eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaŚwiadczenie usług faktoringu odwrotnego na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej IV postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług faktoringu odwrotnego na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej IV postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług faktoringu odwrotnego na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej IV postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-870f2e77-ccec-460c-bd34-c44fcf7c1c81

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/110/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług faktoringu odwrotnego na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej.
Wykonawca (zwany dalej również Faktorem) zobowiązany jest do stałego świadczenia na rzecz Zamawiającego (zwanego dalej również Dłużnikiem) usług finansowych polegających na:
1) nabywaniu we własnym imieniu i na własny rachunek bezspornych wierzytelności kontrahenta Zamawiającego (dalej zwanych Kontrahentami), wobec Zamawiającego z tytułu sprzedaży dokonywanej przez Kontrahentów zgłoszonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy „Zgłoszenie kontrahenta Zamawiającego” – poprzez dokonywanie przez Faktora spłat nabywanych wierzytelności w terminie wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w przekazanym Faktorowi „Wykazie wierzytelności” zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy, który powinien przypadać najwcześniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu powyższego wykazu i nie później aniżeli w terminie wymagalności (lub w najbliższym dniu roboczym przypadającym po terminie wymagalności, jeśli ten przypada w sobotę, niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny od pracy), przy czym przekazanie Faktorowi „Wykazu wierzytelności” przez Dłużnika powinno nastąpić w dacie umożliwiającej Faktorowi dokonanie spłaty do Kontrahenta najpóźniej w w/w terminie;

2) prowadzeniu rozliczeń związanych z nabywanymi wierzytelnościami, w tym ich ewidencjonowaniu, inkasowaniu należności, rozliczaniu spłat, opłat, odsetek i prowizji, a także dokonywaniu korekt oraz monitorowaniu nabywanych wierzytelności.

3) Faktor zobowiązuje się do nabywania na warunkach wynikających z umowy wierzytelności wobec Dłużnika do wysokości limitu finansowania Dłużnika, który ustala się w wysokości 1 500 000,00 złotych (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).

4) Faktor nabywa od danego Kontrahenta wierzytelności przysługujące mu w stosunku do Zamawiającego na podstawie „Wykazu wierzytelności”, składanego każdorazowo do akceptacji Faktorowi przez Zamawiającego.

5) Faktor dokonując spłaty przysługującej Kontrahentowi wobec Zamawiającego wierzytelności wstępuje w prawa zaspokojonego wierzyciela Zamawiającego i nabywa wierzytelność na podstawie art. 518 § 1 pkt 3 k.c. do wysokości dokonanej spłaty, a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Faktora zadłużenia z powyższego tytułu na zasadach określonych w umowie. W przypadku, gdyby kwota wierzytelności Kontrahenta w stosunku do Zamawiającego okazała się niższa od spłaty dokonanej przez Faktora na rzecz Kontrahenta lub uległa obniżeniu, w tym na skutek korekt i kompensat, Zamawiający na zasadach określonych w umowie zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Faktora także zadłużenia powstałego z tytułu różnicy pomiędzy kwotą spłaconą przez Faktora do Kontrahenta a faktyczną wartością nabytej przez Faktora wierzytelności w wyniku wstąpienia w prawa zaspokojonego wierzyciela zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3 k.c.

6) Nabycie przez Faktora wierzytelności nie powoduje przejęcia przez Faktora jakichkolwiek zobowiązań Kontrahenta wynikających z tytułu umowy zawartej z Zamawiającym, w szczególności nie powoduje przejęcia w jakimkolwiek zakresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za przedmiot umowy łączącej Zamawiającego z Kontrahentem.

7) Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, formularzu ofertowym oraz załącznikach jest mowa o:
a) Kontrahent – podmiot, z którym Zamawiający zawarł umowę, przedmiotem której są dostawy lub usługi, w szczególności dostawa produktów leczniczych.
b)„wierzytelności” – rozumie się przez to wierzytelność pieniężną przysługującą Kontrahentowi w stosunku do Zamawiającego z tytułu dostawy towarów lub usług na podstawie umów zawartych pomiędzy Kontrahentem i Zamawiającym;
c) Prowizji – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo (od kwoty wartości),
d) Opłacie – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od czynności

8) Zamawiający dopuszcza następujące rodzaje zabezpieczenia finansowania: cesja na kontrakcie z NFZ , weksel in blanco, pełnomocnictwo do rachunku bankowego ( do wysokości powstałego z tytułu umowy faktoringu odwrotnego zadłużenia), notarialne oświadczenie o poddaniu się egzekucji .

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKO Faktoring spółka akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512270428

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 171

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-877

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nr oferty 1

PKO Faktoring Spółka Akcyjna
Aleja Solidarności 171, 00-877 Warszawa
NIP: 951 22 70 428
Wysokość oprocentowania finansowania w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej (WIBOR 1M z m-ca IX 24 r. +marża Faktora) WIBOR 1M+1,65% p.a. (plus VAT 23%)
Prowizja za gotowość faktorską – roczna od kwoty przyznanego limitu finansowania
0,30% (plus VAT 23%)
Prowizja od faktury – za nabycie wierzytelności, obliczaną od wartości brutto każdej faktury VAT

0,12 % (plus VAT 23%)
Opłata za przelew od każdej faktury

3,50 zł (plus VAT 23%)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.