eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyRozbudowa sieci drogowej na terenie gminy Puławy - Program Inwestycji Strategicznych "Polski Ład"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci drogowej na terenie gminy Puławy – Program Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e9ab4df-4998-49e1-8dec-f9919ac7ae9a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci drogowej na terenie gminy Puławy – Program Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9ab4df-4998-49e1-8dec-f9919ac7ae9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026896/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa sieci drogowej na terenie gminy Puławy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408284

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Budowa drogi gminnej nr 107493L od km 0+001,50 do km 0+508,50 w miejscowości Łęka”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty pomiarowe;
b) usunięcie drzew i krzewów;
c) roboty rozbiórkowe;
d) roboty ziemne;
e) wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
- warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa– gr. 15 cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
f) wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm oraz mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm;
g) wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10cm i szer. 0,75m;
h) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej i energetycznej;
i) wykonanie oznakowania drogowego pionowego;
j) plantowanie i humusowanie gruntu.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1.1 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB);
c) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1017806,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia – „Budowa drogi gminnej - ul. Adamówka w miejscowości Góra Puławska”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę obejmuje budowę drogi gminnej na odcinku od km 0+002,76 do km 0+305,27 szerokości 5,00 m wraz z chodnikiem szer. 2,00 m i kanalizacją deszczową, w tym m.in.:
a) roboty przygotowawcze;
b) roboty rozbiórkowe;
c) roboty ziemne;
d) karczowanie drzew i krzewów;
e) wykonanie odwodnienia drogi – budowa kanalizacji deszczowej;
f) zabezpieczenie istniejących linii kablowych nn 0,40 kV, przebudowa istniejących słupów oświetlenia drogowego;
g) budowa oświetlenia dedykowanego przejść dla pieszych;
h) wykonanie konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem – gr. 30 cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
- ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30cm na ławie z betonu;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4cm;
i) regulacja wysokościowa studzienek;
j) wykonanie drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm;
k) wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki betonowej gr.
8 cm ;
l) wykonanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego;
m) plantowanie i humusowanie gruntu.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1.2 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
c) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1724191,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 zamówienia – „Rozbudowa i budowa dróg gminnych w Gołębiu wraz z budową i przebudową infrastruktury w zakresie rozbudowy drogi gminnej Nr 107484L ul. Folwarki – etap 1”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej na odcinku od km 0+003,34 do km 0+709,60 wraz z wykonaniem chodników, kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego oraz włączeniem w ul. Żuławy, w tym m.in.:
a) roboty przygotowawcze;
b) roboty rozbiórkowe i demontażowe;
c) roboty ziemne;
d) przebudowa sieci wodociągowej;
e) przebudowa i budowa sieci oświetlenia drogowego;
f) budowa kanalizacji deszczowej (zlewnia 1) wraz z budową zbiornika retencyjnego i przepompownią wód deszczowych;
g) regulacja wysokościowa urządzeń obcych;
h) przebudowa zatoki parkingowej;
i) wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
- ustawienie krawężników;
- warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem – gr. 30cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 8 cm;
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
j) wykonanie drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowe gr. 6 cm na podbudowie z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2;
k) wykonanie oświetlenia dedykowanego przejść dla pieszych;
l) wykonanie zjazdów do nieruchomości z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;
m) roboty wykończeniowe;
n) wykonania oznakowania pionowego i poziomego.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zastosowanie opraw oświetlenia z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” oraz sterownikami pozwalającymi na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem wybudowanego oświetlenia w systemie posiadanym przez Zamawiającego;
System sterowania oświetleniem posiadany przez Zamawiającego charakteryzuje się następującymi właściwościami i parametrami:
Sterowanie, komunikacja i warstwa informatyczna
- Zasilacze opraw muszą posiadać interfejs DALI lub 1-10V pozwalający na dynamicznie obniżanie mocy oprawy, a tym samym strumienia świetlnego oprawy. Sterownik oprawy musi mieć możliwość przekazywania informacji na temat parametrów pracy oprawy oraz komunikatów o błędach / awariach, musi być wyposażone w interfejs DALI lub 1-10V do sterowania oprawami,
- komunikacja pomiędzy sterownikami a systemem odbywa się dwukierunkowo umożliwiając sterowanie oraz zdalny odczyt parametrów oprawy,
- sterowniki opraw muszą mieć połączenie z Internetem poprzez centralne urządzenia typu hub,
- topologia bezprzewodowego połączenia sterowników opraw z urządzeniami typu hub musi być topologią Mesh, a uszkodzenie jednego z urządzeń nie może wpływać na pracę pozostałych,
- sieć bezprzewodowa łącząca urządzenia musi dynamicznie rekonfigurować połączenie pomiędzy poszczególnymi urządzeniami,
- komunikacja pomiędzy sterownikami opraw, a urządzeniami typu hub musi odbywać się bezprzewodowo, w ramach prac nie będzie doprowadzane okablowanie do opraw/punktów oświetleniowych ani też nie jest możliwe wykorzystanie nieużytych przewodów/kabli, jeśli takie są doprowadzone do punktu oświetlenia/oprawy,
- komunikacja pomiędzy HUB a serwerami w chmurze powinna odbywać się z wykorzystaniem odpowiedniego, otwartego protokołu komunikacyjnego (np. HTTP 1.1, XMPP),
- interfejs użytkownika musi posiadać dwustopniowy mechanizm uwierzytelniania, zabezpieczający przed nieuprawnionym dostępem (2FA),
- każde urządzenie powinno posiadać interfejs w systemie sterowania, pozwalający na wyświetlanie i analizę informacji o parametrach i stanie określonego urządzenia (oprawy oświetleniowej), oraz umożliwiający sterowanie daną oprawą,
- kontrolery powinny być wyposażone w przekaźnik, dzięki któremu możliwe jest rozłączenie zasilania w czasie, gdy oprawa jest wyłączona, zwiększając w ten sposób żywotność komponentów i ograniczając pobór energii. Zastosowany przekaźnik powinien umożliwiać zredukowanie prądu rozruchu poprzez załączanie napięcia zasilania, gdy przechodzi ono przez "0".
Wymagania dla urządzeń zdalnych

