Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512183/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach.”- termomodernizacja bud.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-350
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 044 6818006
1.5.8.) Numer faksu: 044 6818006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-554fb4ca-473b-4085-bdfe-79c84b202cbb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach.”- termomodernizacja bud.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-554fb4ca-473b-4085-bdfe-79c84b202cbb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580328/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 740284,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na budynku Ośrodka Zdrowia w Gorzkowicach zlokalizowanego przy ul. Kwiatowej w Gorzkowicach, w zakresie jego termomodernizacji, w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach.”
4.2. W zakres prac budowanych wchodzi między innymi:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe w tym jednostek zewnętrznych klimatyzatorów ,
- izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna ścian fundamentowych, wraz z wzmocnieniem siatką metalową,
- ocieplenia ścian budynku płytami styropianowymi wraz z obróbkami i robotami towarzyszącymi, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, w tym cokół, murki oporowe,
- docieplenie stropodachu i nowe pokrycie papą termozgrzewalną,
- docieplenie ścian attyki,
- docieplenie balkonów od spodu.
- wymiana rynien oraz rur spustowych, obróbek blacharskich,
- wymiana parapetów zewnętrznych ,
- wymiana i montaż nowych barierek i balustrad,
- modernizacja schodów zewnętrznych,
- montaż daszków wejściowych,
- wymiana drzwi zewnętrznych do garażu,
- wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku,
4.3. Odpady budowlane, które mogą zostać poddane odzyskowi, w szczególności orynnowanie, kostka brukowa, złom metalowy itp., Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, chyba że Zamawiający postanowi inaczej.
4.4. W ramach robót budowlanych Wykonawca wykona dwa etapy robót budowlanych z czego pierwszy, w kwocie do wysokości zabezpieczonych środków winien zostać rozliczony do grudnia 2024r.
4.5. Zakres prac objętym dokumentacją należy przeprowadzić bez wyłączenia obiektu z użytkowania, z gwarancją zapewnienia ciągłości świadczenia usług medycznych.
4.2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane,
45211350-7 Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
65000000-3 Obiekty użyteczności publicznej
45443000-4 Roboty elewacyjne
45321000-3 Izolacja cieplna
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określają załączniki Nr 1 do SWZ, na które składają się następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa, w tym projekt budowlany
2) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1, ppkt 1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarzenie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1, ppkt 1) lub STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559394,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707251,23 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.