Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499666/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ZBO 2024 - X Edycja – Wniosek P0001 Zabrze dla dzieci — budowa linarium oraz zestawów wspinaczkowych dla dzieci i młodzieży w Parku im. Powstańców Śląskich przy ul. Czołgistów.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,176095,dce454443e2ebf5e2cb0af9abf7c94f6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZBO 2024 - X Edycja – Wniosek P0001 Zabrze dla dzieci — budowa linarium oraz zestawów wspinaczkowych dla dzieci i młodzieży w Parku im. Powstańców Śląskich przy ul. Czołgistów.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa2ad1a-2ccd-4b8c-bafc-30d34beb51b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 ZBO 2024 - Budowa linarium oraz zestawów wspinaczkowych dla dzieci i młodzieży w parku im. Powstańców Śląskich przy ul. Czołgistów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.42.2024.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 389434,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu parku linowego (linarium) wraz z obiektami małej architektury w Parku im. Powstańców Śląskich, ul. Czołgistów w Zabrzu.
Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie:
1. obiektu budowlanego rekreacyjnego- linarium. Konfiguracja składa się z następujących urządzeń:
- piramida linowa o średnicy 9,8 m i wysokości 6 m
- tunel
- szyb wewnętrzny
- ślizg szeroki
- urządzenie linowe (przestrzenna sieć linowa rozpięta na dwóch skrzyżowanych półokręgach)
- rurka strażacka
- zjeżdżalnia rurowa
- przejście linowe w kształcie litery U łączące piramidę z urządzeniem linowym
2. wymaganej nawierzchni bezpiecznej piaskowej
3. montażu obiektów małej architektury w miejscu publicznym: ławek, koszy na śmieci oraz tablicy z regulaminem
4. trawników
Zakres zadania obejmuje również:
a) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego),
b) opracowanie Planu BIOZ,
c) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania,
d) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł na jedno
i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania,
e) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań, pomiarów i odbiorów
z dokonaniem stosownych opłat,
f) obsługa geodezyjna od pierwszego wytyczenia do wykonania operatu geodezyjnego powykonawczego
z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym,
g) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót,
h) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do do-konania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa będzie dostępna na budowie przez cały okres realizacji i zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego w formie elektronicznej (na płycie CD lub pendrive).
i) prowadzenie dziennika budowy
j) zapewnienie odbioru zrealizowanego obiektu (odbiór prac lub inspekcja) przez jednostkę certyfikacyjną typu A posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji – odbiór zakończony uzyskaniem certyfikatu zgodności z normą PN-EN 15567-1 (lub równoważną).
k) uzgodnienie robót: z Wydziałem Infrastruktury Komunalnej UM Zabrze.
l) przedłożenie Zamawiającemu na etapie realizacji inwestycji dokumentów potwierdzających wymagane parametry wyposażenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dla sprzętu: karty katalogowe lub inne dokumenty producenta w języku polskim lub tłumaczone na język polski potwierdzające zgodność parametrów technicznych i fizycznych, aktualne świadectwa, certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności CE (jeżeli podlegają oznakowaniu CE), atesty i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wszelkich wymogów norm określonych obowiązującym prawem i potwierdzających dopuszczenie do użytku.
W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca wykona również (dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji inwestycji) – tablicę typową informacyjną mocowaną na słupie o wymiarach zakładanych 0,8x0,4m z blachy stalowej powlekanej - tablica z oznaczeniem" zrealizowano w ramach budżetu partycypacyjnego" - szczegóły napisu do uzgodnienia z Inwestorem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45262210-6 - Fundamentowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469690,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469690,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280250174
7.3.3) Ulica: ul. Gnieźnieńska 2A
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469690,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Kwota, którą wskazano w sekcji IV pkt 4.3. to wartość szacunkowa netto zamówienia podstawowego.
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: duże przedsiębiorstwo
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.