Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-356cfde9-5708-4d1e-990a-395c5263aa93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont powierzchni w budynku urzędu Dzielnicy Ursynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 92/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191332,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Zakres robót:
przygotowanie malowanych pomieszczeń do wykonywania prac tzn. przeniesienie sprzętów, mebli i innych elementów wyposażenia w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
zabezpieczenie opraw oświetleniowych, okien wraz z parapetami, drzwi, klimatyzatorów itp.;
zerwanie starych wykładzin z tworzyw sztucznych wraz z listwami cokołowymi;
oczyszczenie posadzek z pozostałości starego kleju;
przygotowanie ścian i sufitów do malowania: zmycie i oczyszczenie zabrudzeń, likwidacja wykwitów i zacieków, usunięcie luźnych i odparzonych fragmentów powłok malarskich i tynków, uzupełnienie i likwidacja uszkodzeń tynków poprzez szpachlowanie, zagruntowanie preparatem głęboko penetrującym;
dwukrotne malowanie ścian do uzyskania jednolitego koloru farbą emulsyjną akrylową do wysokości ok. 3,08 m, kolor do ustalenia z zamawiającym;
dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną akrylową, kolor do ustalenia z zamawiającym,
uzupełnienie ubytków posadzki cementowej pod wykładziny dywanowe oraz położenie masy samopoziomującej pod panele winylowe;
nałożenie na posadzki warstwy preparatu gruntującego;
ułożenie na podłogi wykładzin dywanowych oraz paneli winylowych;
ułożenie w pomieszczeniach cokołów o wysokości 5 cm z wykładziny podłogowej identycznej jak układanej na podłogach;
roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania w/w prac;
prace porządkowe tj. mycie okien, podłóg itp.;
wywóz zdemontowanych elementów.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie
art. 95 ust. 1 ustawy PZP.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace objęte przedmiotem umowy, w tym malowanie ścian i sufitów, zrywanie starych i kładzenie nowych wykładzin.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy, w szczególności sposób weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ;
4) Przedmiar robót, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176503,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358173,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176503,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Budowlany Adam Nadolny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261029436
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM NADOLNY RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
ADAM NADOLNY RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176503,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych znak sprawy: AEZ/S-140/2024
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 707 polegająca na budowie chodników, peronów autobusowych, odwodnienia, zjazdów, rowów przydrożnych, umocnienia skarp w m. Jankowice gm. Nowe Miasto Nad Pilicą"
- Dostosowanie wnętrza, remont i wymiana instalacji, naprawa powierzchni laboratoryjnej dla Grupy Badawczej BB w bud. nr 1A parter - w siedzibie Zamawiającego: Łukasiewicz-IChP
- Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni centralnego ogrzewania w Obiekcie Infrastruktury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Boruczy gm. Strachówka.
- Dostawa i wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania ITSM
- Zapewnienie usług eksperckich (10 Ekspertów) na potrzeby aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze energetyka (SRKE) - II postępowanie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachu i szybu windy Lecznictwa Kolejowego - s.p.z.o.z. Bielsku- Białej przy Placu Wolności 5 w Czechowicach-Dziedzicach Modernizacja Instalacji odgromowej w Obwodzie Lecznictwa ..
- "Modernizacja energetyczna Miejskiego Ośrodka Kultury w Zambrowie"
- Modernizacja pomieszczeń przychodni celem Utworzenia Działu Rehabilitacji w Niedźwiadzie - 3 zadania
- Remont dachu budynku remizy OSP w miejscowości Krępa.
- "Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Czymanowo i Opalino"
- Wymiana warstwy ścieralnej na ul. Dolnej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.