eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uchanie" Remont dróg gminnych na terenie gminy Uchanie"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Remont dróg gminnych na terenie gminy Uchanie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UCHANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Uchanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-510

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846577266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uchanie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uguchanie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbb7a0c6-b389-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Remont dróg gminnych na terenie gminy Uchanie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbb7a0c6-b389-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg na terenie Gminy Uchanie w miejscowościach:
Rozkoszówka – nr drogi 111031L, działka nr 1 obręb ewidencyjny Rozkoszówka długość odcinka 97 mb.
Rozkoszówka – nr drogi 111013L, działka nr 451/1 obręb ewidencyjny Rozkoszówka, długość odcinka 336 mb.
Gliniska – nr drogi 111016L, działka nr 442 obręb ewidencyjny Gliniska, długość odcinka 200 mb.
Uchanie - 111029L, działka nr 300 obręb ewidencyjny Uchanie, długość odcinka 116 mb.
Uchanie – 111023L, działka nr 247 obręb ewidencyjny Uchanie, długość odcinka 84 mb.
Łuszczów Kolonia -111039L, działka nr 98 obręb ewidencyjny Łuszczów Kolonia, długość odcinka 297 mb.
Jarosławiec- 111006L, działka nr 272 obręb ewidencyjny Jarosławiec, długość odcinka 173 mb.
Jarosławiec – 111006L, działka nr 272 obręb ewidencyjny Jarosławiec, długość odcinka 346 mb.
Marysin – 111042L, działka nr 22/1 obręb ewidencyjny Marysin, długość odcinka 925 mb. (Podczas wykonania remontu należy przeprowadzić badania archeologiczne polegające na stałej obserwacji realizowanych przez uprawnionego archeologa (tzw. Nadzór archeologiczny), na długości odcinka drogi stycznej ze stanowiskiem archeologicznym.) Zgodnie z pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie, Delegatura w Zamościu, ul. Staszica 29, 22-400 Zamość, z dnia 13 grudnia 2023 r. znak:IN.III.5183.252.1.2023.
Aurelin- 105030L, działka nr 121 obręb ewidencyjny Aurelin, długość odcinka 500 mb.
Teratyn -111007L, działka nr 404 obręb ewidencyjny Teratyn, długość odcinka 200 mb.

Szczegółowy zakres przedstawiają przedmiary robót.
Nawierzchnie dróg znajdują się w złym stanie technicznym, Posiadają liczne nierówności oraz
Ubytki. Pobocza wymagają odsłonięcia krawędzi jezdni.
Planowany remont mieści się w całości w granicach pasa drogowego.
Zaplanowano wyrównanie istniejących ubytków z jezdni masą z betonu asfaltowego
następnie wykonanie nowej warstwy ścieralnej oraz uporządkowanie poboczy.
Wykonawca podczas wykonywania zadania w przypadku różnicy wysokości przy zjazdach
indywidualnych odtworzy je przy pomocy kruszywa do stanu użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145958,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2291112,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145958,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9191508658

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1191508658

7.3.3) Ulica: Grabowiecka 18b

7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1145958,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.