Parametry sterownika oprawy:
- Zasilanie kontrolerów 230/50Hz,
- możliwość podłączenia zewnętrznych czujników (w kontrolerze dostępne złącza cyfrowe),
- sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu włączenia opraw,
- sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu ściemnienia oprawy poprzez wykorzystanie sygnału sterującego 0-10V lub DALI,
- sterownik powinien umożliwiać płynną zmianę poziomu ściemnienia,
- chwilowy pobór mocy, napięcie zasilania i współczynnik mocy powinny być mierzone dla każdej oprawy, z uwzględnieniem parametrów samej oprawy z błędem nie większym niż 1%,
- urządzenia zdalne muszą mieć możliwość logowania godzin przepracowanych w trybie „włączone” dla każdej oprawy,
- urządzenia muszą mieć możliwość przekazywania ww. pomiarów do systemu sterowania, a w przypadku braku komunikacji agregowania ich do momentu odzyskania połączenia, ale nie więcej niż przez pięć dni,
- w przypadku braku komunikacji, urządzenia zdalne muszą mieć możliwość monitorowania i przechowywania co najmniej następujących parametrów wraz z czasem ich zarejestrowania:
 skumulowany czas w trybie „włączona” (minuty),
 skumulowana konsumpcja energii (kWh),
- w przypadku braku komunikacji, sterowniki opraw muszą mieć możliwość realizowania wcześniej zaprogramowanego harmonogramu,
- sterowniki muszą mieć wbudowany zegar czasu rzeczywistego wraz
z podtrzymaniem w przypadku braku zasilania,
- podtrzymanie zegara czasu rzeczywistego nie może być realizowane przez elementy wymagające okresowej wymiany (baterie),
- kontrolery wyposażone w złącze umożliwiające monitorowanie temperatury modułu LED (NTC),
- kontrolery muszą mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA).

Parametry urządzenia typu hub (koncentrator):
- Urządzenie dostępne jest z następującymi interfejsami:
 LAN,
 2G/3G (gniazdo na kartę SIM),
 Bezprzewodowy interfejs sieci MESH,
 RS-485,
- możliwość zainstalowania HUBa na szynie DIN wewnątrz szafy oświetleniowej oraz bezpośrednio na słupie,
- urządzenie musi mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA),
- urządzenie instalowane na szynie DIN wyposażone w złącza przekaźnikowe (min. 4 szt.) umożliwiające załączanie obwodów elektrycznych oraz w wejścia cyfrowe (min. 4 szt.) umożliwiające monitorowanie otwarcia drzwi szafy oraz zabezpieczeń obwodów w szafie.

UWAGA: Koszty związane z konfiguracją, wdrożeniem, eksploatacją systemu sterowania oświetleniem (w tym także koszty związane z użytkowaniem interfejsu, licencjami, opłatami serwerowymi, itp.) obciążają Wykonawcę przez okres 10 lat od daty odbioru końcowego inwestycji.

e) wszystkie koszty związane ze zbieraniem, przesyłaniem danych pomiędzy elementami systemu oraz serwerem oraz ich archiwizowanie w okresie minimum 10 lat licząc od daty odbioru końcowego robót. Oznacza to że Wykonawca nie ma prawa obciążać Zamawiającego kosztami związanymi ze zbieraniem, przesyłaniem danych oraz ich archiwizacją w okresie minimum 10 lat od daty odbioru końcowego robót,
f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
g) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą;
h) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
i) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1.3 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
c) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 7015802,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789550,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906824,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789550,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789550,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-25

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1744794,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2166288,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1744794,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111532371

7.3.4) Miejscowość: Zwoleń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1744794,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6262956,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7081988,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6262956,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6262956,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.