Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż rolet zewnętrznych sterowanych elektrycznie oraz wymiana parapetów zewnętrznych - I Etap termomodernizacji część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT PODSTAW INŻYNIERII ŚRODOWISKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000558009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ipispan.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.pan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż rolet zewnętrznych sterowanych elektrycznie oraz wymiana parapetów zewnętrznych - I Etap termomodernizacji część I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9ee3826-f2a5-4548-a145-de09c9b5259e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014403/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Montaż rolet i parapetów zewnetrznych -Termomodernizacja budynku laboratoryjnego IPIŚ PAN ETAP I - część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W ogłoszonym przetargu prowadzonym w trybie podstawowym z art. 275 pkt.1) na MONTAŻ ROLET ZEWNĘTRZNYCH STEROWANYCH ELEKTRYCZNIE
ORAZ WYMIANA PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH – I ETAP TERMOMODERNIZACJI CZĘŚĆ I
została złożona tylko jedna oferta na kwotę 484194,42 zł brutto. A kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosiła 191100,00 zł brutto. Kosztorys inwestorski na wykonanie przedmiotowego zadania opiewał na kwotę 191056,54 zł brutto.
Zamawiający nie mógł przewidzieć, ze zostanie złożona oferta na tak wysoką kwotę a nie ma czasu na powtórzenie postępowania.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e6e985cb-d3c8-4727-9bcb-24d82a5be5db
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TG/2141-6?2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1661137,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140490,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem rolet zewnętrznych sterowanych elektrycznie
oraz wymiana parapetów zewnętrznych w Budynku Laboratoryjnym IPIŚ PAN
roleta w systemie PORTOS ST2000 PA-45 ”lub równoważnym” w zakresie parametrów technicznych i kolorystyki tj. profil aluminiowy z perforacją
o wysokości 45mm, skrzynka w kształcie oktagon 60 mm, profile wypełnione pianką poliuretanową, listwa dolna wyposażona w uszczelkę szczotkową, kolor ciemny brąz zgodny z zabudowanymi już roletami sterowana elektrycznie.
Wymiary rolet:
295 x 120 cm – ilość 47 szt
177 X 145 cm - ilość: 4 szt.
295 X 207 cm – ilość 2 szt
Parapety zewnętrzne proste z blachy powlekanej o gr. min. 0,5 mm, odporne na wilgoć i środki czystości, niepalne, wyposażone w zakończenia boczne z PCV
tzw. zaślepki odprowadzające wodę, dające estetyczne wykończenie parapetu. Parapety w kolorze ciemny brąz, dostosowany do już zamontowanych rolet zewnętrznych.
Wymiary parapetów:
3,00 x 0,5 m – ilość 104 szt
1,80 x 0,5 m – ilość 4 szt
UWAGA:
Podane wymiary rolet i parapetów mogą nieznacznie odbiegać od wymiarów rzeczywistych, dlatego przed wykonaniem rolet, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie musiał dokonać dokładnego obmiaru. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy pomiar!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421145-2 - Instalowanie rolet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172803,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172803,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172803,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProfilNET Sp. z o.o., Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-255-70-69
7.3.3) Ulica: ul. Czarnohucka 10
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFILNET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PROFILNET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172803,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach projektu pn. "Ochrona i zachowanie różnorodności biologicznej na terenie Miasta Zabrze"
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.