Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00556187/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa zestawu łodzi ratowniczej płaskodennej z silnikiem zaburtowym, przyczepą podłodziową, wyposażeniem dodatkowym (echosonda, sonar, sprzęt ratowniczy) dla Gminy Giby”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74A
1.5.2.) Miejscowość: Giby
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875165038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://giby.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa zestawu łodzi ratowniczej płaskodennej z silnikiem zaburtowym, przyczepą podłodziową, wyposażeniem dodatkowym (echosonda, sonar, sprzęt ratowniczy) dla Gminy Giby”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b7b7e34-c87f-42c6-989c-ba0fe535dcd1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578604/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup i dostawa zestawu łodzi ratowniczej płaskodennej z silnikiem zaburtowym, przyczepą podłodziową, wyposażeniem dodatkowym (echosonda, sonar, sprzęt ratowniczy) dla Gminy Giby”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach INTERREG LITWA-POLSKA: „Improving of co-operation management in the context of tourism security in the Lithuanian-Polish border region” „Doskonalenie zarządzania współpracą w kontekście bezpieczeństwa turystycznego na pograniczu litewsko-polskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest Zakup i dostawa zestawu łodzi ratowniczej płaskodennej z silnikiem zaburtowym, przyczepą podłodziową, wyposażeniem dodatkowym (echosonda, sonar, sprzęt ratowniczy) dla Gminy Giby.
1. Dostarczony przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, nieużywany oraz nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich. W ramach realizacji umowy Wykonawca zapewnienia, że przedmiot umowy, materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy są nowe, odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w użyciu oraz wymaganiom SWZ, a także są objęte gwarancją fabryczną producenta oraz gwarancją Wykonawcy.
2. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Polski.
3. Wykonawca ze środków własnych dostarczy łódź ratowniczą wraz z wyposażeniem (przedmiot umowy) do Gminy Giby.
4. Elementy wyposażenia (urządzenia) oraz materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
6. Wykonawca przeprowadzi nieodpłatny instruktaż z obsługi łodzi ratowniczej z wyposażeniem dla min. 3 osób.
7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
9. Dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisane w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34521000-5 - Łodzie specjalistyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BOAT Stefan Surowiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792560805
7.3.3) Ulica: Rżącka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-687
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-13INNE PRZETARGI GIBY
więcej: przetargi GIBY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.