Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego.”
Znak postępowania 510/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego.”
Znak postępowania 510/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2ca7d5b-a2e0-4f76-aa01-772c36a5e89a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Usługa konserwacji naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.16wog.wp.mil.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.16wog.wp.mil.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami (tj. składanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą)
odbywa się tylko i wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/16wog , zwaną dalej „platforma zakupowa” lub „plat-forma”
(w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej
Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej poprzez e-mail: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl).
Uwaga: Wszelką korespondencję należy kierować na ww. adres z dopiskiem: dotycz przetargu na – Usługę konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycz-nego. Znak postępowania 510/2024.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 510/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego tj. komputerów, monitorów, notebooków, urządzeń wielo-funkcyjnych, zasilaczy, drukarek, faxów, skanerów, ploterów, projektorów, itp. w asor-tymencie różnych firm produkujących tego typu sprzęt, w ilościach zależnych od po-trzeb Zamawiającego. Naprawa sprzętu pogwarancyjnego obejmuje naprawę wszyst-kich usterek, w tym elektronikę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym -załącznik nr 2 do SWZ;
3. Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia oraz na nieregularność zgłaszanych awarii przez użytkowników i potrzeb naprawy sprzętu Zamawiający odstępuje od wy-mogu zatrudnienia pracowników na umowę o pracę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
21. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 80 % zamówienia podstawowego, które to zostanie uruchomione z dniem wyczerpania wartości podstawowej umowy. Zastosowanie prawa opcji będzie tożsamez zamówieniem podstawowym w czasie trwania umowy i realizowane na tych samych warunkach, również w zakresie wynagrodzenia za przedmiot umowy. O zamiarze uruchomienia prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana dwuetapowo:
Etap I – ocena wstępna wszystkich Wykonawców na podstawie złożonych oświadczeń
wg. załączników do SWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia;
Etap II – dotyczy wyłącznie Wykonawcy, którego oferta zgodnie z przepisami uPzp
zostanie najwyżej oceniona. Ocena nastąpi zgodnie z właściwymi przepisami uPzp
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5. Warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udzia-łu w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodo-wej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświad-czenia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświad-czenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że wyko-nał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną (zawartą umowę) usługę naprawy urządzeń informatycznych o wartości usługi nie mniejszej niż: 30 000,00 zł/brutto potwierdzonej należytym wykonaniem
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZGODNIE Z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZGODNIE Z SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
ZGODNIE Z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 14PROJEKT UMOWY § 14
1. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019r., Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA ZAKUPOWA
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-21
INNE PRZETARGI OLESZNO
- "Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego." Znak postępowania 510/2024
- ,,Dostawa kawy i herbaty". Znak postępowania 505/2024
- Usługa mała i średnia naprawa czasz namiotu
- Obsługa codzienna ujęć wody podziemnej oraz stacji uzdatniania wody i hydroforni administrowanych przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim.
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego." Znak postępowania 510/2024
- Pełna Obsługa Serwisowa, (zwana dalej POS) urządzeń drukująco-kopiujących - będących własnością Zamawiającego wraz z dzierżawą.
- Naprawa i serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w 2025R.
- Długoterminowy wynajem urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu
więcej: Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.