eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajgródMODERNIZACJA NABRZEŻA PORTOWEGO JEZIORA RAJGRODZKIEGO - ETAP II - CZĘŚĆ NR 2 - "KONTENER"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA NABRZEŻA PORTOWEGO JEZIORA RAJGRODZKIEGO – ETAP II - CZĘŚĆ NR 2 – „KONTENER"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Rajgród

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2721940

1.5.8.) Numer faksu: 86 2721941

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49fe17f8-c71b-49c1-9e4d-91cb96801223

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA NABRZEŻA PORTOWEGO JEZIORA RAJGRODZKIEGO – ETAP II - CZĘŚĆ NR 2 – „KONTENER"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49fe17f8-c71b-49c1-9e4d-91cb96801223

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071203/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 MODERNIZACJA NABRZEŻA PORTOWEGO JEZIORA RAJGRODZKIEGO – ETAP II - CZĘŚĆ NR 2 – „KONTENER

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, ponieważ w uprzednio prowadzonym postępowaniu ZPI.271.7.2024 pn.: „ Modernizacja nabrzeża portowego Jeziora Rajgrodzkiego – etap II” w zakresie - Część nr 2 – „Kontener” nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 305 pkt 2) w związku z art. 214 pkt 6) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Rajgród 1 szt. kontenera wraz z wyposażeniem, o orientacyjnych (+/-) wymiarach dł.6,0m x szer. 3,0m x wys. 2,5m, wykonanego z płyty obornickiej z rdzeniem styropianowym.
2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry techniczne oraz warunki realizacji określa Załącznik nr 7 do SWZ oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ, będące integralną częścią niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211400-6 - Kuchnia polowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Efekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632144820

7.3.3) Ulica: Krosin 7B

7.3.4) Miejscowość: Połajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-710

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.