na zewnątrz budynku. Przy Sali zajęć zlokalizowano łazienkę dla dzieci ( pom. 06), z częściowo przeszklonymi drzwiami co zapewnia podgląd opiekunom, W łazience zaprojektowano dwie dziecięce kabiny ustępowe, brodzik najazdowy, trzy umywalki dziecięce, oraz stanowisko z wanienką i przewijakiem dla dzieci małych. W łazience zapewniono także miejsce do przechowywania nocników w szafie.
Z Sali zajęć zapewniono także bezpośredni dostęp do wydzielonej sali pobytu (pom.05) w której zlokalizowano łóżeczka dziecięce (10 szt.) do leżakowania i snu. Pomieszczenie oddzielono całkowicie przeszklonymi drzwiami zapewniającymi wgląd do Sali.
Drugą salę pobytu dla 14 dzieci, wraz z towarzyszącymi pomieszczeniami Sali pobytu do leżakowania(pom.14), oraz łazienką (pom.15) zlokalizowano w głębi korytarza, od strony północno zachodniej. Zapewniono doświetlenie światłem dziennym w sposób ponadnormatywny. Z przeprowadzonej analizy nasłonecznienia wynika że zapewniono bezpośrednie doświetlenie promieniami słonecznymi w dniach równonocy przez ponad 3 godziny, między 8.00 -16.00.
Na terenie żłobka zaprojektowano również pomieszczenia wc dla personelu : wc dla osób niepełnosprawnych, pełniące również funkcję wc damskiego (pom.11), oraz wc męski wraz z przedsionkiem (pom.09 i 10). Zaprojektowano również pomieszczenie porządkowe (pom. 12), oraz magazyn (pom.07).
Dla pracowników zaprojektowano pomieszczenie socjalne (pom.16), oraz pomieszczenie biurowe (17).
W żłobku zaprojektowano także pomieszczenie kuchni kateringowej (pom. 18), a przy niej wydzieloną zmywalnię (pom.20), oraz pomieszczenie na odpadki z dostępem z zewnątrz (pom.21). Dostarczanie posiłków na teren żłobka będzie odbywać się z kuchni istniejącej na terenie szkoły poprzez istniejący łącznik i przedsionek dostaw. W pomieszczeniu kuchni zaprojektowano blaty robocze, lodówki, oraz strefę do wydawania posiłków. Przewidziano również zakup wyposażenia żłobka jak również wyposażenia do prowadzenia zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45442100-8 - Roboty malarskie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2934903,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4481010,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2934903,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa JANBUD Andrzej Jankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931163659

7.3.3) Ulica: 15 Sierpnia 17

7.3.4) Miejscowość: Tłuchowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-605

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2934903,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.