Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie koncepcji, wykonanie oraz wdrożenie serwisów internetowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego Wrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie koncepcji, wykonanie oraz wdrożenie serwisów internetowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego Wrocławia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd74cac-2838-4c2a-bc7d-8053b040cccc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044609/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.72 Opracowanie koncepcji, wykonanie oraz wdrożenie serwisów internetowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego Wrocławia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.wroclaw.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Specyfikacja Warunków Zamówienia w dziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/87/2024/WPM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, wykonanie oraz wdrożenie serwisów internetowych: Serwis Landing Page’owy,
www.visitwroclaw.eu oraz www.krasnale.pl wraz z funkcjonalnością chatbota, z migracją danych, wykonaniem testów, przeprowadzeniem podstawowych szkoleń oraz zapewnieniem obsługi serwisów po wdrożeniu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.2. Dostarczenia, wdrożenia i utrzymania Serwisów, zgodnie z wymaganiami oraz w określonych terminach w poszczególnych etapach obejmujących:
Etap I – opracowanie koncepcji Serwisów - w ramach którego Wykonawca zrealizuje w szczególności:
a) przeprowadzenie warsztatów koncepcyjnych,
b) przedstawienie szablonów makiet dla desktop, mobile, widoku tabletu,
c) przeprowadzenie testów funkcjonalnych makiet,
d) dostarczenie raportu z testów funkcjonalnych makiet;
e) przedstawienie raportu z warsztatów koncepcyjnych;
Etap II – opracowanie projektów Serwisów – w ramach którego Wykonawca zrealizuje w szczególności: przedstawienie projektów graficznych Serwisów,
Etap III – wdrożenie serwisów i utrzymanie po wdrożeniu – w ramach którego Wykonawca zrealizuje w szczególności:
a) Wykonanie Serwisów zgodnie z projektami i wymaganiami technicznymi,
b) Wykonanie testów funkcjonalnych i wydajnościowych,
c) Przeprowadzenia szkolenia z obsługi serwisów,
d) Uruchomienie Serwisów
4.2.6.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Kryterium Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 19
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 5. Zatrudnienie osób wykluczonych - kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
w zakresie wiedzy i doświadczenia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej:1) dwie usługi na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł (brutto) każda, na rzecz jednego Zamawiającego, które to zamówienie polegało co najmniej na stworzeniu serwisu internetowego obejmującego co najmniej następujące funkcjonalności (każdy serwis osobno):
a) został stworzony przy użyciu ogólnodostępnego darmowego systemu CMS: Word Press;
b) posiada minimum 2 wersje językowe;
c) posiada wersję responsywną RWD
d) posiada co najmniej następujące funkcjonalności: Aktualności / Blog, Formularze kontaktowe, Mapy Google.
2) Dwie usługi polegające na świadczeniu stałej obsługi technicznej minimum 2 serwisów internetowych opartych o CMS WordPress, na rzecz jednego Zamawiającego, z których każde zamówienie obejmowało łącznie następujące obszary:
a) optymalizacja strony internetowej pod kątem szybkości ładowania mająca na celu poprawę wydajności;
b) dostępu do wsparcia technicznego w przypadku awarii portalu, rozwiązywania wad i problemów według ustalonego SLA;
c) rozwój oprogramowania poprzez dokonywanie zmian w serwisach www, modyfikacji istniejących;
d) dbanie o aktualizacje oprogramowania witryny (silnika strony, zainstalowanych wtyczek, itp.)
e) usługi bazodanowe - tworzenie i modyfikowanie baz MySQL
3) dwie usługi polegające na świadczeniu stałej obsługi technicznej minimum 1 serwisu internetowego na rzecz jednego Zamawiającego, z których każde obejmowało łącznie następujące obszary:
a) projektowanie i wdrażanie nowych grafik na potrzeby portalu internetowego, w tym banerów reklamowych, ilustracji oraz innych elementów graficznych na stronę internetową;
b) przeprowadzanie szkoleń dla zespołu Zamawiającego, dotyczących obsługi oraz aktualizacji portalu internetowego, jak również wdrażanych narzędzi i rozwiązań
c) bieżącego monitorowania statystyk oraz przygotowywanie co miesięcznych raportów.
4) jedna usługa polegające na utrzymania co najmniej jednego serwisu internetowego, który jest hostowany w infrastrukturze chmurowej Amazon Web Services (AWS) obejmujące zarządzanie oraz utrzymanie środowisk chmurowych w AWS, obejmujące w szczególności:
a) konfigurację i zarządzanie usługami AWS, takimi jak EC2, S3, RDS, CloudFront, Route 53, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych,
b) zapewnienie skalowalności, bezpieczeństwa i wysokiej dostępności serwisów internetowych,
c) optymalizację kosztów oraz monitorowanie wydajności zasobów AWS
d) wykonywanie kopii bezpieczeństwa
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone w załączniku 1 do SWZ - projekcie umowy (par.16)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umw l
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.