eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały DunajecZakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Gminy Biały Dunajec



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Gminy Biały Dunajec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁY DUNAJEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 312

1.5.2.) Miejscowość: Biały Dunajec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-425

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 795 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialydunajec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Gminy Biały Dunajec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ef835e-f79d-449c-80a8-63150ab7ce7f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069900/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie współfinansowane jest z Programu „Cyberbezpieczny samorząd”, w ramach środków z FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015271

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015271

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
• w zakresie przedmiotu zamówienia:
Sebastian Stala, Informatyk Urzędu Gminy Biały Dunajec, tel. 18 207 95 31
• w zakresie procedury przetargowej:
Adam Kułach, Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych, tel. 18 207 95 21
Adam Matyga, Inspektor ds. Inwestycji i Zamówień Publicznych, tel. 18 207 95 21
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015271
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowy opis zawarty jest SWZ (XIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera rozdział II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera rozdział II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.21.2024.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd w ramach następującej części:
Część nr 1
- Rozbudowa systemu BACKUP
- AV- system bezpieczeństwa – 1 szt.
- Zasilacz awaryjny UPS – 1szt.
- Serwer – 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32400000-7 - Sieci

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

32422000-7 - Elementy składowe sieci

48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd w ramach następującej części:
Część nr 2
- Przełączniki sieciowe – 2 szt.
- UTM – 1 szt.
- Wznowienie UTM – 1 szt.
- Ochrona poczty elektronicznej (wznowienie)

4.2.6.) Główny kod CPV: 48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32400000-7 - Sieci

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

32422000-7 - Elementy składowe sieci

48820000-2 - Serwery

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w tym zakresie stawia następujący warunek:
a) Warunek dla Część I
W ramach zdolności technicznej lub zawodowej Zrealizowanie minimum 2 dostaw obejmujących dostawę sprzętu lub oprogramowania związanego z cyberbezpieczeństwem na rzecz JST o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych brutto), nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
b) Warunek dla Część II
W ramach zdolności technicznej lub zawodowej Zrealizowanie minimum 2 dostaw obejmujących dostawę sprzętu lub oprogramowania związanego z cyberbezpieczeństwem na rzecz JST o wartości minimum 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy dostarczają poszczególni wykonawcy.
5. Z godnie z art. 106 ustawy PZP, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia.
5.1. Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych dla Części I
1. AV - system bezpieczeństwa
1.1 Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 oraz usługi związane z cyberbezpieczeństwem dla producenta systemu lub autoryzowanego dystrybutora producenta
1.2 Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
2. Serwer - typ 1
2.1. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO14001:2015 oraz PN-ISO/IEC, 27001:2014, PN-EN ISO 50001:2018 lub nowsze na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis,
2.2. Deklaracja zgodności CE
3. Serwer - typ 2
3.1. PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO14001:2015,45001:2024 oraz PN-ISO/IEC 27001:2017 lub nowsze na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis, Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu
3.2. Certyfikat PN-EN ISO 50001:2018
3.3. Dokument potwierdzający, że oferowany model serwera znajduje się na liście Windows Serwer Catalog i posiada status Certified for Windows dla systemów Windows Server 2022, wymagany wydruk ze strony https://www.windowsservercatalog.com
3.4. Deklaracja zgodności CE
5.2. Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych dla Części II
1. UTM
1.1. Certyfikaty dwóch inżynierów z aktualnym certyfikatem producenta oferowanego rozwiązania (jeżeli producent oferowanego rozwiązania stosuje stopniowy system certyfikacji to co najmniej jeden z inżynierów musi posiadać najwyższy stopień certyfikacji) oraz
1.2. ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych.
2. Wznowienie UTM
2.1. Certyfikaty dwóch inżynierów z aktualnym certyfikatem producenta oferowanego rozwiązania (jeżeli producent oferowanego rozwiązania stosuje stopniowy system certyfikacji to co najmniej jeden z inżynierów musi posiadać najwyższy stopień certyfikacji) oraz
2.2. ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych.
6. Przedmiotowe środków dowodowe, o których mowa powyżej składa się w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
7. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy
na podstawie art. 125 ust.1 PZP
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5. Z godnie z art. 106 ustawy PZP, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia.
5.1. Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych dla Części I
1. AV - system bezpieczeństwa
1.1 Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 oraz usługi związane z cyberbezpieczeństwem dla producenta systemu lub autoryzowanego dystrybutora producenta
1.2 Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
2. Serwer - typ 1
2.1. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO14001:2015 oraz PN-ISO/IEC, 27001:2014, PN-EN ISO 50001:2018 lub nowsze na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis,
2.2. Deklaracja zgodności CE
3. Serwer - typ 2
3.1. PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO14001:2015,45001:2024 oraz PN-ISO/IEC 27001:2017 lub nowsze na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis, Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu
3.2. Certyfikat PN-EN ISO 50001:2018
3.3. Dokument potwierdzający, że oferowany model serwera znajduje się na liście Windows Serwer Catalog i posiada status Certified for Windows dla systemów Windows Server 2022, wymagany wydruk ze strony https://www.windowsservercatalog.com
3.4. Deklaracja zgodności CE
5.2. Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych dla Części II
1. UTM
1.1. Certyfikaty dwóch inżynierów z aktualnym certyfikatem producenta oferowanego rozwiązania (jeżeli producent oferowanego rozwiązania stosuje stopniowy system certyfikacji to co najmniej jeden z inżynierów musi posiadać najwyższy stopień certyfikacji) oraz
1.2. ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych.
2. Wznowienie UTM
2.1. Certyfikaty dwóch inżynierów z aktualnym certyfikatem producenta oferowanego rozwiązania (jeżeli producent oferowanego rozwiązania stosuje stopniowy system certyfikacji to co najmniej jeden z inżynierów musi posiadać najwyższy stopień certyfikacji) oraz
2.2. ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

6. Przedmiotowe środków dowodowe, o których mowa powyżej składa się w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
7. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1.1. Składając ofertę na część nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych);
1.2. Składając ofertę na część nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015271

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.